samovolné vybíjení baterie
16 roků 3 měsíců zpět #31
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: samovolné vybíjení baterie
Jo ten alarm asi něco bere, jelikož když připojim baterku zacvakaj všechny zámky. Jinak alarm nemám. A altík mi dobíjí 14,2V když je vše studené a když to je teplé tak kolem 13,5 - 13,6V...navíc zda mi to dává nějaké volty do baterky vidim na palubnim voltmetru co mám pod rádiem. Právě že se mi nikdy nestalo abych vycucal baterku a mohlo to stát jak dlouho jsem chtěl. Jinak aby to dělala baterka sama se mi nezdá, protože jak jsem psal mám dvě a obě se vybíjí
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #32
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: samovolné vybíjení baterie
no tak centrál to dělá normálně když připojíš baterii tak zacvakaj nebo se i zamkne ale zkus mu vytáhnout tedy pojistku,
jinak proč dává za tepla mín než za studena???
jinak proč dává za tepla mín než za studena???
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #33
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: samovolné vybíjení baterie
jo no to jsem si nevšiml že si tam měl dvě...
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #34
od Charles
to nevím, snad Radek by mohl osvětlti tento problém, ale asi s rostoucí teplotou něco roste a něco klesá, ale nevim
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: samovolné vybíjení baterie
jinak proč dává za tepla mín než za studena???
to nevím, snad Radek by mohl osvětlti tento problém, ale asi s rostoucí teplotou něco roste a něco klesá, ale nevim
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #35
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: samovolné vybíjení baterie
Takze Charlesi odpoved mas v mailu .Posilam i kopii Max-elovi co stim udelate necham na vas.
Radek
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #36
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: samovolné vybíjení baterie
Počkám, co řekne max-el, ale podle mě úplně super článek. Jen jak jsi použil obrázky alternátoru, tak nevím co to je za typ, ten můj vypadá jaksi úplně jinak a pak jsem nepřišel na možnost rozebrání altíku, protože to vypadalo jako slisované a zalepené
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #37
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: samovolné vybíjení baterie
A zpět k tématu, včera jsem opět proměřil odběr z baterie...při připojeném rádiu je to 0,07A a pokud odpojim rádio je to 0,02A. Když jsem ještě odpojil palubku, tak to spadlo na 0,01A (setinu asi berou hodiny). Jinak jsem včera přišel po 5 dnech stání auta, odemkl jsem a centrály šly, otočim klíčkem a palubka šla...zastartuju a na tři okulení to jelo
Takže nevim co to zase mělo být za krpu mého tipa. Jinak jsem zde asi neuvedl, že alternátor jsem měl venku, vyměnil jsem si na něm uhlíky páč jeden byl celkem dost sjetej, ale kontrolka dobíjení stále slabě svítí a prosvěcování kontrolky slábne s vyššími otáčkami motoru.
Jen dotaz na okraj, čím mohu alternátor vyčistit? Je totiž uvnitř hodně černej od uhlíkového prachu a prachu z cest. Přemýšlel jsem, zda by mu ublížil technický líh nebo benzín....znalci snad poradí
Takže nevim co to zase mělo být za krpu mého tipa. Jinak jsem zde asi neuvedl, že alternátor jsem měl venku, vyměnil jsem si na něm uhlíky páč jeden byl celkem dost sjetej, ale kontrolka dobíjení stále slabě svítí a prosvěcování kontrolky slábne s vyššími otáčkami motoru.
Jen dotaz na okraj, čím mohu alternátor vyčistit? Je totiž uvnitř hodně černej od uhlíkového prachu a prachu z cest. Přemýšlel jsem, zda by mu ublížil technický líh nebo benzín....znalci snad poradí
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #38
od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: samovolné vybíjení baterie
Altik jsem mel kompletne rozebrany, neni to zas takova hruza, ale zabralo mi to nejaky cas. Nejhorsi bylo povoleni matice remenice. Nechal jsem si v praci presoustruzit komutator - byly tam vyjete drazky od uhliku. Take jsem jemne okartacoval vinuti a kompletne otryskal cele teleso altiku. Uhliky byly jeste v poradku, diodovy mustek take.
Btw je stale na P R O D E J
Btw je stale na P R O D E J
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #39
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: samovolné vybíjení baterie
Obrazky jsou z manualu Meree.Nic lepsiho jsem po ruce nemel.Jinak streva a funkce je stejna.Tam uz nemaji co zlepsit.Snad regulaci ale ta je tak jednoducha aby byla spojehliva.
Radek
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #40
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: samovolné vybíjení baterie
Tak mne tak napadlo nechodi ti nekdo poslouchat radio do auta.Zni to jako blbost ale nekolik let dozadu kdyz jsem mel jeste formana sluzebniho mi nekdo chodil kourit doutniky do auta pod panelakem(jelikoz jsem sledoval tema tvrdnouci pedal tak podotknu ty z tabaku).Tak jestli si rodina nedela dyzu na zahrade.
Radek
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.405 sekund