Brzda se nevrací:(
Takže mám našlapat pedál až bude tuhej,stát na brzdě a někdo povolí odvzdušňovák,pak ho utáhne a já povolim brzdu.Problém ale je ten,že já můžu na tu brzdu šlapat klidně 20x a pedál neztuhne,tak co s tim a nikde mi nic neteče
předpokládám že nemáš nastartované? , blbost ale uřčitě se najdou i takoví. ten pedál by měl ztuhnout a při povolení šroubku jít dolů. pokud je měkký, tak nevím. možná máš zavzdušněný HBV, nebo komplet systém. pak bys to musel řešitt tím kompresorem přes nádobku na HBV
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No tak jestli ti to dělá toto tak to je v háji HBV rozebrat vyměnit gumičky co jsou uvnitřTakže mám našlapat pedál až bude tuhej,stát na brzdě a někdo povolí odvzdušňovák,pak ho utáhne a já povolim brzdu.Problém ale je ten,že já můžu na tu brzdu šlapat klidně 20x a pedál neztuhne,tak co s tim a nikde mi nic neteče
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takže mám našlapat pedál až bude tuhej,stát na brzdě a někdo povolí odvzdušňovák,pak ho utáhne a já povolim brzdu.Problém ale je ten,že já můžu na tu brzdu šlapat klidně 20x a pedál neztuhne,tak co s tim a nikde mi nic neteče
Parkrat naslapej pomalu a podrz a at nekdo povoli odvzdusnovak. Utahne pust pedal a pomalu naslapej. Mel by postupne po nekolika cyklech vznikat odpor v pedalu a porad pak dokola dokud pujde vzduch. A hlidej hladinu v nadobce
Prodej použitých dílů Fiat Tipo 1.9TDS. Malý bazárek na www.bazarekfiat.wz.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 95
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 95
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 95
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 95
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dobrá,vyzkouším to.Takže stačí povolit ty 2 šroubky,který držej HBV na posilovači nic víc?Musim zase odvzdušňovat?Díky
Ano pouze povolíš ty 2 matky, uslyšíš jak posilovač nasaje vzduch pokud v něm je ještě nějaký podtlak, pak ho vysuneš ven směrem k baterce a uvidíš uvnitř posilovače tyčku a na jejím konci je šroubek s takovou "kuličkou" nahoře. Tak ten o jednu otáčku vytoč.
Odvzdšňovat nic nemusíš, posilovač se odvzdušní po nastartování motoru
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 95
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.