regulátor tlaku brzd náhrada
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1)regulátor jde sundat,rozebrat,rozhejbat,vyšistit,chce to trpělivost a čas si na to udělat...
2)ta páka je nastavitelná a kdyš ho budeš mýt sundanej a rozebranej tak potom přez tu páku můžeš i nastavit tažnou sílu na pístek a tím pádem nastavit i pútok brzd.kapaliny a tím pádem i učinnost brzd na zadní nápravě..
myslím že ti i nemusím radit jak ho rozhejbat a a vyčistit a zprovoznit,myslím,že seš docela dost velkej znalec,aby sis sám stím poradil
pozor tělo omezovače je z lititiny,nebo hodně podobného složení a část kde je očepovaná páka tam v těch místech je to docela křehký,tak pozor aby ti to tam neruplo
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
i když to zvedneš na heveru a zadní kolo je ve vzduchu vždy brzdí alespoň na tolik aby jsi jej rukou při šlápnutí na brzdu pootočil, vždyď na STK jdeš s prázdným kufrem a musí to docela dost brzdit aby to prošlo
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Libore,
i když to zvedneš na heveru a zadní kolo je ve vzduchu vždy brzdí alespoň na tolik aby jsi jej rukou při šlápnutí na brzdu pootočil, vždyď na STK jdeš s prázdným kufrem a musí to docela dost brzdit aby to prošlo
Dovolim si tak nějak napůl souhlasit....když máš kolo ve vzduchu úplně, tak dozadu nejde prakticky žádnej tlak, je zavřenej přívod... ale schválně si zvaž někdy, kolik je ten tvůj prázdnej kufr ve skutečnosti zátěž na kola je to přibližně 1/3 váhy celýho auta....navíc když připočítáš plnou nádrž, tak to je dalších 50kilo navíc...
Já jsem to zkoušel, když jem měl sundané prase a kolo bylo ve vzduchu, tak mi z trubky kapalina jen mírně ukapávala, ale stačilo jen lehce podložit a pustit dolů a stříkala jako divá
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak že na heveru jej nepřetočíš o 360° ale jenom o 180° ?
silák Ivánek... a na sraz dorazí i s Nasťou
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jj Charlesi, tak souhlasíš jen na 1/2 ???
tak že na heveru jej nepřetočíš o 360° ale jenom o 180° ?
silák Ivánek... a na sraz dorazí i s Nasťou
pokud není zabržděné a nebo někdo nešlape na pedál, tak ho otočim klidně o 720°
Ale stejně když je kolo volně, tak to brzdí, jako že nebrzdí je to stejné, jako když pojedeš 100km/h a dupneš zběsile na pedál, zadek nepůjde smykem, protože se moc odlehčí
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
obuté - neobuté..
když jsem si hrál se samostavěčema v bubnech před STK tak mi šlo právě že některé zadní do smyku, ale nevím které
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
když jsem si hrál se samostavěčema v bubnech před STK tak mi šlo právě že některé zadní do smyku, ale nevím které
tak to jde zjistit pomocí ostřížího zraku a stop spálené guma na asfaltu ne?
Já jsem řešil spíš opak, nebrzdilo mi vůbec levé zadní kolo a byly na vině dva důvody - sjeté obložení a hlavně tekoucí prase, kdy kapalina zaplavila všechno, včetně obložení...samostavy mám taky špatný, musim je nastavovat ručně, ale nevadí to, zase tak rychle se to nesjede, takže to stačí jen zkontrolovat cca 2x v roce
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
taky to ručně nastavuji..
(mezi námi-nechce se mi to komplet kuchat a čistit a promazávat)
-zadní brzdy opravdu tak honem nesejdou..
-ale já to nastavuji 1x co 2 roky
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AutoKelly part number: XS 118595320
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
na starych skodovkach to sluzilo na zaistenie brzdneho ucinku pri poruche na jednom kolese.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Poptám se znova na dotaz někde předemnou ... Šlo by tohle nějak napasovat a zprovoznit na Tipu? Mělo by to nějaký význam?
AutoKelly part number: XS 118595320
Mělo by to jít našroubit bez problémů do brzdového válce,závity na těchto autech bývají stejný.Na Favoritu to bylo taky,ale tam jsou závity na brzdovém válci jinačí,takže pro Tipo nepoužitelné.
Pokud jde o funkci,dle mých informací se jedná o zpožďovací ventil. Hodně lidí to používá místo zátěžového regulátoru. Na některé felicie to bylo montováné z výroby. Pokud jezdíte většinou poprázdnu,je to ideální (bezúdržbové) řešení.
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.