Ventilator chladenia-vypinac

Více
15 roků 6 měsíců zpět #46 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Ventilator chladenia-vypinac
myslím že by to mohlo být ono, a máš tam na té fotečce dokonce i teploty

www.pop-art.cz/WbaPrdDatailPageCmb.asp?PrdRc=1958

myslím že za ty prachy kabelovat, drátovat, vypínačovat a hrát si na hlídacího psa... děkuji
PS: na tom netu je ta cena malinko větší než v obchodě

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #47 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Ventilator chladenia-vypinac
ska8er,
nezdá se mi, že by se 1,4 měla o moc více hřát než 1,6..
za jízdy stačí u obou náporové chlazení a v koloně ten menší motor by měl teoreticky spálit méně benzínu při stejných volnoběžných otáčkách
jediné místo kde by se to mohlo více hřát je jízda do kopce s plně naloženým autem a tam tu 1,4 musíš více točit aby jsi dostal tu požadovanou práci z motora..
PS: a nakonec je né lehká noha na plynovém pedálu, tj, že z 1,4 chceš dělat plnohodnotného sportovce a tudíž to točíš a pak se to hřeje když pálíš zbytečný benzín :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #48 od aaa_najn
a este ked mam klimu dorobenu - cize klasicky chladic 1.4kovy a LPG tak sa asi ani nemusim cudovat :-O

Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #49 od ska8er
Ten chladic z 1.4 je o vela mensi ako z1.6 a spravi to dost

jipaf
tak hovoris ze do kopca treba chodit ako avia na jednotke a na stvrt plynu, aby to stihalo chladit??

nie ide o to ventilator za normalnej jazdy som mal zapnuty stale a ked prisiel kopec tak sa to zacalo hned varit, a potom neskor mi roztrhlo vyrovnavaciu nadrzku ktora je spolu s chladicom(neviem preco) tak som ten chladic zahodil a dal z 1.6 aj nadrzku som napojil a mam pokoj uz treti rok som nedolieval ani deci vody lebo je tam stale max.

4hodiny puntickarskej roboty a je po probleme!!!

FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #50 od Charles
Pokud ti to roztrhlo expanzku, tak jsi měl v háji víčko, protože to funguje jako přetlakový ventil a pokud začneš vařit, musí upouštět tlak! Většinou přirezne nebo spíš se přilepí ten mechanismus ve víčku a neotevře. Já jsem měl opak a mě víčko nezavíralo a tak se mi auto vůbec nehřálo, protože tam žádnej potřebnej tlak nevzniknul.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #51 od pegas77
k cemu vlastne delate ty vypinace? pro zamezne vypnuti chlazeni?

ja mel spis opacny problem tudle ze se mi ventilator nespoustel a vysledek chybne cidlo a termostat v chladici taky na vymenu

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #52 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Ventilator chladenia-vypinac
pegas77,
dělají to asi z nudy, ono je za slabého provozu lepší si sám hlídat teplotu vody a zapínat-vypínat ventilátor, tahat dráty a hrát si s pájkou a vypínačema... než si to porychtovat a mít klid...

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #53 od ska8er
ehm. ja to mam hlavne koli tomu, ze ked ides na hory tak sa ti to hreje ked vydes hore tak vypnes motor a z dovodu vysej teploty mas vent stale zapnuty a dost to zere baterku!!!

ked mas vypinac tak zapnes pod kopcom na plny kotol vybehnes hore niakych 30km a hore zhasnes motor a vypnes vypinac. a mas pokoj hned otvaras pivo!!!

FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #54 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Ventilator chladenia-vypinac
tak potom jsou zase nějaké chyby, třebas ti to špatně dobíjí, nebo máš baterii v háji, myslím že když ti to dobře startuje v zimě za mrazu tak nějaké chvíli běžení ventilátoru v létě je proti zimním startům prkotina..
pak mě napadá ještě jedno řešení, a velmi levné, dokonce levnější než kabelování a vypínačování.... voz ze sebou kýbl se studenou vodou a vždy na kopci to šplouchni pod kapotu na ochlazení motora :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.395 sekund
Powered by Kunena fórum