Možná záchrana ložisek kol - co vy na to?
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Když už to chce někdo rozdělávat, což znamená sehnat někde lis, tak už bych tam dal zrovna nová ložiska, vždyť to není zase taková investice. Než to za pár týdnů rozdělávat znova...
A navíc, čím častěji to ložisko stahuješ, tím je větší šance, že se rozpůlí a kružek ti tam zůstane zalisovaný a co pak s ním?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A to nemuzes koupit pouze lozisko za nejakych 560Kc? Proc to potrebujes i s nabojem, navic, naboj kola stoji taky nejakych 620Kc.No já právě mám ložisko i s nábojem za asi 3700,- kus. To už jsme tu ale diskutovali. To už je citelná investice. I pro mě. Tak čus.
Nebo mas na mysli material na obe+prace?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Presne. Lozisko sa pri demontazi vacsinou poskodi na ten sposob, ze vnutorny kruzok loziska zostane na naboji.Přesně jak psal Honza, ložisko nehučí, protože ztvrdlo mazivo, ale protože je prostě vychozený a vůle překročila určitou mez. Po takové generálce ložiska novým mazivem se pak švára může divit, až se mu ložisko zašvihne v tu nejnevhodnější dobu
Když už to chce někdo rozdělávat, což znamená sehnat někde lis, tak už bych tam dal zrovna nová ložiska, vždyť to není zase taková investice. Než to za pár týdnů rozdělávat znova...
A navíc, čím častěji to ložisko stahuješ, tím je větší šance, že se rozpůlí a kružek ti tam zůstane zalisovaný a co pak s ním?
Ak som zo zaujimavosti rozoberal spatne loziska, boli mechanicky opotrebovane.
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Už jsme to diskutovali v tématu "příšerná cena ložisek zadních kol - model s ABS". Na mý auto bohužel pouze s nábojem - ABS.A to nemuzes koupit pouze lozisko za nejakych 560Kc? Proc to potrebujes i s nabojem, navic, naboj kola stoji taky nejakych 620Kc.No já právě mám ložisko i s nábojem za asi 3700,- kus. To už jsme tu ale diskutovali. To už je citelná investice. I pro mě. Tak čus.
Nebo mas na mysli material na obe+prace?
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
JaH
Fiat Tempra combi S.W. 1,8i, 1994
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No já právě mám ložisko i s nábojem za asi 3700,- kus. To už jsme tu ale diskutovali. To už je citelná investice. I pro mě. Tak čus.
Tak to jo. Já jsem kupoval náboj bez ABS asi za 800,- Kus a ložisko nějak kolem 700,-. A proč měníš i náboj? Nějak si tu předchozí diskuzi nepamatuji.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Možná - ale co když to zvorám! To je poměrně nejistý. Jak píšeš o těch rozměrech... Tak těma si nejsem jistej taky.V ITALCAR jsem zadní ložisko s terčíkem s vyfrézovanými radiálními drážkami pro snímač ABS koupil za 2300,- Kč/ks, ale i tak se mi zdá jeho cena značná. Ten terčík je na to ložisko asi nalisovám za tepla. Zřejmě by šel po dostatečném nahřátí ze starého ložiska stáknout a nalisovat na nové obyčejné za cca 600,- Kč/ks. Jestli ovšem mají ta ložiska stejné rozměry.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kroužek ABS jsem stáhl dolů pomocí šroubů na kola a nějakého železa na podložení. Šlo to dobře za studena. V ITALCAR mají zadní ložisko bez ABS za 880,- Kč. Příští týden jim ho přivezou, tak ho tam půjdu porovnat. Když bude stejné, tak ho nechám líznout na soustruhu a nalisuji na něj ten starý kroužek ABS. Předpokládaná úspora cca 1400,- Kč.
JaH
Fiat Tempra combi S.W. 1,8i, 1994
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.