Ventilator chladenia-vypinac
Fiat Tipo 1,9 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
noo wed tohto sa aj ja bojim:) newem rozmyslal som nad tym ale newem ci by som to zvladol aj ja:) niesom elektrikar:)) heha nebo to trochu přepracovat a zapojit přez relé,je to jen o dva drátky více a náš pokoj a jistotu že někde na delší cestě nevyhoříš
Fiat Tipo 1,9 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pokud myslíš vypínač na ventilátor chladiče, tak ten má napojen také na spínač pod volantem a nehřeje se to, mám tam nějaký vypínač, který vydrží proud asi 40A
jj myslim ten vypinac...noo ja som tam mal uz dva 24V a tie hned nejak odpali...skusim dalsie vypinace snad niektory vydrzi viac.........
Fiat Tipo 1,9 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
noo wed tohto sa aj ja bojim:) newem rozmyslal som nad tym ale newem ci by som to zvladol aj ja:) niesom elektrikar:)) heha nebo to trochu přepracovat a zapojit přez relé,je to jen o dva drátky více a náš pokoj a jistotu že někde na delší cestě nevyhoříš
relatko je snadne zapojit , ma 4 vyvody :
85 - kostra
30 - staly proud +
86 - vypinač přes který pujde proud
87 - vývod na ten větrák
možná bych dal eště pro jistotu za tu 87 eště pojistku 15A nebo 20A
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jj myslim ten vypinac...noo ja som tam mal uz dva 24V a tie hned nejak odpali...skusim dalsie vypinace snad niektory vydrzi viac.........
no ono není důležité napětí vypínače, ale kolik proudu je schopen pustit (kolik Ampér) ono nejvíc odběr je když se roztáčí, sice to jde rychle ale u elektriky stačí milisekundy na odpálení pojistky nebo vypínače
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jj myslim ten vypinac...noo ja som tam mal uz dva 24V a tie hned nejak odpali...skusim dalsie vypinace snad niektory vydrzi viac.........
no ono není důležité napětí vypínače, ale kolik proudu je schopen pustit (kolik Ampér) ono nejvíc odběr je když se roztáčí, sice to jde rychle ale u elektriky stačí milisekundy na odpálení pojistky nebo vypínače
nooo skusim najst nejaky vhodnejsi ako som mal.....
Fiat Tipo 1,9 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Schema ktere jsi tu poslal je pro TD.Benziny alespon starsiho data vyroby mela teplotni spinac ktery primo prizemnoval motor ventilatoru.Zadne rele se nepouzivalo.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.