Zloméné koleso za 30 000,-Sk?
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Moje Tipko je už konečne doma. dnes o 16:00h som ho bol vyzdvyhnúť v servise do ktorého mi ho odtiahli pri tej nehode. Ja sa Vám chcem všetkým poďakovať za rady a zároveň sa chcem ospravedlniť za to že som Ván neposkitol žiadne fotografie toho zlomeného kolesa a prednej náprvy. Ono to už totiš nebolo možné odfotiť. Jednalo sa vraj len o vyskočenia čapu z miesta (neviem však ktorého) Takže teraz Vám chcem sem napísať a zverejniť celú kompletnú faktúru za opravu a náhradné dielce. Verím že sa to niekomu z Vás v budúcnosti možno zíde. 8O
Takže:
RAMENO SPODNE PS+LS 2ks (2 800,-Sk)
KLB VONKAJSI LS 1ks (1480,-Sk)
SPONA MANZETY 2ks (36,-Sk)
TYC STABILIZATORA 1ks (420,-Sk)
PREVOD.OLEJ PP 2litre (196,-Sk)
SPONA MANZETY 2ks (36,-Sk)
GUMA TYC STABILIZATORA 2ks (50,-Sk)
MANZETA POLOOSA-PRACA (225,-Sk)
ODTAH VOZIDLA PAUSALNE DO 15KM (850,-Sk)
DEM MOT RAMENA SPODNE 2x (1 390,-Sk)
DEM MONT POLOOSA 1x (550,-Sk)
GEOMETRIA PREDNEJ NAPRAVY (330,-Sk)
DEM MONT STABILIZATORA 1x (355,-Sk)
VYMENA MANZETY POLOOSA PS (350,-Sk)
CELKOVA CENA VRATANE DPH: 9 068,-Sk
Slovakia, Fiat Tipo 1.7D, modrá metalíza tmavá, r.v. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nazdars ľudia!
Moje Tipko je už konečne doma. dnes o 16:00h som ho bol vyzdvyhnúť v servise do ktorého mi ho odtiahli pri tej nehode.
myslim si, ze najma mas byt rad, ze nikto neskoncil na cintorine ani na na invalidnom vozicku. trestne stihany nie si, alebo ?
pridam este komentar k cenam. v podstate to dobre dopadlo
# RAMENO SPODNE PS+LS 2ks (2 800,-Sk)
Dobra cena. Mne ponukali dnes kus za 2000
ked mala zena problemy s autom, servis zohnal za 3000 !!!
# KLB VONKAJSI LS 1ks (1480,-Sk)
OK
# TYC STABILIZATORA 1ks (420,-Sk)
draha
#GEOMETRIA PREDNEJ NAPRAVY (330,-Sk)
dobra cena
# DEM MONT STABILIZATORA 1x (355,-Sk)
vela. su to 2 matice
DEM MONT POLOOSA 1x (550,-Sk)
MANZETA POLOOSA-PRACA (225,-Sk)
VYMENA MANZETY POLOOSA PS (350,-Sk)
# mozno trocha vela
CELKOVA CENA VRATANE DPH: 9 068,-Sk
svojou hlupostou si znicil klb poloosi, manzetu
ramena a podobne - rataj ako bezne opotrebenie
a mas vymenu oleja v prevodovke za sebout (ak ti ho naozaj vymenili)
otazka je teraz, ci je auto v poriadku
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
prepocitajte si aj ceny 1280 Sk = 1000 Kc
v znackovom servise by mu nauctovali aj cele balenie tuku na poloosy ?
ale inak som rad, ze v Cechach mate aj lacne servisy. Za 50 rokov to pride aj na Slovensko
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
doslo na vymenu oboch ramen, jedno uz uz chcelo vypadnut.
cesta do servisu 30km, obe ramena spolu cca3100Sk, praca 600Sk, a bolo to hotove za cca 2,5 hodiny.
som spokojny za tie prachy lezat pod autom v tej zime nikdy.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
souhlas v zimě něco dělat pod autem je fakt porodsom spokojny za tie prachy lezat pod autom v tej zime nikdy.
/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Poraďte mi co by to mohlo dělat.díky
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Čepy na řízení jsem měnil na Unech 2x a víceméně zbytečně - ani jednou to naléhavě nepotřebovaly. Na Tipu jsem je pak už jen kontroloval. Mám dojem, že jejich životnost je nesrovnatelně delší než životnost čepů v rameni.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mažu vazélínou
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nevim jestli to jsou ramena nebo co, to bych potřeboval nějak zjistit
to tenkrát to docela dost klepalo ale nejlepší je zajet na technickou tam mi to za 80 kč zkontrolovali a máš klid , necháš si zkontrolovat přední nápravu
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale až mi zkončí ten humbuk kolem školy a zkoušek, tak chci všechno prošmejdit a zkontrolovat....chci dát tipo do kupy
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Podle mě by právě tohle vymletý čep v rameni dělat mohl, možná i silentblok :-k .
Čepy na řízení jsem měnil na Unech 2x a víceméně zbytečně - ani jednou to naléhavě nepotřebovaly. Na Tipu jsem je pak už jen kontroloval. Mám dojem, že jejich životnost je nesrovnatelně delší než životnost čepů v rameni.
moj tragicky vybity cap ramena (vola horizontalne cca 4 mm a vertikalne 15 mm) bolo pocut na nerovnostiach (ovsem nijako silne).
pri prejazde zakrut som v riadeni necitil buchanie (bolo pocut tupy buch od kolesa), ale v urcitom momente auto vyrazne zmenilo smer ! (ked som zatacal mierne alebo pomaly, tak to nerobilo)
na cap ramena skuska - auto na zdvihak, koleso dole. pacit pakou medzi ramenom a tehlicou kolesa. tehlica kolesa sa nesmie hybat vzhladom na rameno. (chcete foto ?)
na cap (hlavicu) riadenia skuska - posadit pomocnika za odomknuty volant, nech mierne toci volantom striedavo do stran. cap riadenia pri tom drzat v ruke - nadmernu volu je citit hned
to bolo co sa tyka zakrut.
na jamach este moze buchat - tycka medzi stabilizatorom a ramenom, uchyty stabilizatora, pokazeny tlmic !!
odporucam vsetko rozobrat a pozriet
Aj niekde na STK maju taky stroj na trasenie podvozkom, da sa tam toho dost zistit, ale nie vsetko - jeden buchot na Forde mi nezistili.
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.