Jaký drát přerušit - tajný vypinač

Více
17 roků 3 měsíců zpět #1 od stiglitz
Chlapi, minulej týden tu šlohli stodvacítku a tak jsem koupil vypínač, ale nevím který drát přerušit. Jak by jste to řešili? Vlastní vypínač už někam umístím ale jaký drát... Na nový auto bych se nezmohl. Zatím.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #2 od Marco Bartoli
Pro TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW si najdi drát vedoucí od indukční cívky k spínací skříňce. Na cívce jsou dvě svorkovnice, z jedné vychází jeden drát a z druhé dva dráty. Tebe bude zajímat svorkovnice se dvěma dráty (oranžové dráty). Jeden s těchto drátů vede do řídící jednotky zapalovaní (taková malá krabička poblíž indukční cívky ze spoustou drátů). Ten druhý drát vede k spínací skřínce (tam kam strkáš klíč kdž chceš jet pryč). Tento drát přestřihni a napoj na něj vypínač. Pokud bude vypínač vypnutej, nepůjde nastartovat. U spínací skříňky tento drát najdeš takto: Na spínací skříňce jsou dvě svorkovnice po třech drátech. do jedné vede světle modrý, světle modro bílý, oranžovo světle modrý a do druhé červeno černý, tlustý červený a oranžoví. Tebe bude zajímat oranžoví. Talčítko dobře ukryj a pokud možno je tam dej dvě za sebe! Každé jinam. Stačí když budeš vypínat jen jedno, ale když budeš auto nechávat někde delší dobu bez dozoru,tak je vypni oba. Tan drát přastřithni u motoru a dráty nadstav a vtáhni do kabiny k vypínači. Nikdy je jestříhej poblíž spínací skříňky! Případný zloděj by mohl tuto fintu (imobilizer) oběvit a už by frčel! Jo a ti dráty dobře připevni k vypínači. Kdyby upadly tak...



...nikam nedojedeš.

Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #3 od scherer012

Pro TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW si najdi drát vedoucí od indukční cívky k spínací skříňce. Na cívce jsou dvě svorkovnice, z jedné vychází jeden drát a z druhé dva dráty. Tebe bude zajímat svorkovnice se dvěma dráty (oranžové dráty). Jeden s těchto drátů vede do řídící jednotky zapalovaní (taková malá krabička poblíž indukční cívky ze spoustou drátů). Ten druhý drát vede k spínací skřínce (tam kam strkáš klíč kdž chceš jet pryč). Tento drát přestřihni a napoj na něj vypínač. Pokud bude vypínač vypnutej, nepůjde nastartovat. U spínací skříňky tento drát najdeš takto: Na spínací skříňce jsou dvě svorkovnice po třech drátech. do jedné vede světle modrý, světle modro bílý, oranžovo světle modrý a do druhé červeno černý, tlustý červený a oranžoví. Tebe bude zajímat oranžoví. Talčítko dobře ukryj a pokud možno je tam dej dvě za sebe! Každé jinam. Stačí když budeš vypínat jen jedno, ale když budeš auto nechávat někde delší dobu bez dozoru,tak je vypni oba. Tan drát přastřithni u motoru a dráty nadstav a vtáhni do kabiny k vypínači. Nikdy je jestříhej poblíž spínací skříňky! Případný zloděj by mohl tuto fintu (imobilizer) oběvit a už by frčel! Jo a ti dráty dobře připevni k vypínači. Kdyby upadly tak...



...nikam nedojedeš.



dobre vyčerpávajúca odpoveď :god:
už nie je čo dodať...................

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #4 od Marco Bartoli
To sem rád. Ať se ti při práci na tomto druhu zabezpečení daři.

Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #5 od Max-el
co třeba vypínat víc věcí? namátkou mě napadá odpojení čidla otáček klikové hřídele, nebo odpojení šťávy pro palivové čerpadlo.
Když odpojíš to čerpadlo, tak zloděj nastartuje a po chvíli mu to chcípne. (Tak to máme řešený na Kadettu, párkrát už jsem odjížděl jako lempl, kterýmu to po 2 metrech chcípne :D

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #6 od temprař
Já si Tempru zabezpečil tím,že sem přerušil přívod proudu k palivovému čerpadlo. Malý vypínaček a nenápadně sem ho vložil na nenápadné místo,které z pochopitelných důvodů nebudu zveřejňovat.

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #7 od Pavel
Nejlepší volba je přerušovat snímač otáček! Čerpadlo nemá cenu každej pozná že nejde max minuta zdržení a u zapalovací cívky je to samé ikdyž už mnohem složitější, ale na snímač otáček ti nikdo nepříjde :wink: Ikdyž každé toto zabezpěčení je lepší než žádné :!: :wink:

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #8 od Max-el
proto píšu vypínat víc věcí. když přerušíš palivo, tak to třeba pozná, ale jakmile ho tam dodá, tak už nenastartuje protože bude přerušené třeba to čidlo otček. Myslím že potom už nebude hledat dál.

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #9 od stiglitz

co třeba vypínat víc věcí? namátkou mě napadá odpojení čidla otáček klikové hřídele, nebo odpojení šťávy pro palivové čerpadlo.
Když odpojíš to čerpadlo, tak zloděj nastartuje a po chvíli mu to chcípne. (Tak to máme řešený na Kadettu, párkrát už jsem odjížděl jako lempl, kterýmu to po 2 metrech chcípne :D

:lol: Ježíšku, to abych pak nebyl jako v letadle před startem - žena by držela ten sešit s těmi jednotlivými body a dávala pokyny... :lol: :lol: :lol: Ale tehdy když mi upadla jedna kostra k motoru tak to taky nešlo natočit, a kolik mechaniků na to koukalo. A ten drát tam není kdovíjak silnej. Já to zkusím.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #10 od Dave_Pv
A jak by jste podobně zabezpečily diesela? :idea:

Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #11 od Dresik
třeba přerušit drát k el.mag. ventilu co odpojuje naftu v čerpadle. Takhle sem koupil auto, ten tajnej vypínač byl na mlhovce..kdo by to byl řekl. Nějak sem si si hrál, omylem sáhnul a pak několik dní jen odvzdušňoval a hledal příčinu nenastartování..Až sem šel po kabelu a zjistil, že je tam tajný vypínač. Prodejce to nějak zapomněl sdělit:)

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #12 od TooM-As
tak to už si rovnou můžete vyndavat ŘJ a je hotovo ...

jinak když jste u toho kradení , má někdo zkušenosti s nozovým otevíráním tipa ? popř. nějaký lepší zabezpečení proti krádeži ?

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #13 od Dresik
Nebo si domů vždycky odneste třeba palec z rozdělovače, ten je skladnější :lol:

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #14 od stiglitz
Tak za rok a půl, co tu bydlíme šlohli tři auta přímo před barákem, Audinu, Felicii, a teď tu stodvacítku, sousedovi vycucli nádrž tím stylem že mu prosekli nádrž asi majzlíkem, cikánům odvedle u felicie rozflákali vokýnko a vybrali jim auto. Policie s tím absolutně nic nedělá, ty choděj jenom si tam sednout a berou prachy. A já jsem teď jak na trni protože včera žena viděla cikána jak chodí okolo našeho auta a kouká pod auto, obešel ho, kouká zas pod auto zepředu, pak kouká dovnitř... Ale bála se. Teď zkusím ten vypínač ale asi to nebude nic platný, když to odtáhnou.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #15 od Max-el

Nebo si domů vždycky odneste třeba palec z rozdělovače, ten je skladnější :lol:


tak to abych si tam honem nějakej rozdělovač namontoval, já jsem bez rozdělovače :total:

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.494 sekund
Powered by Kunena fórum