Tlumiče Starline.
Měls kliku.Pánové nikdo z nás ,,není tak bohatej aby mě na díly od Starline" (myšleno samozřejmě ironicky), protože takhle šmejdsky něco udělat snad nezvládnou ani vietnamci.
Jinak co se týká těch tlumičů šel bych do Kayaba a težce popírám, že sou sračka!
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak Alko sem měl taky a byl sem s nima spokojenej a asi bych je nemělil kdybych neurazil kolo a tlumič nevohnul 8O
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1,9 Tds 66KW 1991
Tempra 1,6 ie SX.cat 57KW 1992 Abarth
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ty AL-KO jsem taky zvažoval, ale pak jsem od nich upustil, protože
a) prý jsou dost tvrdé a
b) pod touhle značkou si představuju zahradní sekačky a traktůrky, ne díly na auta
Já jsem koupil nejlevnější Sachs a celkem nemám, co bych k nim pověděl - zatím slouží k naprosté spokojenosti.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na Favoritu mám Plynokapalinové Al-Ka a tlačí přední i zadní. Na zajištění musela být silná zarážka aby to nevystřelilo. Favorit sedí o dost líp než na nových seriových tlumičích. Al-Ko jsou ale taky dost tvrdší než originál.
Osobně bych šel do Coni, ale ty jsou zase trochu drahé na moje gusto.
Monroe dělá akce někdy před létem a nabízí pži kupi včech 4 tlumičů jeden zdarma. No samozřejmě zadní protože je levnější než přední
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Plynokvapalinove tlmice su zaistene v stlacenej polohe preto, lebo je v nich tlak plynu. Ak ten tlak z nich po case unikne, spravaju sa podobne ako obycajne olejove. Tlak plynu na olejovu napln ma za ulohu znizit penenie oleja.No na Tipu mám Monroe Reflex a je to v pohodě. Jen mě překvapilo, že jsou to plynokapalinové tlumiče a je rozdíl v předních a zadních(myslím tím vlastnosti). Jde o to, že přední krásně tlačí nahoru (je v nich tlačná pružina), a zadní netlačí, jen tlumí. Monroe jsou ale dost tvrdé.
Na Favoritu mám Plynokapalinové Al-Ka a tlačí přední i zadní. Na zajištění musela být silná zarážka aby to nevystřelilo. Favorit sedí o dost líp než na nových seriových tlumičích. Al-Ko jsou ale taky dost tvrdší než originál.
Osobně bych šel do Coni, ale ty jsou zase trochu drahé na moje gusto.
Monroe dělá akce někdy před létem a nabízí pži kupi včech 4 tlumičů jeden zdarma. No samozřejmě zadní protože je levnější než přední
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jo a pak mi ještě nedoporučil AL-KO.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.