Má kostra opravdu tak velký vliv

Více
16 roků 9 měsíců zpět #1 od Charles
Tak dnes jsem hejbnul s elektrikou v mém autě a udělal řádně rozvody kostry jak mají být 8) ...po dokončení prací jsem auto šel zkusit nastartovat...mile jsem byl překvapen, startér přestal cvakat při startování :P všechno ukazuje jak má a hlavně to nejdůležitější - motor jede dokonale, už mi nekolísají otáčky a volnoěh drží při studeném motoru cca 1200-1300ot
Tak se ptám, zda to má opravdu tak velký vliv nebo to je i něčim jinym :roll:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #2 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma kostra
heuréka blahopřeju :cup: . jo je to tak, kostra má vliv na vše

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #3 od Charles
děkuji...jsem sám rád, že to takhle dopadlo...ještě pár oprav po předchozím majiteli a bude to snad vše v cajku...jako oprava palubní desky minulého majitele, protože nesvítily kontrolky mazání a dobíjení, spočítavala v použítí několika drátů a protojení s jinými kontrolkami
Tady mám jedno foto, ale je tam vidět pouze jeden dát další mi upadnul po rozdělání krytu
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=7823

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #4 od hovi
nevim jestli na to kolísání otáček mělo zrovna vliv špatná kostra , ale spíš bych řek, jak si měl odpojenou baterku , tak se restartovala řidici jednotka a tim to přestalo , jinak jde vidět , že ty se s tou tvojí elektrikou nenudíš :lol:

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #5 od Charles
No nevim jestli ze zresetovala jednotka, takhle jsem do odpojoval několikrát a jednou jsem to měl do rána bez baterky a dělalo to pořád, asi to má taky na to vliv ta kostra 8) ...a jinak se opravdu nenudim celkově s mym tipem, je na něm ještě fůra věcí na kontrolu a opravu :?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #6 od hovi
no je to možný , že je to i kodtrou já taky si pamatuju , že sem očistil všechny kostry co sou u motoru a de to od tý doby taky líp

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #7 od scherer012

...a jinak se opravdu nenudim celkově s mym tipem, je na něm ještě fůra věcí na kontrolu a opravu :?


tak to nie si sám :D
moja polovička už repce, pretože sa v poslednej dobe investuje iba do Tipka
ale keď sa na ňom v poslednej dobe všetko rozsýpa....... :roll: :D

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #8 od stiglitz
Tak to si piš! co se mě auto natrápilo, cukalo a nejelo, ani netáhlo. Až jsem zjistil že to jsou kostry! A že na to koukalo odborníků. Resetem ŘJ to nebude, když jsem ty kostry dělal, baterka byla zapojená.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #9 od MAXO1973
ano, ukostrenie má vplyv takmer na všetko v aute. Dal som si robiť emisie na skúšku a vzápetí po prečistení ukosternia znovu - klesli zhruba o 12 percent. Aj spotreba možno klesla - ale ešte nemam opravenu prístrojovku - digitál, takže som to ešte neoveril.

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #10 od TooM-As
tak ukostření říkáte ? čím jak a kde ? jedno je pod baterkou , jedno na druhej straně a co dál ? očistit jenom očka nebo i pořádně naletovat na kabely ? neukazuje mi správně teplota i když jsem vyměnil čidlo že by to bylo tím ? :D

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #11 od stiglitz
Ukostření vede i z kabiny dozadu na motor, čtyři kabely. A tam byl největší problém. Každej by hned měnil čidla, řídící jednotky a vůbec, ale většinou je tohle první věc co se má dělat. A většinou tam je problém.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #12 od MAXO1973
Ja osobne som ukostrenie prebrúsil miktovŕtačkou, vyčistil technickým benzínom, očka káblov som ešte nerobil. Dal som aj elektrovodivú vazelínu. Ale ukostrenie pod baterkou som nerobil, na to som v zhone zabudol (manželka utrhla nárazník) :( , takže ma to čaká neskôr, vlastne som urobil len to na druhej strane.
Ale dnes šla manželka na 400 km túru, takže uvidíme, ako sa bude Tipko správať, od kúpy v novembri toľko ešte nešlo...
A ešte aj v batožinovom priestore by jedno ukostrenie malo byť, ale tam som sa tiež ešte nedostal...

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #13 od Max-el
v kufru je na každé straně jedna kostrajakoby zezadu světel a jedna kostra je u řidiče pod sedačkou

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #14 od MAXO1973
tak očistenie ukostrenia urobilo skutočné divy, nielenže klesli emisie a zlepšil sa chod motora, ale podľa stavu palivomeru (pred a po jazde je zhruba na rovnakej pozícii), sa kombinovaná spotreba ustálila na zhruba 7,6 l na 100 km. merane na trase cca350 km. A to som len očistil ukostrenie a všetky konektory prestriekal. Keby len kasňa nehrdzavela....
Ono elektrika obsluhuje motor, tak to ma niečo do seba!
(1,6 DGT 90 kW)

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #15 od Charles

Ono elektrika obsluhuje motor, tak to ma niečo do seba!
(1,6 DGT 90 kW)


To asi jo, zítra ještě musím prozkoumat, kde by se mohla nacházet nějaká kostra a pročistit ji....;)
MAXO: jinak máš asi chybu v té závorce, 1.6 nemá 90kW ale 90 koní :lol:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.534 sekund
Powered by Kunena fórum