Jaký drát přerušit - tajný vypinač
Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Uno 1,4 Turbo - Dojezdilo
Fiat Tipo 1,6ie DGT 66kW 1989, 140000km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Týýý jo to je pěknej slovníček hihi.Nějaká svi*e zas*aná, pi*a vo*rdaná, dě*ka kret*nská mi odřela auto klíčema! Přez celou pravou stranu mám úplně nejvíc největší rýhu! Ku*va až na plech. Já se pos*ru! Někteří lidi jsou opravdu úplní kret*ni! Nechápu. Proč mi nějaká taková pí*a neukraden raději třeba světla nebo cokoliv jinyho. Kradení chápu (né že bych kradl). Kradení má nějakej smysla, ale tohle je holá hovadina. No pánové, pi*e sou po celém světě ale tady u nás ve střední evropě jsou asi největší.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Uno 1,4 Turbo - Dojezdilo
Fiat Tipo 1,6ie DGT 66kW 1989, 140000km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Uno 1,4 Turbo - Dojezdilo
Fiat Tipo 1,6ie DGT 66kW 1989, 140000km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tajný vypínač je zařízení, umístěné na skrytém místě ve vozidle, které v případě aktivace blokuje jeden okruh motoru (zapalování, řídicí jednotku, startér, palivové čerpadlo, apod.).
Vzhledem k nízkým pořizovacím nákladům představuje poměrně zajímavou formu zabezpečení vozidla. I kdyby vám někdo ukradl klíče od auta i s ovladači, díky tomuto strážci s vaším autem přesto neodjede.
Zatímco tovární imobilizér je již naprosto sériovou záležitostí a nepředstavuje pro zkušeného zloděje vážnější překážku, o přítomnosti tajného vypínače zloděj zpravidla neví. Proto je nejdůležitější jeho vhodné umístění, aby byl zároveň skrytý a dosažitelný pro řidiče. Pokud se nachází na standardních místech, jako je schránka spolujezdce, popelník či spodní strana palubní desky, šikovný zloděj je schopen ho najít během několika málo okamžiků. Mnohem účinnější variantu představuje kombinace s nějakým jiným vypínačem, který je již z výroby namontován na palubní desce (např. vyhřívání). Pokud se vypínač zásadně neliší od ostatních, většinou je nedohledatelný.
Vypínač lze doplnit blikající LED diodou, která informuje řidiče, zda blokaci má nebo nemá aktivovanou a zároveň představuje psychologickou obranu před nahodilými nočními jezdci.
pro koho kdo by nezvládl montáž se cena pohybuje kolem 600-700Kč i s montáží. Fakt doporučuji si toto namontovat
světla, digi palubka (prodej) - www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...ic&p=84080#84080
a také tipo - www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...ic&p=83432#83432
FIAT TIPO 1.6 i-e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.