Brzda se nevrací:(
Takže mám našlapat pedál až bude tuhej,stát na brzdě a někdo povolí odvzdušňovák,pak ho utáhne a já povolim brzdu.Problém ale je ten,že já můžu na tu brzdu šlapat klidně 20x a pedál neztuhne,tak co s tim a nikde mi nic neteče
předpokládám že nemáš nastartované?
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No tak jestli ti to dělá toto tak to je v háji HBV rozebrat vyměnit gumičky co jsou uvnitřTakže mám našlapat pedál až bude tuhej,stát na brzdě a někdo povolí odvzdušňovák,pak ho utáhne a já povolim brzdu.Problém ale je ten,že já můžu na tu brzdu šlapat klidně 20x a pedál neztuhne,tak co s tim a nikde mi nic neteče
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takže mám našlapat pedál až bude tuhej,stát na brzdě a někdo povolí odvzdušňovák,pak ho utáhne a já povolim brzdu.Problém ale je ten,že já můžu na tu brzdu šlapat klidně 20x a pedál neztuhne,tak co s tim a nikde mi nic neteče
Parkrat naslapej pomalu a podrz a at nekdo povoli odvzdusnovak. Utahne pust pedal a pomalu naslapej. Mel by postupne po nekolika cyklech vznikat odpor v pedalu a porad pak dokola dokud pujde vzduch. A hlidej hladinu v nadobce
Prodej použitých dílů Fiat Tipo 1.9TDS. Malý bazárek na www.bazarekfiat.wz.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 95
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 95
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 95
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 95
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dobrá,vyzkouším to.Takže stačí povolit ty 2 šroubky,který držej HBV na posilovači nic víc?Musim zase odvzdušňovat?Díky
Ano pouze povolíš ty 2 matky, uslyšíš jak posilovač nasaje vzduch pokud v něm je ještě nějaký podtlak, pak ho vysuneš ven směrem k baterce a uvidíš uvnitř posilovače tyčku a na jejím konci je šroubek s takovou "kuličkou" nahoře. Tak ten o jednu otáčku vytoč.
Odvzdšňovat nic nemusíš, posilovač se odvzdušní po nastartování motoru
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 95
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.