výměna tyček stabilizátoru
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak kdybych to nemohl povolit,tak já používám Rezojed (Novato).Nevím jestli se dá koupit,já si nosím z práce.A když je fakt něco hodně zapečenýho tak stačí obyč.plynová bomba s hořákem a jde to jak fík.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak ty původní tyčky měly dost. Hlavně ty dorazy. Guma úplně v řiti, rozpraskaná a to kovový uložení uvnitř samo vypadávalo..
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pouzil si nejakou osvedcenou metodu (kofola, WDcko,...)?Tak já mám výměnu zdárně za sebou. Jedno kolo šlo jak po másle na druhém sem při povolování tu původní tyčku utrhnul, ale nevadí Dal sem tam tyčky nový, byl to teda trochu ježek v kleci, jak to tam nalámat, ale v pohodě. Nikde nic nebouchá, nelupe..paráda. Mám radost. Otázka je, jak dlouho vydrží na těch našich krysích stezkách.
Jinak ty původní tyčky měly dost. Hlavně ty dorazy. Guma úplně v řiti, rozpraskaná a to kovový uložení uvnitř samo vypadávalo..
Jinak si myslim, ze opravy starsich aut je jen otazka povolovani zarezlych sroubu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak ty původní tyčky měly dost. Hlavně ty dorazy. Guma úplně v řiti, rozpraskaná a to kovový uložení uvnitř samo vypadávalo..
No jsme na tom stejně, tohle mám přesně já, tu gumu mám vypadanou a proto to klepe, ale to povolení je hnus, myslim si že mám ještě ty tyčky původní příští víkend se na to vrhnu a snad to povolim
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No jo, člověk by si řekl, že když je auto novější mohlo by to být lepší, ale jak na to stříká voda, solí se, tak je to v háji..
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
takze na zaver tym ktory sa chystaju na vymenu tyciek stabilizatora odporucam pribalit si velku kopu nervov
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já už to tak 3 dny potírám stříkám vším možným aby my to šlo lépe sundat,příští týden se na to chystám,tak jsem zvědav
prajem pevne nervy a tie sroby aspon mne isli povolit uplne bez problemov, horsie to bolo z vybratim tych starych tyciek
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.