výměna tyček stabilizátoru
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak já ty tyčky mám doma nový, ale jde o to že ta matka co ji drží na stabilizátoru je zarezlá a nejde povolit a uříznou to nejde, protože bych to neměl za co chytit na stabilizátor potom
Ak nepomôže WD tak to asi potom ostáva len nahriať.
Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
doporučuju dobré klíče, nejlíp očko nebo ořech
očko je jasný, tím sjem to zkoušel, ale ořech tam nedostaneš, překáží tam poloosa
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jak jsem ti uz psal pres icq, chce to autogen a nahrat.ahoj všem, dneska jsem úspěšně dokončil GO brzd , a když jsem to měl rozhozený, chtěl jsem vyměnit i tyčka stabilizátoru, které jsou už vychozelé a při jízdě klepou, ale narazil jsem na velkej problém v podobě zarezlých matek, které za boha nešly povolit ani obrovskym násilím ...prosím poraďte jak na ně, opravdu bych je chtěl vyměnit
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1,7 s motorem 1,9 Tempra, předělaný do benzín kastle už není, ale zůstal Fiat Panda1,1.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
8O 8O 8O je to blázen, hodte na něj síť no tak to teda hledímZdravím,já jsem to uříznul a na místo jsem navařil c-óčkem normální šroub s metrickým závitem a pohoda.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
8O 8O 8O je to blázen, hodte na něj síť no tak to teda hledímZdravím,já jsem to uříznul a na místo jsem navařil c-óčkem normální šroub s metrickým závitem a pohoda.
no tak takhle nejak podobne sempovolil pojistnej sroub na litaku,v servise mi totalne semleli ten nastavec na pojistnak tak sem primo na srou navaril jinou matku a povolil to je to dobrej zpusob i na tenhle problem co se tu resi
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.