Vybíjení baterie
15 roků 8 měsíců zpět #16
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Vybíjení baterie
Přesně tak jak píše Funman...takhle jsem to řešil já v tom tématu ale nevim kde byl problém a vyřešilo se to samo, jinak rádio mám zapojené normálně na přímo z baterky
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 8 měsíců zpět #17
od zula
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Odpověděl zula pro téma Re: Vybíjení baterie
TÉŽ MYSLÍM RADIO,TO UDRŽOVÁNÍ PAMĚTI VYBÍJÍ BATERKU .TED JSEM MĚL TEN SAMÝ PROBLÉM A JAK PÍŠOU KLUCI ZAPOJIT PROUD PŘES SPÍNAČ.
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 8 měsíců zpět #18
od pizi
Odpověděl pizi pro téma Re: Vybíjení baterie
no hned zítra to proměřím... jinak pokud správně tuším, tak mi rádio jde normálně bez toho aniž bych měl klíčky v zapalování... tuším, že to tu někdo řešil...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 1349
15 roků 8 měsíců zpět #19
od michal_tipar
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Vybíjení baterie
rádio zapojené na tvrdo bez spínání klíčkem není problém (za normálního fungování rádia) Já to mám na Clarionu od začátku, protože taky chci aby hrálo i bez klíčku, když ho pustím tak bere proud, když ho vypnu (soft tlačítkem) tak beze jen udržovací proud pro paměť, tj 0 prd...
může být v háji spínací obvod rádia (většinou na žlutým drátu) který nevypne nebo něco dalšího, je to poměrně častá závada na rádiu, znám pár lidí co museli takhle vyhodit rádio, protože stále "žralo" a vybíjelo baterku...
může být v háji spínací obvod rádia (většinou na žlutým drátu) který nevypne nebo něco dalšího, je to poměrně častá závada na rádiu, znám pár lidí co museli takhle vyhodit rádio, protože stále "žralo" a vybíjelo baterku...
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 8 měsíců zpět #20
od JiFi
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Odpověděl JiFi pro téma Re: Vybíjení baterie
no ja si schvalně změřím, kolik mi utíká proudu při vypnutém rádiu z baterky.. Mám tam teď sice Daewoo, které mi nikdy baterku nevymlatilo, ale chci to testnout. Predpokladam ale, ze kdyz oddělám odnímatelný panel, tak jediné co to může žrát, je udržovací napětí pro paměť a taky blikající červená LEDka.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 8 měsíců zpět #21
od pizi
Odpověděl pizi pro téma Re: Vybíjení baterie
museli vyhodit rádio?? ouuu... to je jako neopravitelný nebo spíš drahá oprava?? no ted jsem nafotil zapojení rádia, já se v tom moc nevyznám, takže když tomu někdo bude rozumět a zjistí, že to mám blbě, tak at pls řekne.. ale myslím si, že to zapojením nebude, ptž když to začalo dělat z ničeho nic...:/ hm tak mám hold po rádiu..
[/img]
[/img]
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 8 měsíců zpět #22
od pizi
Odpověděl pizi pro téma Re: Vybíjení baterie
uploaduj.cz/informace/obrazek/up2xnqm/obraz045.jpg
takže ještě pro rozpoznání... takže do kostky z leva vede červenozelenej drát a vychází červenej se žlutým... pak do další vedou dva černý a vychází jeden a oranžovej ten je jasnej...
takže ještě pro rozpoznání... takže do kostky z leva vede červenozelenej drát a vychází červenej se žlutým... pak do další vedou dva černý a vychází jeden a oranžovej ten je jasnej...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 8 měsíců zpět #23
od JiFi
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Odpověděl JiFi pro téma Re: Vybíjení baterie
pokud jsem si to dobre prohledl, tak mas spojeny cerveny drat se zlutym a davas na to napeti primo z baterky. Zluta je pamet, cervena napajeni radia, spraven jak tu zaznelo vyse by to melo byt tak, ze zluty de na baterku a cerveny na spinaci skrinku a nebo extra vypinac... kazdopadne, napred zmer, kolik to fakt bere proudu pri vypnutem radiu.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 8 měsíců zpět #24
od pizi
Odpověděl pizi pro téma Re: Vybíjení baterie
aháá.. takže pokud dobře chápu, tak by na tu baterku měla bejt zapojená jenom paměť, takže napájení rádia vlastně běží pořád a proto může baterku vybíjet... no já ted nemůžu najít ampérmetr.. tak odpo mi ho hodí kámoš, tak to proměřím.. čili řešení by bylo ten červenej zapojit jinam aby se to spouštělo na klíček??
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 8 měsíců zpět #25
od JiFi
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Odpověděl JiFi pro téma Re: Vybíjení baterie
přesně tak a nebo si tam dej vypínač a když budeš odchazet od auta, tak jej vypnes... je to lepsi v tom, ze pak si muzes radio pustit i kdyz nemas klice v zapalovani.. na druhou stranu muzes stejne zapomenou a jsi v haji takze klicek to jisti
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 8 měsíců zpět #26
od peto12
Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.
Odpověděl peto12 pro téma Re: Vybíjení baterie
Aj ja mám zapojené rádio tak že si ho môžem hocikedy zapnúť bez toho aby som mal zvrtnutý klúč v zapalovaní už cca 7 rokov a nikdy mi nevybilo baterku. Inak mám rádio značky sony. Známi má sencor a to mu vyhasí baterku za pár dní keď nejazdí. Nikdy som s tym nemal problém. Takže by som hľadal problém v rádiu.
Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 469
15 roků 8 měsíců zpět #27
od Tonny Tempra SW
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Odpověděl Tonny Tempra SW pro téma Re: Vybíjení baterie
Presne,ja mam tiez radio sencor a zapojene ze hra aj bez zapnuti spinacky.Teraz ked som 2 tyzdene autom nebehal tak bateria sla do vecnych lovist.Pred dvomi tyzdnami startovala ako blazon a po 2 tyzdnoch sa vyhasila tak ze nebola schopna nic rozsvietit.
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 8 měsíců zpět #28
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Vybíjení baterie
No tak to nemusí být jen chyba rádia, baterka ti odejde během hodiny. Pamatuju si to jako dneska. Přijel jsem autem, zaparkoval odešel. Za necelé dvě hodiny jsem sedl do auta otočím klíčkem a nic, kontrolky jen zkomíraly. Baterie na odpis. A hlavně to bylo zrovna za takového počasí jako je teď, už nemrzlo a bylo bez sněhu.
Jinak k rádiu, vyndáváš panel a nebo ho tam encháváš? Já jsem už totiž viděl, jak panel lehce podsvěcoval, ale rádio bylo vypnuté. Takže si myslím, že to může dělat ono.
Jinak k rádiu, vyndáváš panel a nebo ho tam encháváš? Já jsem už totiž viděl, jak panel lehce podsvěcoval, ale rádio bylo vypnuté. Takže si myslím, že to může dělat ono.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 8 měsíců zpět #29
od pizi
Odpověděl pizi pro téma Re: Vybíjení baterie
panel vyndavám... a mám taky sencor..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 8 měsíců zpět #30
od JiFi
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Odpověděl JiFi pro téma Re: Vybíjení baterie
Je to chyba rádia a zejména značky Sencor, tam je to už dáno výrobou v Chine, kde to nechá stloukat ceská firma FAST CR, jedna se o levne rádia, které mají vyloženě v návodu ze maji byt pres spínačku zapojené a paměť na baterku... Brácha má taky sencor a přesně mu to dělá, co se tu popisuje, vymlátí to baterku, protoze tam je zesilovac zapnuty i kdyz mas celni panel vyndanej, proste kdyz neni vypnute napajeni, tak Ti to zere a za par dni je baterka kaput.. On si tam dal vypínač. Jak rikam, ja mam Daewoo a me to nedela, ale se Sencorem byli vzdy takoveto problemy, ja jej prodával, když jsem dělal prodavače v černé technice a tam tyto reklamace byly na denním pořádku.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 1.820 sekund