Jaký drát přerušit - tajný vypinač

Více
17 roků 3 měsíců zpět #16 od jimird

Tak za rok a půl, co tu bydlíme šlohli tři auta přímo před barákem, Audinu, Felicii, a teď tu stodvacítku, sousedovi vycucli nádrž tím stylem že mu prosekli nádrž asi majzlíkem, cikánům odvedle u felicie rozflákali vokýnko a vybrali jim auto. Policie s tím absolutně nic nedělá, ty choděj jenom si tam sednout a berou prachy. A já jsem teď jak na trni protože včera žena viděla cikána jak chodí okolo našeho auta a kouká pod auto, obešel ho, kouká zas pod auto zepředu, pak kouká dovnitř... Ale bála se. Teď zkusím ten vypínač ale asi to nebude nic platný, když to odtáhnou.

dej tam palnou zbraň

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #17 od Marco Bartoli
Upilovaná brokovnice pod volantem a napojit jí drátkem k plynovému pedálu. :-)

Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #18 od stiglitz
Chlapi, potřebuju radu - nakolik by ten vypinač měl být dimenzovaný, kolika ampérový by to měli bejt, ta zatížitelnost?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #19 od joki
Podla toho aký hrubý drôt prerušíš.Ale večšina káblikov, o ktorých sa tu písalo má prierez 1,5mm.Takže si myslím že vypinač ktorého nominány prúd je 6A uplne postačí.

jj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #20 od stiglitz
Takhle: Přeruším jeden z kabílků kostry a mám vypínač o těchto parametrech - jsou na něm dvě data - 220V - 6A, 125V - 10A. Mohlo by to stačit?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #21 od joki
Je jedno či prerúšíš kostru alebo +pol.Zaleží na hrúbke vodiča. Ale nebudem to dalej rozoberať. Mýslím ,že ti postačí ak napíšem že ten vypinač ktoreho parametre si napísal je dobrý.

jj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #22 od stiglitz
Znamená to tedy že s klesajícím napětím stoupá zatížitelnost vypínače v Ampérech, jak jsem zmínil výše jeho parametry? Jinak díky za radu!

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #23 od michal_tipar
Proud je stejný pro všechny hodnoty napětí a je daný konstrukcí vypínače. Honit vypínačem 10A je prasárna a nebude mít dlouhou životnost, na to je relé, to má větší styčné plochy kontaktů a tím i menší přechod a nevyhřívá se tolik jako vypínač. V autě je malé napětí a s tím souvisí značné proudové nároky, vypínače to nemají moc rádi, lepší je přerušit nějaké signálové vedení tam není žádný velký proud a nic se nevyhřeje a je to tak na věky...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #24 od jimird
dáš relé a je to,to neni těžké zapojit

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #25 od michal_tipar

dáš relé a je to,to neni těžké zapojit

přesně tak

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #26 od joki
Relatka sú stavané tiež na rôzne prúdy.A do ovladacieho obvodu relé
musíte aj tak zaradiť nejaký vypinač. Opakujem že na rozpojenie palivoveho čerpadla ,el ihly alebo prívodu na indkčnú cievku booooooohate stačí vypinač dimenzovaný na 10A.
Dalej to už nebudem komentovať.Kto mi neverí nech si sám zmeria prúd na zmienených spotrebičoch. Prípadne naštuduje ohmov zákon a výpočet el.výkonu.
Pre tých ktorý si chcú urobiť na svojho fiata /tajný vypinač/ mám ešte niečo.
Asi pred 20 rokmi som robil vypinač na Ladu kamaratovy.A to tak že som odtrhové ramienko paralerne cez vypinač pripojil ku kostre. Takže zlodej výmlatí bateriu ale auto nenaštartuje.Zaujimavé pri tomto zapojení je to ,že vypimač musí byť vypnutý aby motor naskočil.Ak namiesto vypinača použijete obyčajný konektor, nemusíte ho ani velmi skrývať.Pretože zlodej ma tendenciu drôty skôr spajať ako rozpájať.

jj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #27 od stiglitz
Kvůli kabílku který má průměr nula celá prd, a který jsem přerušil tam nedám relé, to dá rozum. Chodí to, ostatní ukáže čas. Nebudu si komplikovat život nějakýma vrabčíma hnízdama drátů.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #28 od Marco Bartoli
Vrabčí hnízdo. Tak to si trefil. Sem si montoval el okna a centrální zamikání a takové vrabčí hnízdo jsem ještě neviděl. Nářez. Každému doporučuju koupit vypínač typu: www.ezk.cz/e-shop/img/ftp/ts101.jpg v eshopu www.ezk.cz/e-shop/select.php?sada=1&...t_cislo&rozsah=1 je stavěnej na 15A a snese napětí až 250V a to střídavejch. (to je na vypínací kontakty větší zápřah.)
Kupte dva a zapojte je do série, každý na jiné místo v autě a myslím, že když už si někdo vyhlídne vaše auto, tak mu to pěkně zamotá palici. Kabeli vždy veďte u kabelovejch svazků co už v autě sou, ať ty nové kablíky nevypadají moc nápadně. Existuje ještě možnost tam dát místo vypínače přepínač a napojit na druhý výstup přepínače drátek přivedený ke kelaksonu. Pokud pak někdo zapne zapalování s přepínačem v polezo pro zabezpečení tak zapne poplach a to ho určitě odradí.

Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #29 od Killer

Vrabčí hnízdo. Tak to si trefil. Sem si montoval el okna a centrální zamikání a takové vrabčí hnízdo jsem ještě neviděl. Nářez. Každému doporučuju koupit vypínač typu: www.ezk.cz/e-shop/img/ftp/ts101.jpg v eshopu www.ezk.cz/e-shop/select.php?sada=1&...t_cislo&rozsah=1 je stavěnej na 15A a snese napětí až 250V a to střídavejch. (to je na vypínací kontakty větší zápřah.)
Kupte dva a zapojte je do série, každý na jiné místo v autě a myslím, že když už si někdo vyhlídne vaše auto, tak mu to pěkně zamotá palici. Kabeli vždy veďte u kabelovejch svazků co už v autě sou, ať ty nové kablíky nevypadají moc nápadně. Existuje ještě možnost tam dát místo vypínače přepínač a napojit na druhý výstup přepínače drátek přivedený ke kelaksonu. Pokud pak někdo zapne zapalování s přepínačem v polezo pro zabezpečení tak zapne poplach a to ho určitě odradí.


To je fikaný šéfe :lol:

Svýho milovanýho 2,0 16V už nemám. Strašně mi chybí.Měl sem ho rád
Jeho foto zde:
moje.auto.cz/tom-16v/sedicivalvole.html
Nyní jezdím alfou 155 2,5 TD foto zde:
moje.auto.cz/tom-16v/alfice.html

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #30 od stiglitz

Vrabčí hnízdo. Tak to si trefil. Sem si montoval el okna a centrální zamikání a takové vrabčí hnízdo jsem ještě neviděl. Nářez. Každému doporučuju koupit vypínač typu: www.ezk.cz/e-shop/img/ftp/ts101.jpg v eshopu www.ezk.cz/e-shop/select.php?sada=1&...t_cislo&rozsah=1 je stavěnej na 15A a snese napětí až 250V a to střídavejch. (to je na vypínací kontakty větší zápřah.)
Kupte dva a zapojte je do série, každý na jiné místo v autě a myslím, že když už si někdo vyhlídne vaše auto, tak mu to pěkně zamotá palici. Kabeli vždy veďte u kabelovejch svazků co už v autě sou, ať ty nové kablíky nevypadají moc nápadně. Existuje ještě možnost tam dát místo vypínače přepínač a napojit na druhý výstup přepínače drátek přivedený ke kelaksonu. Pokud pak někdo zapne zapalování s přepínačem v polezo pro zabezpečení tak zapne poplach a to ho určitě odradí.

Jo to je von, takovej jsem koupil.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.484 sekund
Powered by Kunena fórum