Repro
P=U x I
P=230 x 10
P=2300W (max. zatížení zásuvkového obvodu)
(to jen k té 5.1 sestavě)
Jinak repro jsou pěkné a dávat do tak špatné ozvučnice, jakou palubka je, dražší repro je blbost, kdybych tam neměl nový (z jinýho vozu), tak do nich určitě jdu
Jen tak mimochodem, na těch 10A jsi přišel kde? Jistění na zásuvky se dává 16A.
Takže:
P=230V x 16A
P= 3680W
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
OK - zásuvky 16A, světla 10A.
Spletl jsem si to se starými rozvody (10/6)
Ale to nic nemění na tom, že takový výkon u domácích sestav je nereálný a jde jen o marketingový tah.
jo, mas pravdu ... vykon ti udavaji vetsinou v P.M.P.O - coz je uplne maximalni vykon (udavaji proto, aby lakaly lidi, ze je to mega silne) .. zatimco RMS je skutecnej .. Nekde sem cetl uplne rozdily, myslim, ze to bylo v nejakem PC WORLDu, ale mam jich uz stoh a nechce se mi v tom hrabat
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
OK - zásuvky 16A, světla 10A.
Spletl jsem si to se starými rozvody (10/6)
Ale to nic nemění na tom, že takový výkon u domácích sestav je nereálný a jde jen o marketingový tah.
Ten vykon je realny, ale je to max vykon, ktory repro vydrzi niekolko milisekund a ide "pod kytky".
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
On se dá výkon měřit různými způsoby (impulzy řádu milisekund, sinusový signál apod.), měl jsem rádio 300W P.M.P.O. a uvnitř byl repro 3W, tak nevím, jak to počítají...
P.S.: dnes mi přivezly ty repro (pro bratra do palubky) a za tu cenu je to supr, instalační materiál, potvrzený záruční list...
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TomiKormidelnik
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 83
Fiat Tipo 1.4 i.e. DGT .. vymazlený..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Koukám, že se to tu zvrhlo k debatě elektro
On se dá výkon měřit různými způsoby (impulzy řádu milisekund, sinusový signál apod.), měl jsem rádio 300W P.M.P.O. a uvnitř byl repro 3W, tak nevím, jak to počítají...
P.S.: dnes mi přivezly ty repro (pro bratra do palubky) a za tu cenu je to supr, instalační materiál, potvrzený záruční list...
A hraju dobre?
Tie co tam mam teraz vobec nemaju basy mozno ani stredy, je to akoby tam bol prisrobovany tranzistor. Ide o to, ci to nie je palubkou. Aby som ich nekupoval zbytocne.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Koukám, že se to tu zvrhlo k debatě elektro
On se dá výkon měřit různými způsoby (impulzy řádu milisekund, sinusový signál apod.), měl jsem rádio 300W P.M.P.O. a uvnitř byl repro 3W, tak nevím, jak to počítají...
P.S.: dnes mi přivezly ty repro (pro bratra do palubky) a za tu cenu je to supr, instalační materiál, potvrzený záruční list...
A hraju dobre?
Tie co tam mam teraz vobec nemaju basy mozno ani stredy, je to akoby tam bol prisrobovany tranzistor. Ide o to, ci to nie je palubkou. Aby som ich nekupoval zbytocne.
Otázka je, co pro tebe znamená "hrát dobře"
Podle mě jsou do palubovky dostačující, ale samozřejmě je musíš doplnit pořádnou audio sestavou v platě (možná i do dveří). Jsou spíš k tomu, abys taky slyšel nějaké vyšší tóny zepředu, ne jenom ducduc odzadu z plata
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TomiKormidelnik
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 83
Fiat Tipo 1.4 i.e. DGT .. vymazlený..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.