Ventilator chladenia-vypinac
15 roků 6 měsíců zpět #46
od jipaf
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Odpověděl jipaf pro téma Re: Ventilator chladenia-vypinac
myslím že by to mohlo být ono, a máš tam na té fotečce dokonce i teploty
www.pop-art.cz/WbaPrdDatailPageCmb.asp?PrdRc=1958
myslím že za ty prachy kabelovat, drátovat, vypínačovat a hrát si na hlídacího psa... děkuji
PS: na tom netu je ta cena malinko větší než v obchodě
www.pop-art.cz/WbaPrdDatailPageCmb.asp?PrdRc=1958
myslím že za ty prachy kabelovat, drátovat, vypínačovat a hrát si na hlídacího psa... děkuji
PS: na tom netu je ta cena malinko větší než v obchodě
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 6 měsíců zpět #47
od jipaf
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Odpověděl jipaf pro téma Re: Ventilator chladenia-vypinac
ska8er,
nezdá se mi, že by se 1,4 měla o moc více hřát než 1,6..
za jízdy stačí u obou náporové chlazení a v koloně ten menší motor by měl teoreticky spálit méně benzínu při stejných volnoběžných otáčkách
jediné místo kde by se to mohlo více hřát je jízda do kopce s plně naloženým autem a tam tu 1,4 musíš více točit aby jsi dostal tu požadovanou práci z motora..
PS: a nakonec je né lehká noha na plynovém pedálu, tj, že z 1,4 chceš dělat plnohodnotného sportovce a tudíž to točíš a pak se to hřeje když pálíš zbytečný benzín
nezdá se mi, že by se 1,4 měla o moc více hřát než 1,6..
za jízdy stačí u obou náporové chlazení a v koloně ten menší motor by měl teoreticky spálit méně benzínu při stejných volnoběžných otáčkách
jediné místo kde by se to mohlo více hřát je jízda do kopce s plně naloženým autem a tam tu 1,4 musíš více točit aby jsi dostal tu požadovanou práci z motora..
PS: a nakonec je né lehká noha na plynovém pedálu, tj, že z 1,4 chceš dělat plnohodnotného sportovce a tudíž to točíš a pak se to hřeje když pálíš zbytečný benzín
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 6 měsíců zpět #48
od aaa_najn
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Odpověděl aaa_najn pro téma Re: Ventilator chladenia-vypinac
a este ked mam klimu dorobenu - cize klasicky chladic 1.4kovy a LPG tak sa asi ani nemusim cudovat
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 6 měsíců zpět #49
od ska8er
FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW
Odpověděl ska8er pro téma Re: Ventilator chladenia-vypinac
Ten chladic z 1.4 je o vela mensi ako z1.6 a spravi to dost
jipaf
tak hovoris ze do kopca treba chodit ako avia na jednotke a na stvrt plynu, aby to stihalo chladit??
nie ide o to ventilator za normalnej jazdy som mal zapnuty stale a ked prisiel kopec tak sa to zacalo hned varit, a potom neskor mi roztrhlo vyrovnavaciu nadrzku ktora je spolu s chladicom(neviem preco) tak som ten chladic zahodil a dal z 1.6 aj nadrzku som napojil a mam pokoj uz treti rok som nedolieval ani deci vody lebo je tam stale max.
4hodiny puntickarskej roboty a je po probleme!!!
jipaf
tak hovoris ze do kopca treba chodit ako avia na jednotke a na stvrt plynu, aby to stihalo chladit??
nie ide o to ventilator za normalnej jazdy som mal zapnuty stale a ked prisiel kopec tak sa to zacalo hned varit, a potom neskor mi roztrhlo vyrovnavaciu nadrzku ktora je spolu s chladicom(neviem preco) tak som ten chladic zahodil a dal z 1.6 aj nadrzku som napojil a mam pokoj uz treti rok som nedolieval ani deci vody lebo je tam stale max.
4hodiny puntickarskej roboty a je po probleme!!!
FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 6 měsíců zpět #50
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Ventilator chladenia-vypinac
Pokud ti to roztrhlo expanzku, tak jsi měl v háji víčko, protože to funguje jako přetlakový ventil a pokud začneš vařit, musí upouštět tlak! Většinou přirezne nebo spíš se přilepí ten mechanismus ve víčku a neotevře. Já jsem měl opak a mě víčko nezavíralo a tak se mi auto vůbec nehřálo, protože tam žádnej potřebnej tlak nevzniknul.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 5 měsíců zpět #51
od pegas77
Odpověděl pegas77 pro téma Re: Ventilator chladenia-vypinac
k cemu vlastne delate ty vypinace? pro zamezne vypnuti chlazeni?
ja mel spis opacny problem tudle ze se mi ventilator nespoustel a vysledek chybne cidlo a termostat v chladici taky na vymenu
ja mel spis opacny problem tudle ze se mi ventilator nespoustel a vysledek chybne cidlo a termostat v chladici taky na vymenu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 5 měsíců zpět #52
od jipaf
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Odpověděl jipaf pro téma Re: Ventilator chladenia-vypinac
pegas77,
dělají to asi z nudy, ono je za slabého provozu lepší si sám hlídat teplotu vody a zapínat-vypínat ventilátor, tahat dráty a hrát si s pájkou a vypínačema... než si to porychtovat a mít klid...
dělají to asi z nudy, ono je za slabého provozu lepší si sám hlídat teplotu vody a zapínat-vypínat ventilátor, tahat dráty a hrát si s pájkou a vypínačema... než si to porychtovat a mít klid...
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 5 měsíců zpět #53
od ska8er
FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW
Odpověděl ska8er pro téma Re: Ventilator chladenia-vypinac
ehm. ja to mam hlavne koli tomu, ze ked ides na hory tak sa ti to hreje ked vydes hore tak vypnes motor a z dovodu vysej teploty mas vent stale zapnuty a dost to zere baterku!!!
ked mas vypinac tak zapnes pod kopcom na plny kotol vybehnes hore niakych 30km a hore zhasnes motor a vypnes vypinac. a mas pokoj hned otvaras pivo!!!
ked mas vypinac tak zapnes pod kopcom na plny kotol vybehnes hore niakych 30km a hore zhasnes motor a vypnes vypinac. a mas pokoj hned otvaras pivo!!!
FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 5 měsíců zpět #54
od jipaf
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Odpověděl jipaf pro téma Re: Ventilator chladenia-vypinac
tak potom jsou zase nějaké chyby, třebas ti to špatně dobíjí, nebo máš baterii v háji, myslím že když ti to dobře startuje v zimě za mrazu tak nějaké chvíli běžení ventilátoru v létě je proti zimním startům prkotina..
pak mě napadá ještě jedno řešení, a velmi levné, dokonce levnější než kabelování a vypínačování.... voz ze sebou kýbl se studenou vodou a vždy na kopci to šplouchni pod kapotu na ochlazení motora
pak mě napadá ještě jedno řešení, a velmi levné, dokonce levnější než kabelování a vypínačování.... voz ze sebou kýbl se studenou vodou a vždy na kopci to šplouchni pod kapotu na ochlazení motora
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.395 sekund