"klepot" a zasa ten "klepot"

Více
17 roků 3 měsíců zpět #1 od drto
zdar chalani. uz dlho sa mi s autickom nic neudialo a aj k tomuto problemu som sa dostal len nahodou.
moj problem je taky ze mi nieco dole na podvozku sem-tam nieco klepne. taky zvuk kov o kov. a to uz su menene ramena aj s capmi, stabilizacne tycky tiez. pozeral som sa aj pod autom a skusal som ci nie je nieco povolene ale nic som nenasiel. uz si neviem rady. neviete co by to mohlo este byt?
idem teraz niekedy cca za dva tyzdne davat menit manzety lebo jedna je prasknuta a tak uz dam vymenit obidve tak im asi v servise poviem nech sa na to pozru ci nieco nenajdu. este ma napadlo ci by to nemohli klepat capy na tyckach riadenia. ale ked som skusal tycky pohybat ked som bol pod autom tak neklepali. tak ja uz fakt neviem. ale ten klepot mi ide fakt uz pekne na nervy a autom chodim denne do prace tak sa bojim aby sa mi po ceste nieco neurvalo :D
dik za rady :wink:

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
17 roků 3 měsíců zpět #2 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: "klepot" a zasa ten "klepot"
Zdarec Drto,možná blbost ale není to výfuk?Někde na silenbloku může být urvaný.Mě to dělal taky že mě bouchal o zadní nárazník,byl trochu ohlý a rezavý,po výměně pohoda.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #3 od drto
to som pozeral a vyfuck to nie je :?

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #4 od Předseda
tlumič?

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #5 od temprař
stabilizátory,čepy,homoklouby.... těch možností je tam vícero

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #6 od drto
tlmic to nie je to som pozeral, a co sa tyka stabilizatorov a a capov a ramien tak su menene nove tak to vylucujem. hadam sa to za tristvrte roka nebude menit nove co sa tyka ramien a stabilizatorov. ved to nieco hadam musi vydrzat. to by som inak auto akurat tak hodil niekde do rieky lebo investovat kazdy tristvrterok do novych ramien a stabilizatorov tak to by som mohol akurat tak oprdet :D
musi to byt niecim inym :wink:

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #7 od bjukemen
...hmm odpowed na tvoj problem nepoznam lebo mám takmer taky istý problem..ale chcem sa aj opýtať skúsenejších či môžu hluk takzvané klepanie sposobovať aj ložiska v pred. kolesách a vymlete homo kĺby...???

...nebude to aj u teba niečo také??

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #8 od temprař
mno právě - jestli to třeba nebude těmi homoklouby.... a co tlumič - myslím jeho uložení.... je tam vícero faktorů. vůle v čepech řízení... Nyní nevím esi jsi měnil ramena - společně z čepy - anebo i čepy řízení... - i když to by jsi poznal cítil by jsi vůli.... Jinak mne nic nenapadá :cry:
Ale na to že už máš přes 200 000 km - nepřidírá se Ti třeba ložisko kola... I když to bych spíše vyloučil ale dosti uvažuji nad těmi homoklouby - i když svou Tempru jsem prodával a měla nalítáno 230 000 km a klouby ok. - zkontroluj manžety kloubů poloos

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #9 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma klepot
mě to dělaly brzdové desky, byly trošku volnější a při průjezdech hrby to dost klepalo, takový zvuk mezi cinkáním a klepáním. zkus s tema deskama zahýbat, a uvidíš. neměly by být ůplně volné, ale taky zas ne na těsno

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #10 od Jenda
Homoklouby bys poznal,je to pravydelné klepání v ostrých zatáčkách-cca 30Km/h vydávají zvuk kov na kov,ale pravydelně s otáčejícím se kolem.

Ložisko v kole-Hučiví zvuk-někdy přerušovaný,později v konečné fázy chroupající.

Co táhla řazení? např. u převodovky.

Já pozoruji podobné zvuky při staženém okénku při cca 80Km/h ,jako kdyby mi někdo tukal na okno. A nemůžu přijíd na to co to je.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #11 od Toncek
horní uložení tlumičů,dělá takové klepavé zvuky,a ještě umí pěkně vrzat,když se točí kolama na místě

seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #12 od michal_tipar
mě klepall tlumič když byla zatížený tak v dorazu už netlumil a klepal, žrba při rychlém průjezdu zatáčkou nebo po větších nerovnostech. výměna tlumičů (předních) vyřešila, ale mechanik na to přišel hned.

Michal Tipař [img:35fd246b7a]www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #13 od temprař
jj též si myslím že to bude to horní uložení tlumiče

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #14 od drto
tak zahada o klepote je vyriesena. vcera som este raz dokladne prezrel a zahadu som objavil. pravy cap riadenia ma uz prasknutu gumu a ked som s nim poriadne zatrepal tak bolo pocut ten klepot ktory sa mi sem tam ozve. capy uz mam doma obidva nove tak uz len vymenit a bude to zasa vsetko v poriadku. a ked som uz bol pod autom tak som povymienal aj gumy na vyfuku lebo uz boli v zalostnom stave :D

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #15 od Předseda

tak zahada o klepote je vyriesena. vcera som este raz dokladne prezrel a zahadu som objavil. pravy cap riadenia ma uz prasknutu gumu a ked som s nim poriadne zatrepal tak bolo pocut ten klepot ktory sa mi sem tam ozve. capy uz mam doma obidva nove tak uz len vymenit a bude to zasa vsetko v poriadku. a ked som uz bol pod autom tak som povymienal aj gumy na vyfuku lebo uz boli v zalostnom stave :D


Ty gumy na výfuku měním každý rok, jdou do kopru děsně rychle :roll:

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.057 sekund
Powered by Kunena fórum