Lockanie prednej napravy.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #1 od Tonny Tempra SW
Dnes mi predna naprava zacala vydavat klepotave zvuky a este aj dost trasie volantom (soferova strana).Bude musiet ist cela naprava dolu bo tam toho bude na vymenu viac.Hom.klb,kotuc,loziska a pod.Mate neaky link na rozumne ceny nahradnych dielov na napravu?

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #2 od scherer012

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #3 od BlackJack
No jak vidím, budeš dělat to stejné, co jsem včera dělal já. Měnil jsem homo kloub na straně řidiče, kotouče, destičky. Zmáknul jsem to sám, ale chce to více času a trpělivost. A samozřejmě vhodné nářadí. Jestli chceš, můžu ti přesně napsat jaké.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #4 od Tonny Tempra SW
Kludne mozes napisat ake to ma byt naradie.Na naprave musim vymenit polosu,hom.klb,ostatok je relatyvne na tom dobre(to sa este uvydi ked to vsetko rozoberieme). Este sice musim neaky cas na tom jazdit ale vymene sa nevyhnem.

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #5 od peto12
Odpověděl peto12 pro téma Re: Lockanie prednej napravy.
Serus Tony a nestačí ti tie homokyneťáky a poloosi zrenovovať? Kamarát v Žiary nad Hronom robí vo firme ktorá sa týmto zaoberá. Aj jmne to tam renovovali a od vtedy pokoj. Renováciou myslím to že ti vyločkané kľby prebrúsia a vložia tam väčšie guličky. A dokonca to robia tak že majú na sklade zrepasované poloosi a kĺby. Takže prídeš vymenia kus za kus a hotovo. Chcel som tiež kúpiť nové kľby ale povedali mi že zrepasovaný originál vydrží dlhšie ako náhrada.

Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #6 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: Lockanie prednej napravy.

Serus Tony a nestačí ti tie homokyneťáky a poloosi zrenovovať? Kamarát v Žiary nad Hronom robí vo firme ktorá sa týmto zaoberá. Aj jmne to tam renovovali a od vtedy pokoj. Renováciou myslím to že ti vyločkané kľby prebrúsia a vložia tam väčšie guličky. A dokonca to robia tak že majú na sklade zrepasované poloosi a kĺby. Takže prídeš vymenia kus za kus a hotovo. Chcel som tiež kúpiť nové kľby ale povedali mi že zrepasovaný originál vydrží dlhšie ako náhrada.



...ahoj mne treba tiež repasovať poloosi...kolko to asi tak vyde...???...lebo uvažujem ži si to urobím sam doma len klby su dosť drahe...

...ps: motor funguje...??

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #7 od peto12
Odpověděl peto12 pro téma Re: Lockanie prednej napravy.

...ahoj mne treba tiež repasovať poloosi...kolko to asi tak vyde...???...lebo uvažujem ži si to urobím sam doma len klby su dosť drahe...

...ps: motor funguje...??


Repasovali mi to asi tak pred 3 rokmi. Na cenu si presne nespomínam, ale zdá sa mi že okolo 4000 Sk. Zajtra zavolám tomu známemu koľko by to vyšlo. Viem že mi vtedy repasovali vnútorné a vonkajšie kĺby + nové manžety a všetko okolo toho.
A tá hlava čo som od teba kúpil "nechcem to zahriaknuť " drží, všetko to šlape tak ako má. :wink: A tebe ten motor z tej cromy fachčí. Inak klobúk dole ako si sa stým pohral aby ti to všetko sadlo do tej tvojej tempri.
[smilie=bluecolorz5_pdt_01.gif]

Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #8 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: Lockanie prednej napravy.

Repasovali mi to asi tak pred 3 rokmi. Na cenu si presne nespomínam, ale zdá sa mi že okolo 4000 Sk. Zajtra zavolám tomu známemu koľko by to vyšlo. Viem že mi vtedy repasovali vnútorné a vonkajšie kĺby + nové manžety a všetko okolo toho.
A tá hlava čo som od teba kúpil "nechcem to zahriaknuť " drží, všetko to šlape tak ako má. :wink: A tebe ten motor z tej cromy fachčí. Inak klobúk dole ako si sa stým pohral aby ti to všetko sadlo do tej tvojej tempri.
[smilie=bluecolorz5_pdt_01.gif]


...dík tak ked niečo zistíš tak napíš..

...no som rad že hlava drží,dufam že aj bude..

...mne motorík fachá zabieham ho pokuse..ale dík dalo mi to 3 mesice prace ale stalo to za to..
!!

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #9 od Tonny Tempra SW
Skus to Peti zistit co by to stalo.Nova poloosa by ma vysla na 100€+manzety a pod,hom.klb zistujem.Ono sa da na tom jazdit,najdeme najlepsiu alternatyvu a tu zoberiem,mozno by som to dal s diesloveho tipa-ale to neviem ci to pasne.

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #10 od BlackJack
Repas .. podle mě nic moc řešení. Mně sada nového homokloubu vyšla na 900Kč - kloub, manžeta, vazelína, stahovací pásky, segrovka (made in italy).

Na výměnu budeš potřebovat
- 36ořech se zbroušenou hranou a pořádnou tyč na povolení
- sekáč nebo šroubovák na odseknutí zaražení matice náboje
- 6mm imbus, prodlužovací nástavec na golu (na povolení a zatáhnutí šroubů na vnitřním kloubu na převodovce), raději si kup ořech s imbusem, nebo to udělej tak, že uřežeš klasickej L imbus a delší část toho uřezaného imbusu naadíš na 6mm oříšek
- 13ku plochý klíč
- kleště na segrovky, ale s větším rozptylem, je potřeba segrovku více roztáhnout
- kladivo na srazení vnějšího homokloubu (stačí menší síla, když najdeš správnou polohu segrovky-kroužku uvnitř kloubu
- zvedák navíc, abys vyheveroval náboj kola a vysadil svislý čepz těhlice
- 17mm ořech na odšroubování šroubu svislého čepu
- 15mm ořech (?) na povolení šroubu stabilizátoru
- sprej na povolení závitů - orzezovač, WD40 nebo něco podobné
- a samozřejmě světlo, hadry na utírání rukou a pevné nervy

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #11 od BlackJack
Kdyžtak ještě mrkni do mojí galerie, mám tam nějaké fotky z výměny homokloubu

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #12 od peto12
Odpověděl peto12 pro téma Re: Lockanie prednej napravy.
:arrow: Black Jack
Takýto repas čo popisuješ stačí ak máš kľby na tom ešte celkom v pohode. Vlastne vymeníš iba manžetu , segrovku, natlačíš novú vazelínu a pod. Ale ak Ti kĺb pri vytočení vydáva už ten známi zvuk "tatatatatata" tak ti iba výmena manžety a segrovky nepomôže. Ako som písal vyžšie tie lôžka v homokyneťáku čo sú v ňom osadené guličky sú už časom opotrebované a gulička má veľkú vôlu a to vydáva ten zvuk. A oni v tej firme vybrúsia tie lôžka dajú tam väčšie guličky a tým sa ta vôla vymedzí.
A ešte chcem dodať. Dali sme tam repasovať firemné Dukato. Malo 1 kĺ originál a 2 už náhradu. Na tej náhrade sa nabehalo asi 60000 km a bola ešte v horšom stave ako ten originál ako na druhej strane a ten mal cez 200000 km. Tak sme išli na vrakáč kúpili origo a dali zrepasovať.

Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #13 od BlackJack
Já mám na to čistě subjektivní názor, že repas je provizorní řešní. Jak u čeho samozřejmě, ale pro mě je výhodnější koupit nové, které za den vyměním a mám po starostech. Když chci něco zrepasovat, tak obvykle musím čekat, až se to udělá, samozřejmě pokud neberu v úvahu výměnný systém. Věřím, že vnější homokloub s 3letou zárukou za 900Kč se vším všudy auto přežije.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #14 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: Lockanie prednej napravy.

Já mám na to čistě subjektivní názor, že repas je provizorní řešní. Jak u čeho samozřejmě, ale pro mě je výhodnější koupit nové, které za den vyměním a mám po starostech. Když chci něco zrepasovat, tak obvykle musím čekat, až se to udělá, samozřejmě pokud neberu v úvahu výměnný systém. Věřím, že vnější homokloub s 3letou zárukou za 900Kč se vším všudy auto přežije.



...lenže u nas nestoji homo klb 900 ale 1600 a viac penazi ked Ti treba meniť dva atd tak je to kopa penazi...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #15 od Tonny Tempra SW
A dnes prislo k tomu najhorsiemu.Bohuzial som este musel na aute jazdit a dnes na nestastie som na aute dojazdil(teda po neaky odtah do servisu).
Bohuzial som prichadzal s cesty domov a na jednej krizovatke som zaradil 1-nieco v naprave zaskripalo,dam 2 a hups,rychlost sadla ale ako som pridaval tak k zrychlovaniu nedoslo :twisted: .Tak som len silou vole dosiel na volnobeh kolko auto slo a koniec.Jedine stastie je to ze sa mi to stalo 50m od cinziaku 8O .Odtiahol som ho na parkovisko a aspon ho mam pod balkonom.
Potom som skusil nastartovat,startuje pekne,rychlosti tam sadnu ale ked dam ktorukolvek rychlost a vytlacam spojku ta to v naprave skrka a auto stoji na mieste aj ked uz mam so spojky nohu dolu a rychlost je zaradena.
Myslel som si ze ta naprava este aspon tyzden vydrzi a pojdem ju dat spravit ale bohuzial nestalo sa.

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.505 sekund
Powered by Kunena fórum