problém s kabely
17 roků 5 měsíců zpět #31
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -
Killer on The Road
Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: problém s kabely
No uvidíme co udělá ta spotřeba...doufám, že to klesne
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 5 měsíců zpět #32
od petr1978
Kabely od lambdy bude stejný jako máš teď zapojený na té druhé. Mělo by to stačit jen přepojit. Uděla bych to co nejdříve. Jde o to, že ta co máš někde dole na výfuku je nevyhřívaná a blbě měří. Je to kvůli tomu že je dost daleko od tepla a prouděním vzduchu se ochlazuje. Lambda aby dobře měřila musí mít provozní teplotu kterou určitě teď nemá. Proto je ta originál lambda tak blízko hlavy.
To může být další příčina vysoké spotřeby.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: problém s kabely
No tak sláva, hurá konečně. Ten výkon je nezvyk že
A jak s tou lambdou, to jsi taky vyřešil ,nebo ještě v pořadí řešení? Jinak hlavně aby ta spotřeba šla dolů
Lambdu jsem zkoušel taky, ale tam bohužel žádnej skovanej kabel nenítakže zase někdy příště... výkon sice vzrostl, ale ne natolik, ještě pořád je to málo, musim vyhodit ten laďák co tam je
Kabely od lambdy bude stejný jako máš teď zapojený na té druhé. Mělo by to stačit jen přepojit. Uděla bych to co nejdříve. Jde o to, že ta co máš někde dole na výfuku je nevyhřívaná a blbě měří. Je to kvůli tomu že je dost daleko od tepla a prouděním vzduchu se ochlazuje. Lambda aby dobře měřila musí mít provozní teplotu kterou určitě teď nemá. Proto je ta originál lambda tak blízko hlavy.
To může být další příčina vysoké spotřeby.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 5 měsíců zpět #33
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -
Killer on The Road
Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: problém s kabely
Jo už jsem nad tím taky laboroval, ale pořádně jsem ještě nezjistil, jestli je ta druhá zapojená, ale zatim se tak tváří
snad o víkendu bude chvilka a mrknu na to


Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 5 měsíců zpět #34
od nuni
tipo 1,6DOHC najeto 180000km
....a prece se toci!
Odpověděl nuni pro téma Re: problém s kabely
Jsem rád,že ti ty fotky pomohly.Fotilo se to až večer za tmy a nejhorší bylo ty kabely nahmatat a nasměrovat foťák,o zbytek se postaral blesk.S tou lambdou je to přesně jak napsal petr1978.To co máš na poslední fotce není čidlo,ale krokomotorek volnoběhu.Pokud by jsi ho chtěl vyndat a popřípadě vyčistit dosedací plochy,tak si dávej pozor na plastovou podložku která je pod ním.Ráda praská a špatně se shání.Ten konektor vlevo je nejspíš od mlhovek.Takových konektorů tam najdeš víc,protože kabeláž je nachystaná na plnou výbavu,ať už ji auto má,nebo nemá.Tak ať se ti daří.
tipo 1,6DOHC najeto 180000km
....a prece se toci!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 5 měsíců zpět #35
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -
Killer on The Road
Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: problém s kabely
No já tam mlhovky mám a svítí, tak nevim jestli je to k nim.....a jde to právě z toho stejného krku, jako jsou kabely na čidla vzduchu, otáček na rozdělovači a teplotní čidlo na termostatu, proto mě napadlo jestli to není taky od někud vytažený a mělo by to bejt někde zapojený
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 5 měsíců zpět #36
od nuni
tipo 1,6DOHC najeto 180000km
....a prece se toci!
Odpověděl nuni pro téma Re: problém s kabely
Podle konektoru to od žádného čidla nebude,ale pokud chceš mít jistotu,tak zapni zapalování a zkus na tom konektoru něco naměřit.
tipo 1,6DOHC najeto 180000km
....a prece se toci!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 5 měsíců zpět #37
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -
Killer on The Road
Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: problém s kabely
Kluci je to fajn
jsme mile potěšen, spotřeba klesla na nádhernejch 10-11 litrů
....pořád je to dost, ale lepší než 15....ještě musim pořešit, jak se to má s termostatem a jak ta lambda



Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 5 měsíců zpět #38
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: problém s kabely
Pokud ho máš špatný (postup, jak to zjistit sem ti psal jinde) tak po výměně půjde spotřeba zas dolů..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.053 sekund