Má kostra opravdu tak velký vliv
Inač to ukostrenie som obrúsil až na čistý kov a použil vejárové podložky ako niekto odporúčal na tomto webe, a samozrejme tá vazelina. A nejaký kámoš na to dával aj silónoý tmel, vraj mu to podrží cca pol roka a aspon nevlhne. Ale sa mi to nezdá, kombinovat vazelinu a tmel
Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
K té kostře v kufru, to jsem nevěděl, dík za info, kouknu tam. Pod kobercem, píšeš. Nestačí zvednout ten co kryje rezervu?Krom dvoi míst v motoru je ještě u řidiče kostření palubky, když sundáš ten plast, tak na levé straně u pojistkovky. A k tvé otázce, myslím si, že to mají všechna Tipa stejně, vzadu je kostra v kufru na levé straně, ale musíš oddělat koberec, jsou tama vedené všechny kabely na zadek auta, tam najdeš očko s velkým množstvím kabelů. Jen je třeba trošku si pohrát s tím kobercem no
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
hele myslim si že ta kostra je na straně že budeš muset odendat ten koberec na straněK té kostře v kufru, to jsem nevěděl, dík za info, kouknu tam. Pod kobercem, píšeš. Nestačí zvednout ten co kryje rezervu?Krom dvoi míst v motoru je ještě u řidiče kostření palubky, když sundáš ten plast, tak na levé straně u pojistkovky. A k tvé otázce, myslím si, že to mají všechna Tipa stejně, vzadu je kostra v kufru na levé straně, ale musíš oddělat koberec, jsou tama vedené všechny kabely na zadek auta, tam najdeš očko s velkým množstvím kabelů. Jen je třeba trošku si pohrát s tím kobercem no
Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no hele každej řiká že jinde.....a u tý tvý elektriky bude bůhví kde....ty musíš prolezt celý auto jelikož u tebe to bude problém....Kde je teda přesně ten kostřící bod pro palubovku : já jsem to nějak nedohledal podle Valiho instrukcí
Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.