Šlo by to změnit?
17 roků 5 měsíců zpět #31
od čenda
Nedá. Ovšem co se týká vzhledu, je třeba vzít v úvahu i to, že design BX je o cca 5 let starší než design Tipa.
Co se týká technické stránky, jediné, v čem BX nad Tipem vyniká, je díky hydraulice ostrý nástup brzd a měkčí pérování. Hydraulika je sice dobrý nápad, ale znehodnocený šufťáckým provedením.
Auto má neprakticky navržený interiér, zejména zavazadlový prostor (přes velké vnější rozměry se toho do auta moc nevejde), je naprosto nelogicky zkonstruované (aby se člověk dostal k některým šroubům a součástkám, musí mít 2x zlomenou ruku nebo rozebrat půl auta) a tak bych mohl pokračovat donekonečna. Po elektrických okýnkách, el. šíbru a signalizaci otevřených dveří, kteréžto fíčury jsem v BX měl, se mi v Tipu rozhodně nestýská.
Měl jsem tuhle francouzskou parodii na racionální strojírenský výrobek asi 2 roky a díky ní dnes nenávidím všechno francouzské, včetně vín .
Když jsem se vrátil k autu z Turína, neuvěřitelně se mi ulevilo
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Odpověděl čenda pro téma Re: Šlo by to změnit?
Bx no to se nedá s tipem srovnat
Nedá. Ovšem co se týká vzhledu, je třeba vzít v úvahu i to, že design BX je o cca 5 let starší než design Tipa.
Co se týká technické stránky, jediné, v čem BX nad Tipem vyniká, je díky hydraulice ostrý nástup brzd a měkčí pérování. Hydraulika je sice dobrý nápad, ale znehodnocený šufťáckým provedením.
Auto má neprakticky navržený interiér, zejména zavazadlový prostor (přes velké vnější rozměry se toho do auta moc nevejde), je naprosto nelogicky zkonstruované (aby se člověk dostal k některým šroubům a součástkám, musí mít 2x zlomenou ruku nebo rozebrat půl auta) a tak bych mohl pokračovat donekonečna. Po elektrických okýnkách, el. šíbru a signalizaci otevřených dveří, kteréžto fíčury jsem v BX měl, se mi v Tipu rozhodně nestýská.
Měl jsem tuhle francouzskou parodii na racionální strojírenský výrobek asi 2 roky a díky ní dnes nenávidím všechno francouzské, včetně vín .
Když jsem se vrátil k autu z Turína, neuvěřitelně se mi ulevilo
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 424
17 roků 5 měsíců zpět #32
od scherer012
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Odpověděl scherer012 pro téma Re: Šlo by to změnit?
keď som rozmýšľal o kúpe auta, rozhodoval som sa medzi BX a Tipom- vyhralo Tipo- vďaka Bohu [-o<
ojazdenky boli, cenovo, približne rovnaké, ale dizajnovo sa to nedá porovnať
Tipo je na tom omnoho lepšie
a kolega dá do svojho BX combi menej vecí, ako ja do môjho Tipa
ojazdenky boli, cenovo, približne rovnaké, ale dizajnovo sa to nedá porovnať
Tipo je na tom omnoho lepšie
a kolega dá do svojho BX combi menej vecí, ako ja do môjho Tipa
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 424
17 roků 2 měsíců zpět #33
od scherer012
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Odpověděl scherer012 pro téma Re: Šlo by to změnit?
mám schému na oneskorené zapálenie svetiel (aby sa šetril akumulátor pri štartovaní so zapálenými svetlami)
len neviem ako ju hodím do downloadu, alebo do článkov :-k
môže mi niekto poradiť?
len neviem ako ju hodím do downloadu, alebo do článkov :-k
môže mi niekto poradiť?
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 2 měsíců zpět #34
od kombajn
FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99
Odpověděl kombajn pro téma Re: Šlo by to změnit?
upni to na
www.edisk.cz/
FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 2 měsíců zpět #35
od me2d
Odpověděl me2d pro téma Re: Šlo by to změnit?
Jednoduche reseni.Staci priradit do okruhu rozpinaci rele.Kdyz zapnete klicky svetla se rozsviti ale jekmile zacnete startovat,rele je vypne,jen po dobu kdy se toci starter.Je to zalezitost max cca 100 korun a 30 minut prace a ulehcite baterce pri startovani min o 130W odberu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 424
17 roků 2 měsíců zpět #36
od scherer012
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Odpověděl scherer012 pro téma Re: Šlo by to změnit?
www.edisk.sk/stahnout-soubor/11385/autom...el.pdf_140.21KB.html
hádam sa mi to podarilo
je to z časopisu Praktická elektronika
hádam sa mi to podarilo
je to z časopisu Praktická elektronika
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Marco Bartoli
- Autor tématu
- Offline
17 roků 2 měsíců zpět #37
od Marco Bartoli
Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.
Odpověděl Marco Bartoli pro téma Re: Šlo by to změnit?
toto schémátko je pro lajka příliž složité. Si myslím. Šlo by to udělat i jednodušej. Pokusím se narychlo zpáchat schéma.
Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 424
17 roků 2 měsíců zpět #38
od scherer012
budem rád, aj mne sa to zdalo troška zložité a momentálne na to nemám moc času , takže jednoduchšie riešenie by sa hodilo
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Odpověděl scherer012 pro téma Re: Šlo by to změnit?
toto schémátko je pro lajka příliž složité. Si myslím. Šlo by to udělat i jednodušej. Pokusím se narychlo zpáchat schéma.
budem rád, aj mne sa to zdalo troška zložité a momentálne na to nemám moc času , takže jednoduchšie riešenie by sa hodilo
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Marco Bartoli
- Autor tématu
- Offline
17 roků 2 měsíců zpět #39
od Marco Bartoli
Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.
Odpověděl Marco Bartoli pro téma Re: Šlo by to změnit?
Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Marco Bartoli
- Autor tématu
- Offline
17 roků 2 měsíců zpět #40
od Marco Bartoli
Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.
Odpověděl Marco Bartoli pro téma Re: Šlo by to změnit?
2x relé, 1x dioda a pár drátků. nic složitého.
Popis obvodu a fungce:
Zapojení se skládá ze dvou vzájemě propojených relé, kde první (víše) slouží jako negátor a druhé (níže) slouží jako potenciálový oddělovač a spínač světel. Po zapnutí klíčku do polohy I se sepne relé (víše). Jeho sepnutí je dáno svitem kontrolky mazání. Po nastartování motoru a zhasnutí kontrolky mazání se relé (víše) odpojí a dojde k spojení jeho rozpínacích kontaktů. Tímto dojde k přivedení napětí na druhé relé (níže) a k sepnuví obou kontaktů tohoto relé. Jeden z kontaktů slouží k sepnutí obvodu světel a druhý kontak je navržen jako bezpečnostní pojistka, pokud by se rozsvítila kontrolka mazání motoru za provozu, aby nedošlo k vypnutí světel. Po ukončení jízdy a vypnutí zapalování je obvod odpojen a světla automaticky zhasnou.
Popis připojení obvodu:
Obvod vyžaduje připojení celkem čtyřech vodičů. Ve schématu je nakresleno přípojných vodičů 5, ale + pól a jeden z vodičů pro spínání světel mohou být spojeny do jdnoho. Připojení - pólu (kostry) je každému zřejmé. Připojení ostatních vodičů popíšu až si to důkladně prostuduji. Snad zítra.
Popis obvodu a fungce:
Zapojení se skládá ze dvou vzájemě propojených relé, kde první (víše) slouží jako negátor a druhé (níže) slouží jako potenciálový oddělovač a spínač světel. Po zapnutí klíčku do polohy I se sepne relé (víše). Jeho sepnutí je dáno svitem kontrolky mazání. Po nastartování motoru a zhasnutí kontrolky mazání se relé (víše) odpojí a dojde k spojení jeho rozpínacích kontaktů. Tímto dojde k přivedení napětí na druhé relé (níže) a k sepnuví obou kontaktů tohoto relé. Jeden z kontaktů slouží k sepnutí obvodu světel a druhý kontak je navržen jako bezpečnostní pojistka, pokud by se rozsvítila kontrolka mazání motoru za provozu, aby nedošlo k vypnutí světel. Po ukončení jízdy a vypnutí zapalování je obvod odpojen a světla automaticky zhasnou.
Popis připojení obvodu:
Obvod vyžaduje připojení celkem čtyřech vodičů. Ve schématu je nakresleno přípojných vodičů 5, ale + pól a jeden z vodičů pro spínání světel mohou být spojeny do jdnoho. Připojení - pólu (kostry) je každému zřejmé. Připojení ostatních vodičů popíšu až si to důkladně prostuduji. Snad zítra.
Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.416 sekund