topení bublá
Já to právě nenašel, potřeboval bych přesný postup, krok po kroku.
Příručka Jak na to, str. 51 a následující, kde to máš i s obrázky.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ostatně mám dojem, že ji skenoval někdo z tohoto klubu : Bohužel si už nepamatuju, odkud jsem ji stahoval já.
Případně, jestli umíš anglicky, mám i manuály Porter a Haynes. Bohužel už taky nevím odkud.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiattipo.net/modules.php?name=Forums&...&highlight=kniha
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a) při přidání plynu (hlavně rozjezdy) bublalo topení
b) na volnoběh to netopilo, šel z toho studený vzduch
No a výsledek po celý tý akci je
a) už to topí, což je hlavní
b) bublá to teď permanentně, rozjezdy nerozjezdy
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak jsem v neděli měnil komplet celou kapalinu (omylem jsem tam nalil litr fridexu pro litinový hlavy, tak jsem to dal radši pryč všechno). Docela mi trvalo najít vypouštěcí šroub, protože v tý příručce je napsaný, že je pod kolenem výfuku. Tempra má oproti Tipu asi jinak udělanej hejfuk, takže je výpušťák přesně na opačný straně bloku. Taky popisovanej odvzdušňovací šroub na trubce topení nemám (?), takže jsem to řešil tím, že jsem rozpojil hadici v nejvyšším bodě. Taky na mě lidi divně koukali, když jsem na parkovišti foukal do expanzky chladiče jak do heligonu, aby vylítaly zbytky fridexu. No nicméně jsem to dodělal a nalil tam novou kapalinu, teď už se správným fridexem. Dělal jsem to proto že:
a) při přidání plynu (hlavně rozjezdy) bublalo topení
b) na volnoběh to netopilo, šel z toho studený vzduch
No a výsledek po celý tý akci je
a) už to topí, což je hlavní
b) bublá to teď permanentně, rozjezdy nerozjezdy
Jestli nemáš v tahu těsnění pod hlavou. To jsou totiž hlavní příznaky, když je pokroucená hlava nebo blok nebo špatné těsnění. Že to někdy topí, někdy ne, hlavně na volnoběh ne a buble topení - resp. všechna voda v systému.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jestli nemáš v tahu těsnění pod hlavou. To jsou totiž hlavní příznaky, když je pokroucená hlava nebo blok nebo špatné těsnění. Že to někdy topí, někdy ne, hlavně na volnoběh ne a buble topení - resp. všechna voda v systému.
No, nepotěšils mě, ale asi jsi udeřil hřebíček na hlavičku. Blok je pěkně oblitý od oleje a kromě toho - koukal jsem, když jsem tam nalil vodu a nastartoval - že mi občas z expanzky vyplula bublina. Takže si myslím, že je čas to těsnění přetěsnit...
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak jsem to přeci jen našel máš tam i popis, jak správně sosat
fiattipo.net/modules.php?name=Forums&...&highlight=kniha
Ach jo, chybí tam strany 28-37, kde je i demontáž hlavy válců
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.