Má kostra opravdu tak velký vliv

Více
16 roků 9 měsíců zpět #31 od Freedom

No tak třeba kostřící body jsou kde maj, jen jde o to je vyčistit a když nevim kde teda je kostřená palubka, tak můžu těžko hledat nebo aspoň jakou barvu má ten kabel a z jakýho jde konektoru nebo jich je víc ;)

jo hochu mě někdo radil kostru pod baterkou....to vlastně i ty....a tam by měl bejt...ale něco v sobě bude mít i ta palubka hele....a jaký barvy maj dráty to ti nepovím....

Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #32 od Charles
Tak jako v motorovém prostoru jsem rozdělal všechny kostřící body a očistil, proto by mě zajímalo kde teda je kostřená palubky ,když pořád bliká a říkáte že to dělá kostra :?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #33 od Freedom

Tak jako v motorovém prostoru jsem rozdělal všechny kostřící body a očistil, proto by mě zajímalo kde teda je kostřená palubky ,když pořád bliká a říkáte že to dělá kostra :?


třeba ne si moh narazit na dvě blbé palubky.....to já nevim víš co...ale někdo psal že je to někde u spolujezdce když sundáš kaslík...ale to evim co je na tom pravdy....

Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #34 od Charles
to abych rozebral půlku auta sakra....kašlu na to, mě to blikání nevadí a dělá to více lidem i v jiných autech....nasmim taky řešit každou blbinu, pro mě jsou na první místě brzdy, který se mi pěkně protahujou, protože nemůžu povolit potřebný trubky a nový na moje tipo se už nevyráběj, ale tohle do tohoto problému nepatří

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #35 od Vali
Kostřící bod v kufru je na levé straně, když koukáš do kufru. Nestačí oddělat ten koberec, co je u rezervy ,ale musíš oddělat ten boční co je jakoby na blaťáku. A musíš ho oddělat docela až k zadním sedačkám, tam ho najdeš.

Co se týče kostry palubky, tak já ji mám pokud si dobře pamatuju , když shodím ten plast pod palubkou, tak jakoby na levé straně na boku. Ale teď jsem hledal na jiném Tipku a tam byl v podobnejch místech, ale zase jako by směrem nahoru k pojistkovce, ale pokud nezhodíš ten plast, tak ho nenajdeš. Ale na druhou stranu, když ten plast zhodíš, tak jdeš po kabelech a jde to najít celkem snadno.
O kostřícím bodě na straně spolujezdce zase nevím já :lol: :lol:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #36 od bjukemen

Kostřící bod v kufru je na levé straně, když koukáš do kufru. Nestačí oddělat ten koberec, co je u rezervy ,ale musíš oddělat ten boční co je jakoby na blaťáku. A musíš ho oddělat docela až k zadním sedačkám, tam ho najdeš.

Co se týče kostry palubky, tak já ji mám pokud si dobře pamatuju , když shodím ten plast pod palubkou, tak jakoby na levé straně na boku. Ale teď jsem hledal na jiném Tipku a tam byl v podobnejch místech, ale zase jako by směrem nahoru k pojistkovce, ale pokud nezhodíš ten plast, tak ho nenajdeš. Ale na druhou stranu, když ten plast zhodíš, tak jdeš po kabelech a jde to najít celkem snadno.
O kostřícím bodě na straně spolujezdce zase nevím já :lol: :lol:


...no tak až sa budete nudiť tak tam juknite na spolujazdcovú stranu a sú tam tie kostriace body DVA,ale je lepšie sundať kaslík...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #37 od stiglitz
No a veškéré zásuvečky co najdu, ošetřím taky, včera jsem nemohl nastartovat, točilo to naprázdno, tak jsem zvednul kapotu a tahal za různý svazky, pak to naskočilo normálně. Někde to zas oxiduje. To můžeš dělat dvakrát ročně.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #38 od MAXO1973
Tak som dnes prečistil ukostrenie, všetko čo som našiel. Ale palubka digitál mi nešla. Tak som ju jednoducho vymontoval a vymenil som kostriaci kábel, ktorý som ukostril pod volantom vľavo. Na digitál prístrojovke je to druhý konektor zľava (z pohľadu namontovanej palubky), druhý, alebo tretí pin zľava (prvý je voľný) Kábel má čiernofialovú farbu. A palubka ide! Ale pôvodný kostriaci kábel som ponechal, pretože šiel bohvie kde,sledoval som ho smerom pod motor a tam sa mi stratil :oops: )
Pre zmenu mi ale nešli stretávacie svetlá, to som ale len uvolnil konektor pod volantom k pačke. Teraz ide zatiľ všetko - ešte odskúšam tachometer, kábel k prevodníku bol podivne poprekrúcaný...

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #39 od aaa_najn
mno z vasich popisov som zmeteny, nie je niekde nejaky obrazok, na kostrovom modeli auta, ze kde su tie body ?
mam 1.4ie ale podla popisu nenajdem nic, musim to vidiet :?

Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.428 sekund
Powered by Kunena fórum