Teplý motor nenastartuji - startér neotočí - je jasno!

Více
16 roků 8 měsíců zpět #1 od stiglitz
Pánové, jestli mi můžete pomoci - pokud je ohřátý motor, stává se čím dál víc že otočí o půl otáčky a - nic. Když vystydne, je zase vše normální. Z deseti teplých startů to tak dvakrát udělá. Co je na vině? Děkuju.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #2 od Kounect
Opět asi 100x probírané téma, zkus hledat.

P.S. Čidlo otáček, čidlo teploty nasávaného vzduchu.
P.P.S. A bude se to zhoršovat ;-)

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #3 od stiglitz
Ano pane. Hledal jsem to asi dvacet minut, projel jsem celou elektroinstalaci, aniž jsem to našel, přitom vím že to tam bylo či je. Tenhle tvůj příspěvek si budu pamatovat. Nedělám totiž to že zakladám další vlákna. Jenom sem to nenašel a jestli jsem ujel tak mi to laskavě ukaž, ukaž mi těch sto příspěvků co řeší tohle, konkrétně. Pane.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #4 od stiglitz
Maxi, když tak to shoď. Jenom jsem chtěl radu protože mě to teď dvakrát vyšplouchlo asi dvacet kiláků od domova. Jsem, teď vztahovačnej a mám na to právo, mám právo se naštvat. Připomínám že taky přispívám na chod klubu takže mám právo i ujet. A jestli to irituje někoho tady... Jestli se dočkám rady tak to potom shoď, nebo rovnou. Jdu hledat jak se to tu stokrát probíralo, přeci nemohu být takový idiot a nenajít to. Podotýkám že jsem chodil do školy tudíž umím i číst. Děkuji.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #5 od stiglitz
Připomínám že se bavím o startéru a jeho neschopnosti pohnout teplým motorem. Poradím si ale sám! A mám právo se urazit. :twisted:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #6 od Jenda
Ahoj,řekl bych,že uhlíky startéru sou na odchodu,nebo se zkus podívat na kabely co vedou ke startéru.Může to taky dělat špatná kostra.

Při teplém motoru tam někde není převod proudu.

1 Koukni se po kabelech
2 Vyndej startér a mrkni se,jestli neni volnejch v pouzdrech.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #7 od stiglitz
Jendo, díky. :wink:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #8 od Jenda
Za málo,když na něco přídeš,tak dej vědět.Já tohle měl u frézy,Problem sem nakonec našel.Vyměnil sem pouzdra,ale tím to nebylo,mě se dotýkal kabel,kterej vede přes takovou gumovou krytku dovnitř do startéru.dělalo to to samí jako tobě,někdy to točilo super a někdy to nechtělo ani otočit s motorem,jako kdyby to nemělo štávu.

PS:pouzdra na tenhle startér se daj koupit.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #9 od stiglitz
Kolega mi vyprávěl o kabelu kterej vypadal dobře ale dělal to, měl velkej odpor.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #10 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Teplý motor nenastartuji

Pánové, jestli mi můžete pomoci - pokud je ohřátý motor, stává se čím dál víc že otočí o půl otáčky a - nic. Když vystydne, je zase vše normální. Z deseti teplých startů to tak dvakrát udělá. Co je na vině? Děkuju.

Spise to vypada na ten starter a nejake prechodove proudy. Chyba je nekde ve vinuti, muze se stat, ze vlivem roztaznosti kovu dojde k preruseni kontaktu.
Zkus vytahnout ten starter a podivat se na nej. Pokud to netoci, tak je problem u starteru, ne s cidlem otacek (to bys tocil starterem a nic).
Btw co baterie jak je ona na tom? Meril si napeti a hustotu elektrolytu?

P.S. Ses nejak chytlavy, kdybys byl zenska, tak bych rekl, ze mas sve dny :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #11 od Jenda

P.S. Ses nejak chytlavy, kdybys byl zenska, tak bych rekl, ze mas sve dny


:total:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #12 od Kounect
Tak startuj si jak chceš, když Tě to takhle vyšplouchlo tak na to máš i právo.
Co se týče závady, tak kdyby sis všimnul, že jsem Ti odpovídal na úplně jinou závadu, tak by Ti to došlo :D. Nepochopil jsem že startér netočí. Akorát že teplé nestartuje a studené jo. Což se tady skutečně řešilo. Tohle bude chyba ve startéru. Na kabel bych to neviděl.
Nicméně mě se třeba teď stalo, že se ani neotočil a rovnou v něm začalo cvakat ( jakoby slabá baterka ) a bylo to kostrou na motoru. Ale dělalo si to kdy chtělo, nebylo to závislé na teplotě.
Takže spíš uhlíky...rozebrat a vyčistit startér a bude to fungovat, uvidíš.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #13 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma startér
něco podobného mi dělalo taky. otočil dvakrát a pak nic, trošku jsem opravil konektor na tom černém tenčím drátku a chvilku dobré, akorát po nějakém čase odešel ůplně, tak jsem ho rovnou vyměnil(pokud máš druhý startér, tak u 1,7 to byla otázka půl hoďky. jiné motory nevím)

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #14 od Dresik
Tak jako první koukni po kabelech. Taky se mi to stávalo na bývalé Deltě. S teplotou se mění odpor a měl sem špatný kontakt na kabelu u startéru. Takže zkus to nejdřív očistit, poutahovat šrouby co drží oka na kabelech. Pokud to bude blbnout dál, tak jak se psalo startér. Aspoň zkusit vyčistit, stáhnout komutátor na soustruhu, dát jiné uhlíky, nebo pouzdra :wink:

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #15 od stiglitz
Už nejsem chytlavej. Díky za rady, včera jsem měl hnusnej den, zánět v noze, sousedky pes štěkal od půl pátý ráno, nevyspal jsem se, dělal jsem díry na balkoně pro nějaky podělaný truhlíky a chtěl jsem to stihnout než půjdu na odplolední. (V práci se to zrovna se...) Jak vrtám ty díry tak odešlo vrtací kladivo. No, odešlo... Praskla příruba co drží hlavu, co se tam nasazujou SDS vrtáky. Následně jsem si přečetl odpověď na můj problém. :? Omlouvám se za nejednoznačný popis potíži v úvodu.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.526 sekund
Powered by Kunena fórum