zabezpeceni

Více
14 roků 5 měsíců zpět #1 od pegas77
zabezpeceni vytvořil uživatel pegas77
jake veci povypinat (napada me pomoci relatka) v aute tak aby to nedovolilo nastartovat?

napada me cidlo snimani otacek ale nevim zda snese nejake prodlouzeni kabelu (aby se to dalo privezt pod palubku a tam zarizeni umistit) , napajeni ridici jednotky?

umisteni a system spinani relatka uz mam nejak namysleny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #2 od Tonny Tempra SW
Odpověděl Tonny Tempra SW pro téma Re: zabezpeceni
Podla mna nie je nad nase stare vypinace stavy ktore sme mavali v nasich Skodovkach.V majej Skode 125 som mal vypinac ktory ked som vypol tak nedavalo ziadnu stavu od baterky.Na tychto novsich autach by to chcelo este k takemuto vypinacu neaku malinku zalohu aby nevypinalo stale hodiny na palubke.

To je len moj taky napad ktory by bol za urcitych okolnosti pouzitelny :wink:

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #3 od pegas77
Odpověděl pegas77 pro téma Re: zabezpeceni
no ale na vypinac baterky to musel byt ale poradny vypinac

a hlavne pak by asi ani central moc nefungoval

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #4 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: zabezpeceni
Bylo tu celé vlákno ale už není.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #5 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: zabezpeceni

no ale na vypinac baterky to musel byt ale poradny vypinac

a hlavne pak by asi ani central moc nefungoval


central fungovat nemusi, musi to jit i bez baterky manualně zamknout předek a zadek klasicky zajistit,
nápověda? nech otevřenou přední kapotu, centralem zamkni dveře, odpoj baterku a zavři kapotu, pak normálně otevřeš klíčem dveře, kapotu a nahodíš baterku,
jediné co by nemělo jít, je asi alarm :?

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #6 od Tonny Tempra SW
Odpověděl Tonny Tempra SW pro téma Re: zabezpeceni
Presne tak,to by chcelo mat neaky zalozny zdroj aspon na ten alarm a tie hodiny na palubovke aby si nemusel hodiny kazdy den nastavovat.Mozno by pomohol neaky prepustac el.energie aby to potiahlo aspon tie hodiny a alarm a nebolo by tam dost stavy na nastartovanie.Teoretycky by to slo :wink:

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #7 od command
Odpověděl command pro téma Re: zabezpeceni
Neviem jak vy ale ja mam proste (tajny) vypinac samozrejme dobre skryty, a ten mi vypina jednoducho pumpu(od nafty) na aute alebo co to je a proste ked neni zapnuty auto sa chova ako keby sa nedalo nastartovat takto zabezpecene mi to nemohol ani mechanik nastartovat a nechapal preco to nejde ze rozobral pol motora a az potom mi zavolal ze ako startujem auto, ja kazdemu hovorim ze ho najprv musi to auto lubit a az púotom ho moze nastartovat :D

Fiat Tipo 1.9 TD r.v1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #8 od Libor
Odpověděl Libor pro téma Re: zabezpeceni
jj přesně...vypínat přívod k čerpadlu nebo ten slabý plusový drát ke startéru..atd.... Ještě na ve Favíkovi jsem míval magnetické kontakty pod palubkou a pomocí těch jsem přepínal pamětové relátko, které rozpínalo obvody ke statéru a indukční cívce.....ty kontakty byl defacto nenalezitelné a bylo to spolehlivé. Ted do tempry si to chci zabudovat taky.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #9 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: zabezpeceni
Mám v autě imobilizer a kdyby se s ním náhodou něco stalo nebo bych ztratil čip, tak to už asi nikdy nenastartuju. Kabel za kabelem .. celkem 12 napojených silových kabelů (takže 6 zařízení), propletené všude po autě., nasunuté v originálních husích krcích. Má to detekci zapnutí spínací skříňky s varovným cvakáním, že pokud se do 10sec. nezasune čip, tak spustí alarm.
Bylo to doinstalováno při koupi ve Fiatu, tak fakt nemám přesný přehled, kde se co rozpojuje, jen vím, že pak nejde starter, čerpadlo a žhavení. Dále když vytáhnu palubku, tak to začne varovně cvakat apod.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #10 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: zabezpeceni
Máš nespočet možností, co vypojit a tím auto prakticky znehybnit...
benzínové čerpadlo v nádrži - někde v kabině pod kobercem umístíš rozpínací kontakt
vstřikovací cívka - přerušení někde na vhodném místě kde to nebude na první pohled vidět
prodávají palivový kohout pro přerušení dodávky paliva do palivové cesty nejlépe někde do prostoru palivového filtru
čidlo polohy klikového hřídele přerušit bez toho motor nejede
nějaký signál z ŘJ najít vhodný k přerušení, nedoporučuju vypínat napájení ŘJ protože tak pak zapomene všechny "naučené" hodnoty a motor pak je jak traktor, než se zase doplní všechny hodnoty a začne fungovat normálně

na výběr máš :wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #11 od pegas77
Odpověděl pegas77 pro téma Re: zabezpeceni
hlavně asi potřeba to udělat kvalitně a spolehlivě aby mi to nechcíplo někde při jízdě v nejméně vhodný okamžik

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #12 od Pumpa
Odpověděl Pumpa pro téma Re: zabezpeceni
nad niecim podobnym som tiez rozmyslal a planoval som to urobit cez elektromagneticky ventil na cerpadle na kabel na ten EMV dat vypinac a bez toho startovat nejde kedze to uzavrie privod nafty ....

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 5 měsíců zpět #13 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: zabezpeceni
hoši... přerušil jsem jednu z koster k motoru. dva roky už - a není problém..

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 9 měsíců zpět #14 od judeware
Odpověděl judeware pro téma univerzální imobilizér
Pánové,

přispěju malým dílem. Doma jsem vyhrabal schéma, které jsem dočasně umístil na:

absolvent-zahori84.wz.cz/photos/favorit.bmp

Bylo to sice na zakázku, konkrétně na posledního karburátorového favorita, ovšem použitelné je to na cokoliv, vč. aut s Mono Jetronic a dieselů.

Heslovitý popis vývodů:

[varovná LED, anoda, katoda] - připojení palubní LED, umístění nerozhoduje (já ji tenkrát osadil na místo nevyužitého palubního tlačítka tak, aby ji viděl legitimní řidič i případný poberta)

[původní přívod na startér] - vodič č. 50 ze spínací skříňky vede na tuto svorku (je to jeden z přerušovaných okruhů)

[+12V (15)] - napětí 12V při zapnutém zapalování, přesněji - původní vodič napájející primární okruh zapalovací cívky (resp. původní vodič napájející jednotku Mono Jetronic, tj. její pin 9 nebo též původní vodič napájející ventil "chcípák" vstřikovacího čerpadla dieselu)

[klíčovací impuls +12V] - kladné napětí od vypínače spotřebiče, jehož sepnutím dojde k deaktivaci imobilizéru (spínač brzd, tlačítko vyhřívání skla atd.)

[Hallova sonda - výstup, Ucc, GND] - připojení součástky reagující na permanentní magnet (bývají v disketových mechanikách)

[výstup] - napájecí napětí pro cívku (karburátor), Mono Jetronic (vstřikování obecně) , palivový ventil (diesel), je to druhý z přerušovaných okruhů

[startér (50)] pokračování okruhu k cívce startéru

[+12V přes elektronický klakson] - alarm imobilizéru, duplicitní skrytá elektronická houkačka, jeden její vývod na +12V, druhý na popisovaný vývod imobilizéru (jde použít i obyčejný motorový klakson z výbavy vozu, je-li spínán relátkem, jehož jeden pól je na +12V a druhý se spíná prvkem od řidiče na kostru)

[+12V trvale] - napájení imobilizéru (např. z pojistky palubky, hodin atd.)

[kostra] - napájení imobilizéru - minus pól

Celé to pracuje tak, že pokud je baterie zapojena a zapalování je vypnuté, na panelu jen bliká LED. Jako u Š120 s typickou LED - typu "falešnej poplašňák".
Pokud chtěl řidič vozu nastartovat a odjet, musel dát klíček zapalování do polohy "budíky", krátce stisknout dohodnuté tlačítko (zde to bylo vyhřívání zadního skla) a současně se musel dotknout nástěnkovým magnetem určitého místa na palubní desce. Tím imobilizér deaktivoval (bylo slyšet cvaknutí relé), LED přestala blikat a mohl nastartovat a odjet.
Imobilizér se opět aktivuje při vypnutí zapalování. Pokud řidiči zhasl motor (špatný rozjezd atd.), musel si proces deaktivace zopakovat po novém nahození budíků (= pokud by řidiče nějaký násilník vykázal z vozu, ujel by s ním jen vzdálenost do prvního vypnutí motoru). Bez příslušného know-how by ho podruhé neměl natočit.
Pokud by řidič do osmi bliknutí LED imobilizér nedeaktivoval, začal by troubit klakson v rytmu blikání LED, pak osm bliknutí ticho, pak troubení atd., až do vypnutí zapalování. Při otočení klíčku do polohy "start" klakson troubí po dobu, co je klíček v této poloze. Startér pochopitelně ani nepípne (navíc ve voze "nejde elektrika").

Čili:
- osadit to lze kamkoliv
- jednoduchost = spolehlivost
- pracnější drátařina, dle vozu (3-6hod.)
- nepoučená osoba bez know-how s tím nehne
- účinné i proti odcizení originálních klíčů někde v hospodě

Foto typické Hallovy sondy a prototypu z roku 1996 (verze UNO, dva klíčovací impulzy bez sondy) zašlu na přání.

Pokud byste měli zájem pohovořit detailněji (taktéž o digi palubkách), přijedu na červnový sraz. Papírových schemat mám asi deset. Zkušební přípravky na digi palubky mám.

Petr de Zviqov

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 9 měsíců zpět #15 od Rambo79
Odpověděl Rambo79 pro téma Re: univerzální imobilizér

Pánové,

přispěju malým dílem. Doma jsem vyhrabal schéma, které jsem dočasně umístil na:

absolvent-zahori84.wz.cz/photos/favorit.bmp

Bylo to sice na zakázku, konkrétně na posledního karburátorového favorita, ovšem použitelné je to na cokoliv, vč. aut s Mono Jetronic a dieselů.

Heslovitý popis vývodů:

[varovná LED, anoda, katoda] - připojení palubní LED, umístění nerozhoduje (já ji tenkrát osadil na místo nevyužitého palubního tlačítka tak, aby ji viděl legitimní řidič i případný poberta)

[původní přívod na startér] - vodič č. 50 ze spínací skříňky vede na tuto svorku (je to jeden z přerušovaných okruhů)

[+12V (15)] - napětí 12V při zapnutém zapalování, přesněji - původní vodič napájející primární okruh zapalovací cívky (resp. původní vodič napájející jednotku Mono Jetronic, tj. její pin 9 nebo též původní vodič napájející ventil "chcípák" vstřikovacího čerpadla dieselu)

[klíčovací impuls +12V] - kladné napětí od vypínače spotřebiče, jehož sepnutím dojde k deaktivaci imobilizéru (spínač brzd, tlačítko vyhřívání skla atd.)

[Hallova sonda - výstup, Ucc, GND] - připojení součástky reagující na permanentní magnet (bývají v disketových mechanikách)

[výstup] - napájecí napětí pro cívku (karburátor), Mono Jetronic (vstřikování obecně) , palivový ventil (diesel), je to druhý z přerušovaných okruhů

[startér (50)] pokračování okruhu k cívce startéru

[+12V přes elektronický klakson] - alarm imobilizéru, duplicitní skrytá elektronická houkačka, jeden její vývod na +12V, druhý na popisovaný vývod imobilizéru (jde použít i obyčejný motorový klakson z výbavy vozu, je-li spínán relátkem, jehož jeden pól je na +12V a druhý se spíná prvkem od řidiče na kostru)

[+12V trvale] - napájení imobilizéru (např. z pojistky palubky, hodin atd.)

[kostra] - napájení imobilizéru - minus pól

Celé to pracuje tak, že pokud je baterie zapojena a zapalování je vypnuté, na panelu jen bliká LED. Jako u Š120 s typickou LED - typu "falešnej poplašňák".
Pokud chtěl řidič vozu nastartovat a odjet, musel dát klíček zapalování do polohy "budíky", krátce stisknout dohodnuté tlačítko (zde to bylo vyhřívání zadního skla) a současně se musel dotknout nástěnkovým magnetem určitého místa na palubní desce. Tím imobilizér deaktivoval (bylo slyšet cvaknutí relé), LED přestala blikat a mohl nastartovat a odjet.
Imobilizér se opět aktivuje při vypnutí zapalování. Pokud řidiči zhasl motor (špatný rozjezd atd.), musel si proces deaktivace zopakovat po novém nahození budíků (= pokud by řidiče nějaký násilník vykázal z vozu, ujel by s ním jen vzdálenost do prvního vypnutí motoru). Bez příslušného know-how by ho podruhé neměl natočit.
Pokud by řidič do osmi bliknutí LED imobilizér nedeaktivoval, začal by troubit klakson v rytmu blikání LED, pak osm bliknutí ticho, pak troubení atd., až do vypnutí zapalování. Při otočení klíčku do polohy "start" klakson troubí po dobu, co je klíček v této poloze. Startér pochopitelně ani nepípne (navíc ve voze "nejde elektrika").

Čili:
- osadit to lze kamkoliv
- jednoduchost = spolehlivost
- pracnější drátařina, dle vozu (3-6hod.)
- nepoučená osoba bez know-how s tím nehne
- účinné i proti odcizení originálních klíčů někde v hospodě

Foto typické Hallovy sondy a prototypu z roku 1996 (verze UNO, dva klíčovací impulzy bez sondy) zašlu na přání.

Pokud byste měli zájem pohovořit detailněji (taktéž o digi palubkách), přijedu na červnový sraz. Papírových schemat mám asi deset. Zkušební přípravky na digi palubky mám.

Petr de Zviqov


Čau. Měl bych zájem.A znáš někoho kdo by to dle schéma vyrobil?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.579 sekund
Powered by Kunena fórum