Ventilator chladenia-vypinac

Více
16 roků 3 měsíců zpět #31 od cunami
Odpověděl cunami pro téma ????
Potočit ide lahko a meral som mu odpor ak sa dobre pametam asi 8 ohm ale neviem ci je to tak dobre.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #32 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: Ventilator chladenia-vypinac
At je nebo neni dobra tato hodnota tak nam o necem vypovida.Kdyz pouziju jednoduchy vypocet dle ohmova zakona vychazi nám proud do vinutí 1.75A pro 14V v siti takze tady by nam to pojistku 40A asi neodepsalo.Vim ze pouzit ohmuv zakon neni uplne koser pro indukcni zatez ale prece jen se moc lisit nebudem.Je-li hodnota dobra nebo ne bych ted nechal byt.
Muzes jeste jednou napsat nebo lepe nakreslit co a kam jsi pripojil?Jinak zkus odpojit ventilator a zapnout ten ventolator pomoci tveho zapojeni jestli to taky nahodou vevypadne.
Bohuzel parametry toho motoru nemam.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #33 od cunami
Odpověděl cunami pro téma ????
Takze ventilator som komplet odpojil. Pod kapotu som dal jedno rele ktore napajam cez vypinac na palubovke 12 Voltami. Na dalsi kontakt rele ide + priamo zbaterky, ktory spina na motor ventilatora a druhy pol ventilatora /cize -/ mam na kostru cez poistku, ktoru mi pri rozbehu preraža. Nic zložite, ale napriek tomu nechapem ten obrovsky prud. Este mi navrhovali zaradit tam jeden termistor co myslim ze by pomohlo.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #34 od Předseda
Netočí se sahara. Chtěl bych zkusit propojit kontakty na čidle, jestli se pak větrák rozběhne. Poradí mi někdo kde přesně to čidlo najdu? Motor 1.9TD.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #35 od Funman
Odpověděl Funman pro téma Re: ????

... Na dalsi kontakt rele ide + priamo zbaterky, ktory spina na motor ventilatora a druhy pol ventilatora /cize -/ mam na kostru cez poistku, ktoru mi pri rozbehu preraža...

Můžu se zeptat, proč jsi tu pojistku nedal na + pól :?: Pokud vím, tak pojistka se umisťuje do napájecí cesty a né na kostru...

Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #36 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: Ventilator chladenia-vypinac
Ono je to v tomto pripade jedno protoze mu to hori i tak.Ale mas pravdu ze pokud by mel zkrat v motoru na zem tak to ta pojistka nepozna a jelikoz je to napajene primo z rozvodu tak by to mohlo byt i zajimave :twisted:
Jinak termistor na trvale zatizeni 10A hmmm zajimava myslenka.Kde to roste?
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #37 od Funman
To Radek: Já vím, že to je jedno. Že to neovlivní to vyrážení pojistky. Mě šlo jenom o tu bezpečnost při zkratu na kostru... :wink: Ale ať tu pojistku přehodí a možná se stane zázrak a přestane to vyrážet. Někdy se stane, že i nelogické řešení může být správné... Vlastní zkušenost... :lol:

Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #38 od cunami
Odpověděl cunami pro téma ????
dik za rady, skusim aj prehodit poistku na +, lebo fakt tu uz asi logika nema miesto lebo som z toho jelen ale aj tak diky 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #39 od aaa_najn
aku spotrebu ma ventilator na 1.4 ?
mam to asi tuez zpaojene cez rele, lebo cez spinac chladica nameram 150mA a tak treba mi zistit aku to ma presnu spotrebu, ci mozem to nechat trvalo bezat, pretoze moj motor sa prehrieva..

Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #40 od Pumpa
Odpověděl Pumpa pro téma Re: Ventilator chladenia-vypinac
tak na 1.4 to bude podla mna v pohode.... ja mam 1.9TD a neviem ci su rovnake ventilatory ale urcite ten moj bude vacsi a aj viac otackovy , pri zapnuty ventilatora mierne poklesnu otacky aj prebliknu kontrolky kusok ale nic viac ... a to ho mam zapnuty hodiny ak idem na dlhsiu jazdu , mam ho na vypinac pre istotu ak by nahodou to robilo problemy s velkym odberom .

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #41 od aaa_najn
tak po zapnuti sa mi viditelne znizi svietivost svetiel takze ked poistku ma 30A tak moze to mat asi 20A :-/

Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #42 od ska8er
ja mam na sedici dva velke ventilatory a standartny 15A vypinac z predajne dielov a hreje sa to len trosku.


ten vypinac co ty opisujes hned vyhod.

FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #43 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Ventilator chladenia-vypinac
pokud se motor přehřívá, asi nejspíše bych vyměnil policajta na chladiči a zpátky bych to uvedl tak, jak to soudruzi v turíně sestrojili, tj plně automaticky a né s poloautomatickým pilotem
PS: né všechny čidla spínají při stejných teplotách, možná by stačilo sehnat
policajta s nižším °C

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #44 od ska8er
to je sice pekne mat novy spinac ale kolko to stoji...
jednoduchsie je jeden vypinac, ten zapinam len ked stojim na mieste napriklad v kolone.

FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #45 od ska8er
pre aaa_najn

1.4 sa strasne hreju, je to sposobene malim chladicom!!!
ja som do mojej 1.4 dal vacsi z 1.6. lenze treba aj nadrzku na vodu niako prirobit. ventilator na vypinac.
a jeto.
od vtedy to funguje super!!!

FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.522 sekund
Powered by Kunena fórum