kam vede tenkdy drat od alternatoru?
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já si myslím, že by to mělo být buzení altíku, a to je přes kontrolku dobíjení, ale ať promluví spíše borci co měli s altíkem probl.
no to vim ze je to na kontrolku ale potrebuju vedet kde je zapojenej ale diky
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radšej sa na to ale pozriem od kontrolky dobijania smerom k altiku
Tak od palubky ide sivy kablik prijamo k tomu rele a potom k altiku
Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prave si vyfarbujem elektricke schemy (potom ich dam k dispozicii), tak som sa na to pozrel. Ten tenky kablik by mal byt sivy a vedie prvotne (na niektorych schemach aj cez nejaky konektor alebo svorku) k rele (na scheme označene 40 - Spinaci rele pro PTC - vedu donho spolu tri sive a dva ružovo čierne kabliky)
Radšej sa na to ale pozriem od kontrolky dobijania smerom k altiku
Tak od palubky ide sivy kablik prijamo k tomu rele a potom k altiku
me se jedna o to kde to vede ztoho altiku vim ze vedou dva draty zabuzirkovane podel motoru horem jeden k starteru a druhy je ukoncen trochu driv nekde smerem k akumulatoru (proste nekde k strane ridice)
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
snad jsme ti pomohl, respektive takto to mám vedeno já a nevim zda je to tak dobře
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Hele nechci ti moc do toho lézt, ale jelikož právě dělám elektriku v motoru, všechnoi prohrabuju a rovnám, tak taky vim že červenej tlustej kabel od altíku jde podél motoru do černé rozvodné skříňky, která je přišroubovaná na držáku vzadu u levého předního tlumiče po směru jízdy (když koukáš pod kapotu, je vpravo vzadu) a odtud je to napojené i na baterku, tento kabel dodává proud do systému po nastartování... a ten bílí je napojen na takovou kostku a poté vede v krku, který je pod plechem co je nad světly (respektive vede nad chlaidičem) a tudy kolem baterky, expanzky k palubovce
snad jsme ti pomohl, respektive takto to mám vedeno já a nevim zda je to tak dobře
diky moc kouknu na to ale myslis ze je to stejne jako na mojem 1.9 TD?system asi jo ne?
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mam tu viacero schem viacerych tipov , ale toto je rovnake
len to, kde je to rele umiestnene, to neviem, od auta som momentalne cca 2000km daleko, takže tymto neposlužim
Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=5682
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Funguje to asi takhle.
Tlustej z alternátoru je napřímo na baterku ( teče tudy docela velkej proud, pro příklad se můžeš podívat kolik máš na alternátoru. Okolo 60 - 80 - 100 Ampér to bude. Japonci mívají i víc, třeba do 150. Nicméně tady to bude nějaká z těch prvních hodnot.
Pak musíš alternátor nabudit, to je ten úzkej kablík vedoucí do palubky. Když vynechám spínací skříňku atd. co tomu stojí v cestě, tak v podstatě se dá říct že tenhle úzkej kabílek jde z baterky přes žárovku rovnou na alternátor. A teď jde o to, jakým směrem teče proud. Když zapneš klíček, tak jde z baterky přes žárovku do alternátoru a ten po startu nabudí. Když tedy alternátor začne dobíjet, přestane "síla" z baterky tlačit do alternátoru a potenciál napětí se tam vyrovná. V tom okamžiku zhasne i žárovka.
Chápeš tak nějak?
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
V alternátoru není relé ale regulátor ( s největší pravděpodobností výkonový tranzistor ).
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak Tempra 1.9TDs má alt.65Anevím,jestli Tipa jsou na tom stejně ale asi jo.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.