Vybíjení baterie
- Příspěvky: 469
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 469
mas uplnu pravdu s tym ze ked som autom jazdil kazdy den tak ta baterka bola super ale po 2 tyzdnoch stania je uplne ko.Prepojim to cez spinacku
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já mám rádio normálně na tzv přímo napojené, kdysi mě z toho napojení přes spínačku vyléčila né vybitá baterka z kontrolek, ( ty berou docela málo ), ale máš puštěný proud do cívky a ta se po chvíli díky kondenzování el.pr. začne tak dlouho přehřívat až odejde, tolik moje zkušenost,čus
Predpokladam ze toto prohlaseni jsi nemyslel vazne.Proud do civky mela naposled natvrdo snad pripojena skodovka a to jen v pripade ze se blbe trefil prerusovac.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jen na doplneni u zadneho auto z rj anebo elektronickym zapalovanim uz z principu funkce neni nebo nejsou inducka/y trvale pod napetim.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
radio sa zapina/vypina zltym(oranzovym) kablom, tj ak je 12V na nom tak radio hraje, ak nie je, nehraje (ten kabel sa da napojit priamo na spinaciu skrin na kontakt 15, tj po otoceni klicka do polohy ON kde svietia vsetky kontrolky hraje aj radio ale to sa nea pouzit ked chcem len pocuvat pri parkovani radio)-
takze schema na jednoduchy invertor tranzistorovy a 3odpory..je zaujem, spotreba 1,4mA (aspon pre moje radio)?
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.