Ventilator chladenia-vypinac
Muzes jeste jednou napsat nebo lepe nakreslit co a kam jsi pripojil?Jinak zkus odpojit ventilator a zapnout ten ventolator pomoci tveho zapojeni jestli to taky nahodou vevypadne.
Bohuzel parametry toho motoru nemam.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Můžu se zeptat, proč jsi tu pojistku nedal na + pól : Pokud vím, tak pojistka se umisťuje do napájecí cesty a né na kostru...... Na dalsi kontakt rele ide + priamo zbaterky, ktory spina na motor ventilatora a druhy pol ventilatora /cize -/ mam na kostru cez poistku, ktoru mi pri rozbehu preraža...
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak termistor na trvale zatizeni 10A hmmm zajimava myslenka.Kde to roste?
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mam to asi tuez zpaojene cez rele, lebo cez spinac chladica nameram 150mA a tak treba mi zistit aku to ma presnu spotrebu, ci mozem to nechat trvalo bezat, pretoze moj motor sa prehrieva..
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ten vypinac co ty opisujes hned vyhod.
FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
PS: né všechny čidla spínají při stejných teplotách, možná by stačilo sehnat
policajta s nižším °C
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jednoduchsie je jeden vypinac, ten zapinam len ked stojim na mieste napriklad v kolone.
FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.4 sa strasne hreju, je to sposobene malim chladicom!!!
ja som do mojej 1.4 dal vacsi z 1.6. lenze treba aj nadrzku na vodu niako prirobit. ventilator na vypinac.
a jeto.
od vtedy to funguje super!!!
FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.