Vybíjení baterie

Více
15 roků 8 měsíců zpět #31 od Tonny Tempra SW
Odpověděl Tonny Tempra SW pro téma Re: Vybíjení baterie
No ja zasadne panel s autoradia vyberam,lebo sa mi stalo to ze uz 2 krat ked som nechal panel v autoradiu tak normalne sa samo pustilo.Nechapem preco ale odparkoval som auto pred nasimi a nechal som panel v autoradiu a urcite viem ze so ho vipol,po 3 hodinach som siel k autu a autoradio hralo.Autoradio mam uz zmienovanej znacky Sencor.

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #32 od JiFi
Odpověděl JiFi pro téma Re: Vybíjení baterie
jo tak si jej zapoj pres spinacku a nebo si tam dej vypinac externi, ale udelej to, jinak to nevyresis s baterkou, kdyz s tim autem jezdis denne, tak to nepoznas, ale jak to nechas stat, tak ano... Mimochodem, jak to ze jsi na foru a na icq ne tonny? :-)

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #33 od Tonny Tempra SW
Odpověděl Tonny Tempra SW pro téma Re: Vybíjení baterie
uz sa na tom pracuje :wink: sekunda a uz som tam.

mas uplnu pravdu s tym ze ked som autom jazdil kazdy den tak ta baterka bola super ale po 2 tyzdnoch stania je uplne ko.Prepojim to cez spinacku

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #34 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Vybíjení baterie
Tak to já jsem asi kápnul na dobrej sencor. Mám ho taky a jednou sem ho reklamoval, protože přestalo hrát. Odešel nějakej kondík nebo co bylo psáno ve zprávě servisu. Ale jinak mi auto stojí týden a normálně vše funguje....ale zkus to s tím odpojením a nebo zapojením přes vypínač. Já bych to na spínačku nedal, protože to by pak musely ještě k tomu svítít kontrolky a ty taky něco berou a když vidím, jak má někdo v autě baterii filson 44Ah z obchoďáku, tak bych se bál mít rádio zapnutý půl hodiny :lol:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #35 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Vybíjení baterie
já mám rádio normálně na tzv přímo napojené, kdysi mě z toho napojení přes spínačku vyléčila né vybitá baterka z kontrolek, ( ty berou docela málo ), ale máš puštěný proud do cívky a ta se po chvíli díky kondenzování el.pr. začne tak dlouho přehřívat až odejde, tolik moje zkušenost,čus

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #36 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: Vybíjení baterie

já mám rádio normálně na tzv přímo napojené, kdysi mě z toho napojení přes spínačku vyléčila né vybitá baterka z kontrolek, ( ty berou docela málo ), ale máš puštěný proud do cívky a ta se po chvíli díky kondenzování el.pr. začne tak dlouho přehřívat až odejde, tolik moje zkušenost,čus


Predpokladam ze toto prohlaseni jsi nemyslel vazne.Proud do civky mela naposled natvrdo snad pripojena skodovka a to jen v pripade ze se blbe trefil prerusovac.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #37 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Vybíjení baterie
rs, je to možné, nechci se s nikým hádat - ale i tak si to ověřím přeměřením - že u tempry při otočeném klíči nejde proud do kon.cívky, psal jsem že jsem se KDYSI DÁVNO vyléčil, nepsal jsem že to bylo u fiatu, zítra na kouknu a přeměřím to... člověk se učí celý život :)

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #38 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: Vybíjení baterie
Klidne mer.Iniacitive se meze nekladou.
Jen na doplneni u zadneho auto z rj anebo elektronickym zapalovanim uz z principu funkce neni nebo nejsou inducka/y trvale pod napetim.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #39 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Vybíjení baterie
rs, nechám si rád poradit, zatím jsem nic neměřil, nebyl čas, nechtělo se mi auto čistit od sněhu, na cívce je po otočení klíčem proud, ale určitě neidukuje, ... jj, dnes už vím, proč mi kdysi odešla při poslechu rádia přehřátím ind.cívka, neměl jsem ŘJ :(

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #40 od aaa_najn
Odpověděl aaa_najn pro téma Re: Vybíjení baterie
ja mam tiez nejaku retezcovu znacku radia a kedze Tipa nemaju kontakt ACC na spinacej skrinke (pouziva sa u modernych autach na radia), tak som prepojil autoalarm s radiom, tj. alarm zapnuty (nesi v aute) = radio vypnute, a naopak...
radio sa zapina/vypina zltym(oranzovym) kablom, tj ak je 12V na nom tak radio hraje, ak nie je, nehraje (ten kabel sa da napojit priamo na spinaciu skrin na kontakt 15, tj po otoceni klicka do polohy ON kde svietia vsetky kontrolky hraje aj radio ale to sa nea pouzit ked chcem len pocuvat pri parkovani radio)-

takze schema na jednoduchy invertor tranzistorovy a 3odpory..je zaujem, spotreba 1,4mA (aspon pre moje radio)?

Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 4.535 sekund
Powered by Kunena fórum