samovolné vybíjení baterie
Prosím znalé elektrotechniky a elektrikáře o radu, co by to mohlo dělat...kontroloval jsem, zda mi někde něco nesvítí, ale všude tma, nic nezapnuté (světýlko na osvětlení interiéru mi nefunguje)
díky všem
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tokud tam bude odber zkus prvne odpojit altik jestli neni v nebi dioda,Pak tu tvou zbytecnou krabicku v kufru jestli nezustala zapnuta(predpokladam ze je to zesilovac).A pak jednotlive pojistky okruhu az ti odber zmizi.
Ventilator si nahodou nenechyl zapnuty ze ne.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No jestli jsi mel na baterce 2V tak sni navsiv sberny dvur.Pripoj nabitou baterku a zmer odber.Todle uz by mel byt docela velky odber.Ta druha se vybila za jak dlouho?
Tokud tam bude odber zkus prvne odpojit altik jestli neni v nebi dioda,Pak tu tvou zbytecnou krabicku v kufru jestli nezustala zapnuta(predpokladam ze je to zesilovac).A pak jednotlive pojistky okruhu az ti odber zmizi.
Ventilator si nahodou nenechyl zapnuty ze ne.
Radek
baterka i když měla pouze 2V, tak se nabila a drží krásně...není na sběrný dvůr, protože není ani rok stará !!! Ta druhá se vybila tak za ty 3-4 dny nejsem si jistej, jsem pořád v práci
Jinak tu zbytečnou krabičku, jak jsi nazval zesilovač, ten v autě nemám od srazu a ani samotný plato, je to odpojený a uklizený v garáži A ventilátor nemohu nechat zapnutý, jelikož bych musel mít pořád zapnutý zapalování, aby foukal.....takovýhle "pitominy" jsem kontroloval
Jinak mi napiš, jak mám změřit odběr z baterie....nevim jak na to
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ono staci tady na foru zadat pod kouzelnou f-ci HLEDAT problem a naleznes nekolik navodu....napojit merak na baterii a postupne vytahovat pojistky, kde je zmena, tam je i zkrat.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak ventilatorem jsem myslel ventilator chlazeni motoru a ten mas snad na primo nebo se pletu?
Jinak pokud mela baterie 2V jako celek tak ji dej do srotu .Tady nezalezi na tom jak je stara tady jde o to ze se total vybila a to nemaj baterie ani olevene rady.Pri hlubokem vybiti baterie dochazi k rozpadu desek a tim padem ztraci baterka kapacitu a zkracuje se zivotnost todle vede k tz rachle smrti baterky,kdy vecer prijedes domu vsechno v pohode a rano to ani neskrtne.Tomuto jevu poskozeni se rika sulfatace.
Jinak zmeris jednoduse odpoj plus pol baterie a mezi odpojeny kabel a pol baterie pripoj merak zapnuty na 10A.
Pokud si myslis ze se ti baterky vybila za 3 dny coz je 72h a ted nevim mas baterku 44Ah budeme predpokladat ze plne nabitou tak proud ktery by mel tect v tvem pripade je cca 0.55A.
Co by mohlo tolik zrat?Souhlasil bych z radiem,pak mne napada aktivni antena(todle byl casty problem felicii) nebo treba nejaka zarovka 6W.Zkousej odpojovat a uvidis.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kontrolní otázka - máš zapojené spínané napájení autorádia od kontaktu 15 spínací skříňky?
Ne je to přímo z baterie, aby to hrálo i bez klíčku...ale rádio to asi není, proč by najednou to dělalo, když mi to rok takhle chodilo bez problémů
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
větrák dělá takovej kravál, tak ho nelze nechat zapnutej Baterii mám 72Ah, aby vydržela, když nechám chvíli hrát rádio a zesik. Takže by ten odběr musel být větší než píšeš ne?
Aktivní anténu nebo nějaký zesilovač signálu tam nemám. A ze žárovek nikde nic nevítí, ani se nžhaví, dnes jsem to kontroloval a prolejzal....sakra to je zase nějakej kopanec mýho auta, protože jsem s nim už měsíc nejel
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo rádia to dělaj rádi taky už vyndávám panel
nevim mě to s panelem vybíjí míň než bez panelu..... ne že by mi to vybíjelo jo mě drží ale odběr je větší bez panelu....
Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Co svetla v kasliku nebo kufru?
světlo v kastlíku svítí pouze, pokud je klíček v zapalování a jsou zhasnutá světla, jinak nesvítí a světlo v kufru nemám, je odpojené už dost dlouho
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.