Má kostra opravdu tak velký vliv

Více
16 roků 9 měsíců zpět #16 od MAXO1973
Diky za upozornenie na chybu, ozaj je to 90 HP a 66kW
Inač to ukostrenie som obrúsil až na čistý kov a použil vejárové podložky ako niekto odporúčal na tomto webe, a samozrejme tá vazelina. A nejaký kámoš na to dával aj silónoý tmel, vraj mu to podrží cca pol roka a aspon nevlhne. Ale sa mi to nezdá, kombinovat vazelinu a tmel :lol:

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
16 roků 9 měsíců zpět #17 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: Má kostra opravdu tak velký vliv
Zdarec,kluci kde je ta kostra zezadu na motoru u 1.4?Včera jsem čistil ty dvě v motoru(pod baterkou a na druhe straně)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #18 od Vali
Krom dvoi míst v motoru je ještě u řidiče kostření palubky, když sundáš ten plast, tak na levé straně u pojistkovky. A k tvé otázce, myslím si, že to mají všechna Tipa stejně, vzadu je kostra v kufru na levé straně, ale musíš oddělat koberec, jsou tama vedené všechny kabely na zadek auta, tam najdeš očko s velkým množstvím kabelů. Jen je třeba trošku si pohrát s tím kobercem no :wink:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
16 roků 9 měsíců zpět #19 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: Má kostra opravdu tak velký vliv
No na ty samo mrknu taky,ale Stiglitz píše že je tam kostra zezadu na motoru?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #20 od Vali
Jo tak to jsem tě špatně pochopil :lol: :lol: No hlavně co jsem teď koukal, tak jde kostřící bod i na převodovku, je to vlastně ukostření toho kabelu co jde z baterie - kostra pod baterkou a pa k na převodovku. No na tom motoru, nevím, kde přesně ale myslím si, že tam je ukostření vzadu na svodech. Já tam mám dva drátky, které by mohly být kostra. To bude nejspíš ono, ale ruku do ohně bych za to nedal, nebo jen na chvíli :lol:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
16 roků 9 měsíců zpět #21 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: Má kostra opravdu tak velký vliv
Zatím ti dík,zítra na to mrknu,možná se ještě stiglitz ozve.Ale mám pocit že na těch svodech jsem něco včera zahlídl.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #22 od Vali
Já mylsím,, že to bude ono, pak už nějak není kam to píchnout, určitě vím, že jsou tam stažené 2 dráty s očkem a tam na nic jiného být nemůžou. tak to zítra prozkoumej :wink:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
16 roků 9 měsíců zpět #23 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: Má kostra opravdu tak velký vliv
jo jo mrknu a napíšu

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #24 od bjukemen
...dalšie ukostrovacie body sú vpredu na spolujazdcovej strane pri nohách,ked sundáte kaslík,normálne ich nevidno.Sú tam dva a ja som mal obidva povolené

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #25 od stiglitz
Já mám na svým motoru - teď nevím jestli čtyři nebo šest oček, je to zezadu na motoru, jako když koukneš pod Airbox, ty dráty vedou do kabiny.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #26 od stiglitz

Krom dvoi míst v motoru je ještě u řidiče kostření palubky, když sundáš ten plast, tak na levé straně u pojistkovky. A k tvé otázce, myslím si, že to mají všechna Tipa stejně, vzadu je kostra v kufru na levé straně, ale musíš oddělat koberec, jsou tama vedené všechny kabely na zadek auta, tam najdeš očko s velkým množstvím kabelů. Jen je třeba trošku si pohrát s tím kobercem no :wink:

K té kostře v kufru, to jsem nevěděl, dík za info, kouknu tam. Pod kobercem, píšeš. Nestačí zvednout ten co kryje rezervu?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #27 od Freedom

Krom dvoi míst v motoru je ještě u řidiče kostření palubky, když sundáš ten plast, tak na levé straně u pojistkovky. A k tvé otázce, myslím si, že to mají všechna Tipa stejně, vzadu je kostra v kufru na levé straně, ale musíš oddělat koberec, jsou tama vedené všechny kabely na zadek auta, tam najdeš očko s velkým množstvím kabelů. Jen je třeba trošku si pohrát s tím kobercem no :wink:

K té kostře v kufru, to jsem nevěděl, dík za info, kouknu tam. Pod kobercem, píšeš. Nestačí zvednout ten co kryje rezervu?

hele myslim si že ta kostra je na straně že budeš muset odendat ten koberec na straně

Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #28 od Charles
Kde je teda přesně ten kostřící bod pro palubovku :?: já jsem to nějak nedohledal podle Valiho instrukcí :oops:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #29 od Freedom

Kde je teda přesně ten kostřící bod pro palubovku :?: já jsem to nějak nedohledal podle Valiho instrukcí :oops:

no hele každej řiká že jinde.....a u tý tvý elektriky bude bůhví kde....ty musíš prolezt celý auto jelikož u tebe to bude problém.... :D

Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #30 od Charles
No tak třeba kostřící body jsou kde maj, jen jde o to je vyčistit a když nevim kde teda je kostřená palubka, tak můžu těžko hledat nebo aspoň jakou barvu má ten kabel a z jakýho jde konektoru nebo jich je víc ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.510 sekund
Powered by Kunena fórum