Možná záchrana ložisek kol - co vy na to?

Více
17 roků 9 měsíců zpět #16 od JaH
Koupil jsem nové ložisko bez ABS kroužku. Nechal jsem je na soustruhu upravit podle starého ložiska a nalisovat na ně starý ABS kroužek. Po namontování ložiska jsem jěště pomocí šroubů na kola posunul kroužek blíže ke snímači ABS, abych dosáhl přibližně původní mezery mezi snímačem a kroužkem. Vzhledem k více než dvojnásobné ceně ložiska s ABS kroužkem myslím, že se vynaložená námaha vyplatí.

JaH
Fiat Tempra combi S.W. 1,8i, 1994

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #17 od stiglitz
Tak vida..!

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #18 od Zippeit
Čus, zrovna včera jsem koupil nový ložisko do zadního kola. Cena ložiska s ABS byla 2 936 kč, bez ABS 1 340 kč, tak jsem vzal to bez ABS, prý je to jedno, páč mám stejně to ABS odpojený. Jo, značka toho ložiska je CORTEGO, prý je to nějaká náhražka originálu.

Zippeit

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #19 od Tesik
víte já jsem se setkal s tím že mi hučelo přední ložisko u spolujezdce a na stejné straně vzadu,byl jsem s tím v servisu je fakt že jsem zaplatil 3,700 ale mám od toho pokoj,servisman říkal že když to začne hučet tak prý se dá minimálně 1 000 km ještě najet,ale pokuď je auto v dobrém stavu tak se ta investice vyplatí než se to pracně rozebírat doma ne? :wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #20 od stiglitz
Tak jsem najel podstatně víc než tisíc kilometrů ale teď už mě to nas.... Takže máte ještě někdo nějakou zkušenost, nebo odkaz na ten díl, nebo jinou radu, doporučení? To hučí tak že... no hodně. :evil:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #21 od stiglitz
Takže to ložisko jde na ten náboj nalisovat?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #22 od Zerzan
Čau. Rozhodně pokud ložisko vydává hluk, tak to znamená že jsou nevratně poškozený oběžný dráhy. V žádným případě nemá smysl znovu takový ložiska použít i když s novou vazelínou. Když už si někdo dá tu práci aby vyndal ložiska jen aby se je pokusil zachránit novou vazelínou, což je stejně blbost, tak už je rozhodně lepší rovnou nalisovat nový.

FIAT TEMPRA 1.8 iE SLX 77 kW rv.94 95 000 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #23 od petr1978
Za komančů se na šachtě "zachraňovaly" ložiska tak, že se do nich nacpala vazelína s molybdenovým práškem a při větším poškození i drcený kluzný kov. Jen nevím jaký :( Tím se vlastně obnovila kluzná dráh a snížila vůle v ložisku. Po čase seale stejně muselo vyměnit.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #24 od scherer012

Za komančů se na šachtě "zachraňovaly" ložiska tak, že se do nich nacpala vazelína s molybdenovým práškem a při větším poškození i drcený kluzný kov. Jen nevím jaký :( Tím se vlastně obnovila kluzná dráh a snížila vůle v ložisku. Po čase seale stejně muselo vyměnit.



všetky opravy ložiska sú iba dočasné- najlepšie je kúpiť ložisko nové a vymeniť- nakoniec to aj tak vyjde lacnejšie :roll:

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #25 od stiglitz
Zajedu do Polska a koupím ložiska tam, švára sehnal na Mareu včetně náboje za asi dvanáct set kus. To se dá.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #26 od petr1978

Zajedu do Polska a koupím ložiska tam, švára sehnal na Mareu včetně náboje za asi dvanáct set kus. To se dá.


Jen bacha na polskou kvalitu :!: Už znám spoustu lidí co naletěli. Dost často díly z polska vydrží desetinu toho co origo :( Jednou jsem jel do polska kupovat kotouče. Borec přinesl krásné ale bez nějaké značky. Ptal jsem se jestli nemá značkové jak sliboval. Borec si je vzal, zalezl za závěs, ozvali se dvě rány a borec přinesl kotouče s krásným puncem od Lucas :D Jak jsou ti poláci vynalézaví. Bydlím 2 Km od polských hranic a vím co dokážou :roll:

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #27 od stiglitz
Jsem zvědavej na značku, ale bral jsem tam klíňáky, tlumiče, výfuk Bosal kterej dovezl z Prahy o dva tisíce levněji než tady. Ale dám bacha, dík za info.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #28 od stiglitz
Donesl jsem ložiska ale žádnej kroužek, vějíř ABS tam není. Jestli to není ono...

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #29 od stiglitz
Chápu, je tam zápich pro nasazení toho kroužku. Na jednom je na druhým není. Agr! :evil: Zejtra jim to nesu zpátky, už jsem s nima mluvil, lisoval jste tam někdo ten kroužek?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #30 od stiglitz
Vidím že nikdo neodpovídá, já jsem ale už dál, jsou tři druhy ložisek. Bez ABS, pak se prodávají se zápichem pro snímací terčík ABS a komplet s nalisovaným terčíkem ABS. Já mám to prostřední, co jsem popsal, takže mě čeká ze starých ložisek stáhnout terčík, a nalisovat na nový ložisko. Za čtrnáct dní bych to měl začít dělat, kámoš má vybavenou dílnu. Tohle stálo patnáct set, a s terčíkem o osmsetpadesát víc na kuse.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 2.324 sekund
Powered by Kunena fórum