Kovový zvuk pří prudkém rozjedzdu...

Více
16 roků 7 měsíců zpět #1 od F@ster
Zdravím všechny přítomné, řeším teď malý problém, snad jsem podobné téma nikde nepřehlídl ( a pokud ano tak se omlouvám :oops: )...
Jde mi o následující:
Když se prudčeji rozjedu ( tzn. občas i se zapísnkáním kol :twisted: ) ozve se sem tam dost nepříjemnej kovovej zvuk, jako kdyby byl někde povolenej šroub, něco se hnulo a pak to narazilo do závitu toho šroubu ( nebo to mi to aspoň připomíná)... Kola jsou utažený co to jde, a co jsem měl možnost zkusit tak se nehejbou ani do stran... Pokud by někoho napadlo co by to mohlo být, budu vděčnej za každou radu...
S pozdravem F@ster

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #2 od Předseda
Poloosa?

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #3 od čenda
Silentblok.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #4 od Vali
Může toho být hodně, i takové věci, co tě relativně nenapadnout. Sám jsem přes 3 měsíce hledal anakonec to bylo zcela něco jinýho, než jsem myslel :lol: Ale asi bych začal silentblokama na motoru a převodovce :wink:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #5 od TooM-As

Silentblok.

ten by to dělal i při rychlejším řazení. om píše jen rozjezd.

ozve se sem tam dost nepříjemnej kovovej zvuk

kontroloval jsi brzdové třmeny ? stalo se mi to na 1.6 špatně jsem dotáhl jeden šroub a on se vyklepal .Při brždění to nebylo poznat , jen při brždění na zpátečku , ale rány to dělalo - o ráfek .

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #6 od Freedom

Zdravím všechny přítomné, řeším teď malý problém, snad jsem podobné téma nikde nepřehlídl ( a pokud ano tak se omlouvám :oops: )...
Jde mi o následující:
Když se prudčeji rozjedu ( tzn. občas i se zapísnkáním kol :twisted: ) ozve se sem tam dost nepříjemnej kovovej zvuk, jako kdyby byl někde povolenej šroub, něco se hnulo a pak to narazilo do závitu toho šroubu ( nebo to mi to aspoň připomíná)... Kola jsou utažený co to jde, a co jsem měl možnost zkusit tak se nehejbou ani do stran... Pokud by někoho napadlo co by to mohlo být, budu vděčnej za každou radu...
S pozdravem F@ster


mě to dělá taky při prudkém rozjezdu a nebo když zahejbu volantem do stran hodně rychle.....a co to dělá nevim zkoušeli jsme výfuk...nic kámoš mi kontroloval všechny kola...nic.... :wink: takže zatim nevim...pak mi ten zvuk na chvíli ustal a teď je zase zpátky

Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #7 od Vali
No já jsem měl tedy záhadu, ale jen při zatáčení na jednu stranu a při prudším dobrzdění nebo nerovnostech. Nakonec byla diagnóza taková: neměl jsem na výfuku vlnovec, což jsem věděl. Ale před katalyzátorem jsem měl prasklou tu pružinku, což jsem taky veděl, ale ve snu by mě nenapadlo, že to může dělat až takovej bordel, kdy jsem myslel, že mě v zatáčce předběhne přední náprava :cry: Jedinej průser je, že ta pružina před katem stojí 1200 peněz, což je taky pěkná cenovka..

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #8 od michal_tipar
silentbloky na motoru v háji tak že už jde šroub do plechu.
Nech kamaráda přidat prudce plyn a koukni jak ti chodí motor v kastli, pokud ti celý popoběhne tak ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #9 od TDGT
pokud to dobre chapu tak ti to dela i kdyz treba jedes na dvojku uberes a prudce pridas ? to pak muze byt opravdu cokoiv na predni naprave,nemusi to byt silentbloky motoru ale cokoliv jineho,stabili,ramena,vyhozeny tlumice

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #10 od F@ster
Děkuji všem za názory, po práci to všechno zkouknu :)
Začalo to tím, že jsem se prudce rozjel na hájích a to jsem to slyšel poprvý ( to bylo nejsilnější až jsem se lekl že mi někde něco upadlo), pak už to cinká od tý doby...
Velmi pravděpodobné mi přijde co psal TooM-As, protože se měnila jedna poloosa a sundavala se samo i brzda a když zatáčim a trochu přibrzdim tak tam něco vrže ... Ale kola se nehřejou :)

2 TDGT: Ne právě že ne, když jedu, uberu a přidam tak to necinkne, jen na rozjezdu...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #11 od Předseda

když zatáčim a trochu přibrzdim tak tam něco vrže ... Ale kola se nehřejou :)


Mně se ozýval takový šustivý zvuk při zatáčení na jednu stranu a dělala to brzdová destička.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #12 od scherer012
mal som podobný problém na škodovke- o rozobraní a dôslednej kontrole náprav som nezistil nič- až po dlhšom čase som zistil, že to klepala rúčka zdviháku o zadný blatník- zabalil som zdvihák do handry a už neklepotalo nič :D

na fiate mi to robilo rozsypané ložisko v náboji predného kolesa :roll:
pri brzdení mi pritláčalo kotúč na strmeň :?

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #13 od hawran
ja bych skusil poloosy vem plnej rej na jednu stranu a pomalu popojed jestli bude spatna tak je slyset pak to same na druhou stranu lepsi je kdyz jde nekdo vedle auta a doporucuju se nerozjizdet aby piskaly gumy kloub na poloosu bude stat tak 3500

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #14 od Jenda
domnívám se,že se ti začal ozívat homokynetický kloub na poloose.
Může to bejt i silemblok,ale pokud mám pravdu,tak s tím moc rychle nejezdi a už vůbec né do zatáček.Může se ti i seknout kolo.Většinou se ze začátku ozívá jen v zatáčce při záběru.Nejdřív zkus jiné možnosti co ti radili ostatní,tuhle nech jako poslední.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #15 od Freedom
no dobrý no.....viděl bych to na muj problém toto......takže můžu rovnou měnit poloosu asi drahá záležitost co???jak se pozná že je v háji???

Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.530 sekund
Powered by Kunena fórum