Zloméné koleso za 30 000,-Sk?

Více
16 roků 10 měsíců zpět #16 od drto
ja som bol vcera v servise kam z autickom chodievam lebo som sa chcel dohodnut na vymene prednych ramien (obidvoch) a musim povedat ze som bol milo prekvapeny servisakom :D ramena mi zozenie on nove a este si dam menit chladic a strednu cast vyfuku a cele ma to vyde do 4000,- Sk co si myslim ze je dobra cena. (chladic a vyfuk uz mam doma kupene) :wink:

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #17 od Hody
:roll: Nazdars ľudia!
Moje Tipko je už konečne doma. dnes o 16:00h som ho bol vyzdvyhnúť v servise do ktorého mi ho odtiahli pri tej nehode. Ja sa Vám chcem všetkým poďakovať za rady a zároveň sa chcem ospravedlniť za to že som Ván neposkitol žiadne fotografie toho zlomeného kolesa a prednej náprvy. Ono to už totiš nebolo možné odfotiť. Jednalo sa vraj len o vyskočenia čapu z miesta (neviem však ktorého) Takže teraz Vám chcem sem napísať a zverejniť celú kompletnú faktúru za opravu a náhradné dielce. Verím že sa to niekomu z Vás v budúcnosti možno zíde. 8O

Takže: :!:
RAMENO SPODNE PS+LS 2ks (2 800,-Sk)
KLB VONKAJSI LS 1ks (1480,-Sk)
SPONA MANZETY 2ks (36,-Sk)
TYC STABILIZATORA 1ks (420,-Sk)
PREVOD.OLEJ PP 2litre (196,-Sk)
SPONA MANZETY 2ks (36,-Sk)
GUMA TYC STABILIZATORA 2ks (50,-Sk)
MANZETA POLOOSA-PRACA (225,-Sk)
ODTAH VOZIDLA PAUSALNE DO 15KM (850,-Sk)
DEM MOT RAMENA SPODNE 2x (1 390,-Sk)
DEM MONT POLOOSA 1x (550,-Sk)
GEOMETRIA PREDNEJ NAPRAVY (330,-Sk)
DEM MONT STABILIZATORA 1x (355,-Sk)
VYMENA MANZETY POLOOSA PS (350,-Sk)

CELKOVA CENA VRATANE DPH: 9 068,-Sk :evil:

Slovakia, Fiat Tipo 1.7D, modrá metalíza tmavá, r.v. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #18 od juraj l

:roll: Nazdars ľudia!
Moje Tipko je už konečne doma. dnes o 16:00h som ho bol vyzdvyhnúť v servise do ktorého mi ho odtiahli pri tej nehode.


myslim si, ze najma mas byt rad, ze nikto neskoncil na cintorine ani na na invalidnom vozicku. trestne stihany nie si, alebo ?

pridam este komentar k cenam. v podstate to dobre dopadlo

# RAMENO SPODNE PS+LS 2ks (2 800,-Sk)
Dobra cena. Mne ponukali dnes kus za 2000
ked mala zena problemy s autom, servis zohnal za 3000 !!!

# KLB VONKAJSI LS 1ks (1480,-Sk)
OK

# TYC STABILIZATORA 1ks (420,-Sk)
draha

#GEOMETRIA PREDNEJ NAPRAVY (330,-Sk)
dobra cena

# DEM MONT STABILIZATORA 1x (355,-Sk)
vela. su to 2 matice

DEM MONT POLOOSA 1x (550,-Sk)
MANZETA POLOOSA-PRACA (225,-Sk)
VYMENA MANZETY POLOOSA PS (350,-Sk)
# mozno trocha vela

CELKOVA CENA VRATANE DPH: 9 068,-Sk :evil:

svojou hlupostou si znicil klb poloosi, manzetu

ramena a podobne - rataj ako bezne opotrebenie

a mas vymenu oleja v prevodovke za sebout (ak ti ho naozaj vymenili)

otazka je teraz, ci je auto v poriadku

na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #19 od Dresik
Jo cena se jak je vidět vyšplhala díky ceně za demontáž dílů a odtahu. Škoda..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #20 od hovi
:lol: :lol: :lol: :lol: no tak nevím jestli je ten servis tedy orygo fiat , nebo co , že takové ceny :lol: my by sme si řekli za práci něco tak kolem 1000 kč (bez odtahu )max, neni to moc práce ,když to tak vezmeš , ale de o to , jestli to jde povolit atd... a nehledě na to že ta těch dílech ten servis vydělal tak nejméně 2000sk jako marži

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #21 od juraj l
robili mu aj 2 poloosy, pokial som rozumel
prepocitajte si aj ceny 1280 Sk = 1000 Kc
v znackovom servise by mu nauctovali aj cele balenie tuku na poloosy ?
ale inak som rad, ze v Cechach mate aj lacne servisy. Za 50 rokov to pride aj na Slovensko

na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #22 od majster
tak a prave dnes to prislo.
doslo na vymenu oboch ramen, jedno uz uz chcelo vypadnut.
cesta do servisu 30km, obe ramena spolu cca3100Sk, praca 600Sk, a bolo to hotove za cca 2,5 hodiny.
som spokojny za tie prachy lezat pod autom v tej zime nikdy.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #23 od michal

som spokojny za tie prachy lezat pod autom v tej zime nikdy.

souhlas v zimě něco dělat pod autem je fakt porod :roll:

/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #24 od Charles
Chlapi ještě malinká otázečka......jak se pozná, že je rameno potřeba vyměnit :?: Začalo mi klepat řízení, teda nevim jestli řízení, ale při průjezdu třba dvou děr za sebou to zaklepe, ale je možný že to dělá kloub na řízení, protože když zatočim doprava a pak rovnám v určitym místě je slyšet i cejtit lupnutí....nevim jak to poznat kde to přesně je
Poraďte mi co by to mohlo dělat.díky ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #25 od čenda
Podle mě by právě tohle vymletý čep v rameni dělat mohl, možná i silentblok :-k .
Čepy na řízení jsem měnil na Unech 2x a víceméně zbytečně - ani jednou to naléhavě nepotřebovaly. Na Tipu jsem je pak už jen kontroloval. Mám dojem, že jejich životnost je nesrovnatelně delší než životnost čepů v rameni.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #26 od jirkaR
no já ty manžety na čepu
mažu vazélínou

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #27 od Charles
nevim jestli to jsou ramena nebo co, to bych potřeboval nějak zjistit :roll:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #28 od jirkaR

nevim jestli to jsou ramena nebo co, to bych potřeboval nějak zjistit :roll:


to tenkrát to docela dost klepalo ale nejlepší je zajet na technickou tam mi to za 80 kč zkontrolovali a máš klid , necháš si zkontrolovat přední nápravu

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #29 od Charles
Tak to bych byl na technický každej tejden :)
ale až mi zkončí ten humbuk kolem školy a zkoušek, tak chci všechno prošmejdit a zkontrolovat....chci dát tipo do kupy ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #30 od juraj l

Podle mě by právě tohle vymletý čep v rameni dělat mohl, možná i silentblok :-k .
Čepy na řízení jsem měnil na Unech 2x a víceméně zbytečně - ani jednou to naléhavě nepotřebovaly. Na Tipu jsem je pak už jen kontroloval. Mám dojem, že jejich životnost je nesrovnatelně delší než životnost čepů v rameni.


moj tragicky vybity cap ramena (vola horizontalne cca 4 mm a vertikalne 15 mm) bolo pocut na nerovnostiach (ovsem nijako silne).
pri prejazde zakrut som v riadeni necitil buchanie (bolo pocut tupy buch od kolesa), ale v urcitom momente auto vyrazne zmenilo smer ! (ked som zatacal mierne alebo pomaly, tak to nerobilo)

na cap ramena skuska - auto na zdvihak, koleso dole. pacit pakou medzi ramenom a tehlicou kolesa. tehlica kolesa sa nesmie hybat vzhladom na rameno. (chcete foto ?)

na cap (hlavicu) riadenia skuska - posadit pomocnika za odomknuty volant, nech mierne toci volantom striedavo do stran. cap riadenia pri tom drzat v ruke - nadmernu volu je citit hned

to bolo co sa tyka zakrut.

na jamach este moze buchat - tycka medzi stabilizatorom a ramenom, uchyty stabilizatora, pokazeny tlmic !!

odporucam vsetko rozobrat a pozriet :-)

Aj niekde na STK maju taky stroj na trasenie podvozkom, da sa tam toho dost zistit, ale nie vsetko - jeden buchot na Forde mi nezistili.

na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.515 sekund
Powered by Kunena fórum