Topení k zadním sedačkám
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prostě ztráty tepla na nejvzdálenější místo budou. Stlačený vzduch je teplý. nemluvím teď sice o tlaku, který vyvine např. píst v motoru. Ale pokud bys třeba snížil tlak teplého vzduchu, dojde k ochlazení. Na tomto principu třeba funguje i klimatizace. No a nakonec taky dochází k ochlazování vzduchu tunelem, jehož stěny fungují např. jako mezichladič stlačeného vzduchu.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Naše tělo je zajisté velmi propracovaný systém, který reaguje byť na malé změny s velkou odezvou typu auuu to pálí, brrm to je studené. Je-li venku třeba -5°, řekneš si, že je zima, ale je-li rovnou -10° řekneš, že je kosa jak prase. To samé v létě, ale s opačným slovníkem. Když máš horečku, přijdou ti okolní teploty oproti tvé dost rozdílné. Prostě malá změny teplot ti vesměs přijde jako velký rozdíl.
Tak sme udělali z mouchy velblouda Jinak aby se vzadu topilo fest, musel bys tam foukat víc vzduchu, ne jako teď, kdy vyletí teplý vzduch a rázem se schladí rozplynutím v okolí toho studeného. No a samozřejmě záleží taky na izolaci přívodu vzduchu.
Topení vzadu je asi méně promyšlené, co už se s tím dá dělat. Možná je tam jako že jen je a neplní svoji funkci účelně. Ale mohu tě aspoň žáhřát u srdce, že v Tipu žádné topení dozadu není. Proto taky sedím na místě řidiče
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
...no tak som to skušal dnes cestou z prace asi pred hodkou...motor už bol ako tak zohriaty dal som fukať len na nohy a vzadu to išlo o poznanie slabšie ako intenzita tak aj teplota...myslím že to bude tak ako tu už zaznelo chyba v konštrukcii ale aj tak lepšie ako nič lebo taku vymoženost nema ešte ani dnes kopa aut a stale lešie vlažny vzduch ako žiadny...
No to zase ne, ten vlažný vzduch tam dělá průvan. Problém je, že mi ten výdech nejde zavřít. Možná mám vycvaklé lamely, kouknu na to.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak ja bych zkusil pozavirat ty klapky vpredu na pristrojovce - tim padem by melo jit vsechno do tunelu i teplo i tlak pokud to bude porad nic moc tak bych pak rozdelal tunel zkontroloval ten spoj - tu rozdvojku ... ted si presne nevybavuju kolik je tam kolem trubky mista ale jesli tam nejaky je tak jesli by nestalo zato ji obalit treba troskou tepelny izolace - klasicka 1ka 2ka vata stavebni
To mi je naprd pozavírat klapky, když mám foukání přepnutý na nohy. Dole pod palubkou klapky nejsou
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.