Jaký drát přerušit - tajný vypinač

Více
17 roků 3 měsíců zpět #31 od Marco Bartoli
Nějaká svi*e zas*aná, pi*a vo*rdaná, dě*ka kret*nská mi odřela auto klíčema! Přez celou pravou stranu mám úplně nejvíc největší rýhu! Ku*va až na plech. Já se pos*ru! Někteří lidi jsou opravdu úplní kret*ni! Nechápu. Proč mi nějaká taková pí*a neukraden raději třeba světla nebo cokoliv jinyho. Kradení chápu (né že bych kradl). Kradení má nějakej smysla, ale tohle je holá hovadina. No pánové, pi*e sou po celém světě ale tady u nás ve střední evropě jsou asi největší.

Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #32 od stiglitz
To je normální, chlap tady má na nový fabii dvě svislý rejhy. Chtěl jsem novej lak ale dlabu na to. Tohle tajnej vypínač nevyřeší.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #33 od stiglitz
Dneska jsem to vylepšil a předělal, zítra je závěrečná fáze. Ale very good.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #34 od Dava
ja sem koupil auto a asi po 3ch mesicich jezdeni sem nasel 2 tajne vypinace oba dva maji stejny vyznam jen sou jinde umisteny kdyz oba vypnu tak mi to jen toci ,ale nechytne tak ze asi to odpoji baterku?:)

Fiat Uno 1,4 Turbo - Dojezdilo
Fiat Tipo 1,6ie DGT 66kW 1989, 140000km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #35 od temprař

Nějaká svi*e zas*aná, pi*a vo*rdaná, dě*ka kret*nská mi odřela auto klíčema! Přez celou pravou stranu mám úplně nejvíc největší rýhu! Ku*va až na plech. Já se pos*ru! Někteří lidi jsou opravdu úplní kret*ni! Nechápu. Proč mi nějaká taková pí*a neukraden raději třeba světla nebo cokoliv jinyho. Kradení chápu (né že bych kradl). Kradení má nějakej smysla, ale tohle je holá hovadina. No pánové, pi*e sou po celém světě ale tady u nás ve střední evropě jsou asi největší.

Týýý jo to je pěknej slovníček hihi. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #36 od Dava
hele kdyz nastartuju-klidne i zajizdy tak me ide vytahnout klicek ze zapalovani..je to normalni??? dela to nekomu taky?

Fiat Uno 1,4 Turbo - Dojezdilo
Fiat Tipo 1,6ie DGT 66kW 1989, 140000km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #37 od temprař
Mne to dělal origo klíček od Fiatu,jel jsem a normálně sem jej vytáhl a motor běžel. Pak jsem si udělal nový klíč nový a ještě jsem měl jeden náhradní a ty už se nevysouvali ale ten starý ano a též mne to bylo divné. Ale řízení bylo odemknuté :lol: :lol: :lol: :lol:

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #38 od Dava
jo no treba to udelali proto kdyz zastavis a potrebujes neco v kufru abys nemusel vypinat motor :D

Fiat Uno 1,4 Turbo - Dojezdilo
Fiat Tipo 1,6ie DGT 66kW 1989, 140000km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #39 od Jenda
Já mám tajnej vypínač,kterej funguje tak,že když ho zapnu,tak otočím klíčkem,ale startér ani necukne.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #40 od vachi

Tajný vypínač je zařízení, umístěné na skrytém místě ve vozidle, které v případě aktivace blokuje jeden okruh motoru (zapalování, řídicí jednotku, startér, palivové čerpadlo, apod.).
Vzhledem k nízkým pořizovacím nákladům představuje poměrně zajímavou formu zabezpečení vozidla. I kdyby vám někdo ukradl klíče od auta i s ovladači, díky tomuto strážci s vaším autem přesto neodjede.
Zatímco tovární imobilizér je již naprosto sériovou záležitostí a nepředstavuje pro zkušeného zloděje vážnější překážku, o přítomnosti tajného vypínače zloděj zpravidla neví. Proto je nejdůležitější jeho vhodné umístění, aby byl zároveň skrytý a dosažitelný pro řidiče. Pokud se nachází na standardních místech, jako je schránka spolujezdce, popelník či spodní strana palubní desky, šikovný zloděj je schopen ho najít během několika málo okamžiků. Mnohem účinnější variantu představuje kombinace s nějakým jiným vypínačem, který je již z výroby namontován na palubní desce (např. vyhřívání). Pokud se vypínač zásadně neliší od ostatních, většinou je nedohledatelný.

Vypínač lze doplnit blikající LED diodou, která informuje řidiče, zda blokaci má nebo nemá aktivovanou a zároveň představuje psychologickou obranu před nahodilými nočními jezdci.


pro koho kdo by nezvládl montáž se cena pohybuje kolem 600-700Kč i s montáží. Fakt doporučuji si toto namontovat :twisted:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.405 sekund
Powered by Kunena fórum