výměna tyček stabilizátoru
16 roků 6 měsíců zpět #76
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: výměna tyček stabilizátoru
Já to budu dělat s kámošem, ale mám koupený i pouzdra stabilizátoru, víš ty gumy pod autem co ho obepínaj, protože vržou jako svině. Tak to bude na dýl.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #77
od drto
no mne to trvalo asi tak hodinku a pol a bolo to pre mna celkom utrpenie ale mozno to tebe pojde bez problemov. prikladam obrazok co som musel obrusit na starych aj novych tyckach. zbrusil som len koncek po zavit. inak by som nedostal stare tycky von a nove na auto
tu je to foto:
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Odpověděl drto pro téma Re: výměna tyček stabilizátoru
Nemá někdo zkušenost, jak dlouho zabere výměna, když to pujde hladce a co bude potřeba?
no mne to trvalo asi tak hodinku a pol a bolo to pre mna celkom utrpenie ale mozno to tebe pojde bez problemov. prikladam obrazok co som musel obrusit na starych aj novych tyckach. zbrusil som len koncek po zavit. inak by som nedostal stare tycky von a nove na auto
tu je to foto:
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #78
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: výměna tyček stabilizátoru
Jo přesně tyhle gumídky sem měl taky "rozteklý" a díky nim to mlátilo.
No flexu si brát nemusel, stačilo vzít třeba hevírek a kus dřeva a ten stabilizátor, trochu nadzvednout
No flexu si brát nemusel, stačilo vzít třeba hevírek a kus dřeva a ten stabilizátor, trochu nadzvednout
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #79
od drto
no ono to uz viac neslo zdvihnut ako som to mal a nepomohol by ani hever ani ni ine lebo uz sa mi vrch tycky opieral zvrchu a nesiel uz dalej potlacit a to mi chybal len cca 0,5 cm aby som to dostal von. snazil som sa vsemozne ale nakoniec som stratil nervy a trochu som to obrusil a bol pokoj
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Odpověděl drto pro téma Re: výměna tyček stabilizátoru
Jo přesně tyhle gumídky sem měl taky "rozteklý" a díky nim to mlátilo.
No flexu si brát nemusel, stačilo vzít třeba hevírek a kus dřeva a ten stabilizátor, trochu nadzvednout
no ono to uz viac neslo zdvihnut ako som to mal a nepomohol by ani hever ani ni ine lebo uz sa mi vrch tycky opieral zvrchu a nesiel uz dalej potlacit a to mi chybal len cca 0,5 cm aby som to dostal von. snazil som sa vsemozne ale nakoniec som stratil nervy a trochu som to obrusil a bol pokoj
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 6 měsíců zpět #80
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: výměna tyček stabilizátoru
Já nic nebrousil. Vzal jsem montážní páku a trochu, no dost ten stabilizátor prohnul, kámoš starou vyndal, dal novou a bylo to. Hlavně nezapomeňte tam probůh dát podložky co jsou nalepený na těch gumídcích. Musel jsem je "odlepit" šroubovákem. Ale teď - paráda.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 1.314 sekund