Digitální palubka - podrobný průvodce, byl by zájem???

Více
9 roků 6 měsíců zpět #1 od judeware
Pánové,

já jsem tu nový. Předtím jsem se (coby neregistrovaný) snažil vyhledat
nějaké smysluplné informace o digi palubkách v Tipu - cokoliv. Jenže
ouha - narazil jsem na řadu chyb, mylných interpretací schémat, množství
překlepů. Tak jsem se rozhodl vyhotovit dokumentaci vlastní. Po měsíci
bádání mám dost materiálů k publikování, stojí o ně někdo??? Kvůli
multiplatformnosti je to v HTML, s důrazem na bezchybnost obsahu,
ne na design! Zatím fungují jen kapitolky "úvod", "popis desek plošných
spojů" a "podrobný popis vývodů" a to všech - na palubce benzín Veglia.

Až bude všechno, vč. fotodokumentace, dočetli byste se:
-detaily o jednotlivých přístrojích
-příklady výroby zkušebních (testovacích) přípravků
-možnosti diagnostiky (testů funkčnosti) mimo vozidlo, doma na stole
jen se zdrojem ATX z PC!!!

Mám připravený archiv .zip, komu (kam) ho mám poslat? Jiná diskuzní
fóra mají možnost vložení přílohy k příspěvku, zde ne. Dávat to na
speciální sdílecí weby mi nepřijde rozumné. Poradíte?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 6 měsíců zpět #2 od pegas77
tak ja bych to uvital, hlavne test doma na stole se mi nezdařil i když jsem dle popisu zapojit napajeni tak mi nejely ani hodiny , mam doma 2 digy palubky, které měly být plně funkční a ani neblikly(benzin )

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 6 měsíců zpět #3 od jumbo
A co tak Tempra?

Fiat Tempra ( Enzo )1,8 DOHC I-E Cat. 77kW r.v. 1992.Typ 159 A 4.046 KAT. Auta jsou na ježdění, ne na spravování!
FIAT TI ZMĚNÍ ŽIVOT.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 6 měsíců zpět #4 od Charles

A co tak Tempra?


to je úplně stejný, jedinej rozdíl je ve tvaru plastu!

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 6 měsíců zpět #5 od jumbo
Mám připravený archiv .zip, komu (kam) ho mám poslat? Jiná diskuzní
fóra mají možnost vložení přílohy k příspěvku, zde ne. Dávat to na
speciální sdílecí weby mi nepřijde rozumné. Poradíte?

Charlesy, a co kdyby to poslal tobě?

Kdyby to bylo stejné, tak si ji vezmu od Michalakulištaka už dřív.

Fiat Tempra ( Enzo )1,8 DOHC I-E Cat. 77kW r.v. 1992.Typ 159 A 4.046 KAT. Auta jsou na ježdění, ne na spravování!
FIAT TI ZMĚNÍ ŽIVOT.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 6 měsíců zpět #6 od Charles

Charlesy, a co kdyby to poslal tobě?

Kdyby to bylo stejné, tak si ji vezmu od Michalakulištaka už dřív.


a proč by mi to měl posílat?
Je to stejné, měl jsem DGT palubku z tempry doma a zkusil jsem ji zapojit do tipa, sedělo to všechno, jen nešla kvůli tvaru do palubky. To je celý, i uvnitř je stejná...

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 6 měsíců zpět #7 od jumbo
Judeware díky.
Máš to zpracované dost pěkně a přehledně. Jen tak dál a až budeš mít další věci hotové tak mi to prosím tě pošli. Díky. :respect: =D>

Hoši, je to fakt špica.

Fiat Tempra ( Enzo )1,8 DOHC I-E Cat. 77kW r.v. 1992.Typ 159 A 4.046 KAT. Auta jsou na ježdění, ne na spravování!
FIAT TI ZMĚNÍ ŽIVOT.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 6 měsíců zpět #8 od pegas77
tak to co přišlo je hodně zajimavy material a zaslouží si hvězdičku,

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 6 měsíců zpět #9 od Max-el
dokumentace uložena v sekci download:
www.fiattipo.net/modules.php?name=Downlo...ewdownload&cid=4

další aktualizace mi pošli opět na mail

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 5 měsíců zpět #10 od pegas77
tak musím počin kolegy moc pochválit, materiál hodne poučný a přínosný, dozajisté několika lidem pomůže řešit problémy s digi přístrojovkou, případně záměny analog -> diky

moc děkuji za jeho práci na projektu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 4 měsíců zpět #11 od judeware
Pánové,

poslal jsem adminovi kompletní dokumentaci, ve které budu opravovat už jen maličkosti. Pokud někdo z vás vlastní Tipo s automatem nebo máte motor 1.6 - 2ltr. MPI, prosím o info ohledně barev vodičů na svorkách digi palubky [B9], [C2], [C8]. Nikde jsem tyto informace nevyčetl. Ostatní je snad kompletní.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 4 měsíců zpět #12 od Dixx
Pánové prosím pomozte mám tento problém

bohužel při snaze rozsvítit ukazatel tlaku turba(svítila pouze druhá polovina)
mi nejako zhasla celá přístrojovka, respektive kontrolky svítí jak mají v první poloze klíčku ovšem nesvítí přístroje, po nastartování se rosvítí ale neukazují skutečné hodnoty . Např teplota 130 tlak turba jako kdybych na tom stal jak na hrebiku. plná nádržVelmi <br> šťastný a celé to jen problikáváSmutný šlo jen o odmaštění kontaktního proužku u dyspleje nic sem neletoval nerozpojoval pouze povolil a utáhnul.

Fiat Tipo 1,9TDs

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 4 měsíců zpět #13 od judeware
Dixxi,

pokud nesvítí část displeje, pak je to spíš žarovičkami než vodivými pásky "displej_to_plošný spoj". V horším případě sis natrhl některou desku, v lepším případě je špatně zapojený některý interní konektor (předpokládám, že je to deska Borg). Nebo zlobí napájení ... Posílal jsem sice adminovi novou verzi dokumentace k digitálu, ale asi to nevystavil, napiš mi do zpráv znění soukromého mailu, pošlu Ti to. Je to i s návody na domácí diagnostiku vymontované palubky.

Petr de Zviqov

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 4 měsíců zpět #14 od BlackJack
Pokud budíky ukazují nesmyslné hodnoty maxima, tak bude špatně zapojený jeden z konektorů. Jsem to kdysi zkoušel povytáhnout jeden konektor pod napětím a vyletěla mi tuším teplota na max.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 4 měsíců zpět #15 od Dixx
ono je klidně tedy teoreticky možné, že konektory jsou lehce zaoxidované vyzkouším ještě kontaktol nebo neco takového na očištění konektorů.

Fiat Tipo 1,9TDs

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.483 sekund
Powered by Kunena fórum