samovolné vybíjení baterie

Více
16 roků 4 měsíců zpět #16 od Charles

Bohuzel Charlesi bez mereni to nepujde.Nejcasteji vybiji baterku alternator ale to si nepsal ze by spatne fungoval.Pak uz je to hadani ze sedliny kavy.Budes to muset promerit po pojistkach.
Radek


No slabě mi svítí kontrolka dobíjení, ale altík mi dává 14V, a s dobíjením jsme nikdy problém neměl... v práci mi ho měřili a prej asi jedna dioda je v tahu, proto slabounce svítí kontrolka, ale když to dobíjí, tak to nemusim hnedka vyměňovat...to mi řekl kolega v práci, je to autoelektrikář

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #17 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: samovolné vybíjení baterie
Co k tomu rici nech to tedy svitit a dobijej baterku pred vyjezdem.:roll:
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #18 od Charles

Co k tomu rici nech to tedy svitit a dobijej baterku pred vyjezdem.:roll:
Radek


Tak mi prosím vysvětli, jak to může dělat altík, navíc nikdy mi to neudělalo i když to stálo klidně 2 tejdny....dneska jsme k tomu zase přišel a úplně v pohodě jsem to natočil, baterka drží...nevim kua co to dělá

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #19 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: samovolné vybíjení baterie
Zmer a uvidis.Nevim co vic ti mam napsat.
Radek
p.s.A jeste jednou a naposled te prosim nepouzivej nektere slova a slovni obraty pokud se obracis na mne.
Dekuji za pochopeni.
Dneska je opravdu divny den.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #20 od Charles
No nevim čim to změřit, protože nemám pořádnej měřák a nevidim co špatnýho jsem napsal na tvou adresu :!:
To je fuk, já si to nějak vyřešim 8)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #21 od Max-el
kup si multimetr třeba v baumaxu za 200,- a změř odběr baterky v klidu. Nebo ji ho od někoho zapůjči. Návod jak to proměřit je tu každou chvíli. Opravdu jiné řešení neni

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #22 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: samovolné vybíjení baterie
Dekuji Max-eli alespon nekdo mne podpori v nazoru.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #23 od Charles
díky za rady, zjistil jsem tak akorát H****, multimetr jsem si půjčil a podle přesného návodu pana F. jsem to měřil....lítal jsem jako debil sem a tam, ale to je jedno, odběz z baterky je asi 0.2A a nezměnilo se to ani, když jsem vyházel všechny pojistky z pojistkovky :( Ani odpojení altíku nepomohlo :!:
Sakra to je zase nějaká bota mého tipa :cry:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #24 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: samovolné vybíjení baterie
Takze v tomto pripade nam uz zustala pripojena jen ridici jednotka.Nic vic neni original trvale na napajeni.V tvem pripade jsi psal ze jeste radio mas na primo.Takze nic jineho by nemelo byt trvale pripojeno.
Jinak tvou nabitou baterku 72Ah by tech 200mA vybilo za nejakych 15 dni.Ten odber kazdopadne neni maly ale muze uz i byt normalni.Kazdopadne jednotka tolik na zalohu nepotrebuje.
Radek

Jinak to F. bylo na mne?A copak to znamena?

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #25 od Charles

Takze v tomto pripade nam uz zustala pripojena jen ridici jednotka.Nic vic neni original trvale na napajeni.V tvem pripade jsi psal ze jeste radio mas na primo.Takze nic jineho by nemelo byt trvale pripojeno.
Jinak tvou nabitou baterku 72Ah by tech 200mA vybilo za nejakych 15 dni.Ten odber kazdopadne neni maly ale muze uz i byt normalni.Kazdopadne jednotka tolik na zalohu nepotrebuje.
Radek

Jinak to F. bylo na mne?A copak to znamena?


No tak rádio jsem taky odpojil, vytáhnul jsem ISO a ani to nepomohlo :( Takže nevim, leda mi o někde dělá zkrat přímo na kostru, ale to netušim kde. Nenechávám ani zapnutý světla, vždy je vypínám páčkou. No nevim co to zase je za krpu mýho auta :(

Jinak pan F. není na nikoho z Vás, pokud vim, tak ty jsi RS (iniciály) a nemáš nikde písmeno F....nejsi malinko vztahovačnej? :lol:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #26 od Charles
tak dneska jsem zase laboroval, jelikož baterka se stále vybíjí :( No odběr z baterie je 0,09A, vyndal jsme i altík, rozdělal a vyměnil jsem uhlíky (jeden byl dost sjetej a krátkej), ale kontrolka dobíjení mi stále slabě svítí :(
Kdo mi poradí, jak se dá rozdělat altík (myslim kompletně rozdělat) pak změřit a vyměnit diody.... nevim kde je ten pes, to bude zase nějaká volovina jako vždy :evil:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #27 od jirkaR
a zkoušel si vytáhnout všechny pojistky, odpojit rádio ,a proměřit to jestli to ještě něco bere? a jestli se to vybíjí? taky bych zkusil tu baterku vyndat a průběžně jí měřit jestli není zakopanej pes tam

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #28 od doomik
Nemas tam nahodou alarm?
Kdyz jsi vsechno vypnul a porad jsi mel odber tak neco musi brat.
Nezda se mi ze tak maly odber by mohl zpusobovat zkart? To by musela byt
vetsi stava.
To ze porad sviti kontrolka dobijeni, znamena, ze porad tece proud
z baterky do budiciho vinuti altiku, takze jedes na baterku vlastne porad.

Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #29 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: samovolné vybíjení baterie
Jeste central Charlesi
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #30 od jirkaR
ještě mě napadá jedna věc mám to ted u škodovky - regulátor napětí když to natočísš svítí baterka po chvíli zhasne měříš to ukáže ti 13,2V ale pak jsem to změřil po zahřátí a ukázalo to jen 12.3V mohl by to být i regulátor zkus to změři i po zAHŘÁTÍ

PROSTĚ MĚŘIT A MĚŘIT :idea: :cry:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.530 sekund
Powered by Kunena fórum