Zapojení mlhovek

Více
17 roků 3 měsíců zpět #16 od skypan
Odpověděl skypan pro téma zapojení mlhovek
:god: :god: :god: :god: :god: :god: ááá pozzzor pánové sou puntičkáři :lol: :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #17 od pegas77
Odpověděl pegas77 pro téma Re: Zapojení mlhovek
jak dimenzovaný má být vypínač na přední mlhovky? co vidím je že spíná jen spínací proud do relé a kontrolku mlhovek, ale někde tu charles psal jak mu spínač "hořel" , proud by měl být celkem malý pokud tedy nešel cestou že ty mlhovky spíná bez relé přímo tím spínačem

prosím o osvětlení , šly by použít spínače s panelu TD pro klimu (malé 3 pólové s kontrolkou)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #18 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: Zapojení mlhovek
proč ne?pokud spínače nezapojíš na přímo se silovým proudem do světel.
vypínač spíná jenom cívku v relé,které potom spíná silový prod do světel,samozřejmě přez pojistku.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #19 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Zapojení mlhovek

jak dimenzovaný má být vypínač na přední mlhovky? co vidím je že spíná jen spínací proud do relé a kontrolku mlhovek, ale někde tu charles psal jak mu spínač "hořel" , proud by měl být celkem malý pokud tedy nešel cestou že ty mlhovky spíná bez relé přímo tím spínačem

prosím o osvětlení , šly by použít spínače s panelu TD pro klimu (malé 3 pólové s kontrolkou)


ano, jak píše skypan, pokud to bude spínat jen malý proud k relátku, tak stačí slabý...pokud to ale napojíš přímo, že bude spínat mlhovky, je potřeba, aby snesl větší proud. Nejsme si jist, nejsme odborník na elektro, to je tu někdo jiný, ale pokud mě paměť neklame, tak na 55W žárovku jde nějakých 5A proudu při 13V.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #20 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Zapojení mlhovek
a 10A je limit pro většinu vypínačů, to už ale kontakty pěkně hřejou nedá se to napojit na přímo (bez relé) a čekat nějakou výdrž

Michal Tipař [img:35fd246b7a]www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • Nismowill
15 roků 6 měsíců zpět #21 od Nismowill
Odpověděl Nismowill pro téma aj aj aj
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
aj aj aj aj aj.......

no jak si to tu tak čtu, tak jako vždy je to složitější než to vypadá...právě budu kupovat mlhovky a myslel jsem, že to bude jednodušší...no ono.. ještě že se táta v elektrice vyzná hodně dobře a má dobrého kamaráda, který je hotový elektrický bůh!!! tak snad...ještě přehazuju elekrický ovládání zrcátek, tak snad to všechno dám.... ale jen otázka: stejně asi budu muset rozdělat půl přístrojovky, no spíše celou abych to zapojil že??? to abych si ty zrcátka a mlhovky nechal spíš přijednom, že?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #22 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Zapojení mlhovek
skromný dotaz???
- zhasnou přední mlhovky při přepnutí z potkávacích na dálková?

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #23 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Zapojení mlhovek
Jirko předpokládám, že tě to zajímá u originál zapojení...
Mě (neoriginál) nezhasnou protože pro ně tahám spínací napětí z parkovaček, pokud bys to chtěl zhasínat při dálkovkách tak musíš vzít řídící z tlumených světel

Michal Tipař [img:35fd246b7a]www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #24 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Zapojení mlhovek
Michale, na moji Tempra-soc. kde nemám mlhy, tak doufám, že by měl být někde na palubce nějaký spínač, zastrčit relé E4, najít free cable někde pod světlama v motor prostoru a musí být vymalováno- origo, :?

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #25 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Zapojení mlhovek

Michale, na moji Tempra-soc. kde nemám mlhy, tak doufám, že by měl být někde na palubce nějaký spínač, zastrčit relé E4, najít free cable někde pod světlama v motor prostoru a musí být vymalováno- origo, :?


Vedle jak ten topol....pokud máš Verzi SE, tak máš ochuzenou elektroinstalaci o kabely, které byly příprava na mlhovky, elektrická zrcátka, el. okna a šíbr :) Dokonce mám pocit, že verze, kde nebyly z výroby přední mlhovky, tak nemají kabely vůbec vedené jako přípravu. Já jsem si je musel natahat z pojistkovky.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #26 od pegas77
Odpověděl pegas77 pro téma Re: Zapojení mlhovek
a já sem kabely taky nenasel, ale pojistka na mlhovky v pojistkove skrini je :lol:


kde je ovladac prednich mlhovek tam kde z vyroby jsou?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #27 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Zapojení mlhovek

jak dimenzovaný má být vypínač na přední mlhovky? co vidím je že spíná jen spínací proud do relé a kontrolku mlhovek, ale někde tu charles psal jak mu spínač "hořel" , proud by měl být celkem malý pokud tedy nešel cestou že ty mlhovky spíná bez relé přímo tím spínačem

prosím o osvětlení , šly by použít spínače s panelu TD pro klimu (malé 3 pólové s kontrolkou)


ano, jak píše skypan, pokud to bude spínat jen malý proud k relátku, tak stačí slabý...pokud to ale napojíš přímo, že bude spínat mlhovky, je potřeba, aby snesl větší proud. Nejsme si jist, nejsme odborník na elektro, to je tu někdo jiný, ale pokud mě paměť neklame, tak na 55W žárovku jde nějakých 5A proudu při 13V.


hoši proud jako volty to bude spínat pořád stejný, tam pak záleží jaký je na druhé straně odběr což sjou asi ampéry (nejsem elektrikář!), a je jasné, že pokud to půjde do relátka tak je průtok docela malý ale pokud to půjde přímo do lamp asi bych volil vypínač silnějšího kalibru.. a to nějaké tanga v barvě interiéru, dnes už je na trhu docela výběr
www.bbelektro.cz/abb/tango/c-3269/

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #28 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Zapojení mlhovek

a já sem kabely taky nenasel, ale pojistka na mlhovky v pojistkove skrini je :lol:


kde je ovladac prednich mlhovek tam kde z vyroby jsou?


relátko E4, ale asi jsi tak samo jako já na tom, že tam nemáš k mlhovkám ani drátek :?

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #29 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Zapojení mlhovek

Michale, na moji Tempra-soc. kde nemám mlhy, tak doufám, že by měl být někde na palubce nějaký spínač, zastrčit relé E4, najít free cable někde pod světlama v motor prostoru a musí být vymalováno- origo, :?


Vedle jak ten topol....pokud máš Verzi SE, tak máš ochuzenou elektroinstalaci o kabely, které byly příprava na mlhovky, elektrická zrcátka, el. okna a šíbr :) Dokonce mám pocit, že verze, kde nebyly z výroby přední mlhovky, tak nemají kabely vůbec vedené jako přípravu. Já jsem si je musel natahat z pojistkovky.


Kájo, já mlhy na autě dávat nebudu a ani je nechci, mám pro to několik důvodů, mj je to další starost na víc, občas tam korodujou kontakty, občas se to i rozbije, nemluvě o tom, že může odejít žárovka a pak na stk za to valí po uších že to není ok a málo máte starostí se starýma trupama?
jako dalí důvod proč né? kolikkráte za rok jedeš v takové mlze, aby jsi se bez nich neobešel? já je nemám a taky to odjezdím tak samo jako ti co je mají..
jo dálkače, ty bych bral na autě okamžitě, ty využiješ 1ooox více než mlhy..

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #30 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Zapojení mlhovek
Juro, máš pravdu, že je tam pořád stejné napětí, jenže ty nespínáš ani tak napětí, ale důležitý je proud (ty tvoje ampéry)- Relé je do okruhu dáváno právě z toho důvodu, aby se mohly používat vypínače malinké, které snesou malé proudy (řádově do 1A). Takže abych ještě malinko objasnil, jak to myslím....stejný vypínač může spínat 12V jako 220V, ale třeba pouze 10A. Takže kdyby jsi na takový vypínač napojil na přímo dvě žárovky mlhovek, bude svítit i ten vypínač jako žárovka a bude se tavit :) Takže ty dáš do okruhu relé, které snese proud 50A a vypínačem pouze minimálním proudem relé sepneš, a to si oddře všechnu tu práci :)

Já mlhovky používám i když prší nebo sněží a ne jen za mlhy. DOkonce mi ani není blbé si je zapnout pokud jedu po horší cestě, protože nádherně osvítí plochu silnice hned před autem na rozdíl od potkávaček, které svítí více do dálky...takže nemusí zbytečně vymetat díry. Ale to je každého věc.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.098 sekund
Powered by Kunena fórum