laminát
Fanda Fiatu Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mě to připomnělo dětství,protože jsme si vždy drátovaly prasklé boby
To je to co mě na mém oboru (automechanik) baví nejvíc ta improvizace.... jinak abych se pochlubil už sem 10 dní vyučenej
Fanda Fiatu Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To je to co mě na mém oboru (automechanik) baví nejvíc ta improvizace....
z té inprovizace lidí v oboru automechanik, autoklempíř, atd. mě občas zůstává rozum stát... Když v servisu rozeberou motor, pak už na něj nemají čas a když už konečně čas mají tak si pro změnu nepamatujou jak to vlastně bylo poskládaný. A nebo když vyříznou rezavé místo a dopatlají ho jenom kytem bez zavaření....
Tím nemyslím nic zlého proti Tobě, pouze pár smutných zážitků s improvizací na špatném místě.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To je to co mě na mém oboru (automechanik) baví nejvíc ta improvizace....
z té inprovizace lidí v oboru automechanik, autoklempíř, atd. mě občas zůstává rozum stát... Když v servisu rozeberou motor, pak už na něj nemají čas a když už konečně čas mají tak si pro změnu nepamatujou jak to vlastně bylo poskládaný. A nebo když vyříznou rezavé místo a dopatlají ho jenom kytem bez zavaření....
Tím nemyslím nic zlého proti Tobě, pouze pár smutných zážitků s improvizací na špatném místě.
Taky sem byl svědkem několika prasáren například místo 4 litrů novýho oleje dostal kamarád 1litr plus mu dolili starej..... pak mu taky nablískali kabely a řeklï že je vyměnili a svíčky jakbysmet no a když sem mu to rozebral tak mu říkám že sou tam od výroby tak taky čučel že vyhodil tolik peněz do luftu.....Je to odporný ale je to prostě tak..... taky je mi z toho na zvracení je to jako když ti objedou auto klíčem......
Fanda Fiatu Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fanda Fiatu Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To je to co mě na mém oboru (automechanik) baví nejvíc ta improvizace....
někdy to bez improvizace ani nejde, v mojem oboru(instalatér, topenář)až moc často. u mojeho auta taky, ale zatím vše funguje
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ad 1.
Patlat lamino na plast je holej nesmysl. Plast je pruznej, kvalitni pryskirice po radnym vytvrzeni tvrda jako kamen. Navic se tyhle materialy nikdy poradne nespojej tudiz se to pri prvnim propruzeni plastu odloupne nebo praskne nekde jinde. Jedina spravna moznost je dovareni plastem. Pokud to udela nekdo, kdo to umi nikdy nepoznas, ze je to zpravovany.
ad 2.
Draty... za to bych sekal ruce Kdyz nekdo prilozi praskly kapoty k sobe a pajkou do toho zatavi kus dratu . Vareni plastu je proces hrozne nachylnej na dodrzeni spravny teploty. Pokud se prehreje (jako ze se pajkou prehreje) tak zkrehne a nasledkem vibraci praskne (je to jenom otazka casu). Takovy lidi na me potom cumej jak puk, kdyz jim reknu jak sem pulku ty kapoty musel vyriznout a dodelat....
To co sem tady napsal berte jako zkusenosti cloveka, pro kteryho je to jeho deni chleb Pokud sou dotazy rad vam s tim poradim jen prosim zadny prasarny jako draty.... Kdyz to nedrzi kdo to ma potom opravovat
Nejezdim rychle. To jenom litam nizko.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nemozem s tebou suhlasit co sa tyka spajania laminatu s plastom...Panove jelikoz se zivim mimo jine vyrobou kompozitu (laminat, uhlik) a opravovanim kapot, sic pro motorky ale to nehraje roli. Tak vam reknu, ze se mi z ty improvizace chce kolikrat blejt
ad 1.
Patlat lamino na plast je holej nesmysl. Plast je pruznej, kvalitni pryskirice po radnym vytvrzeni tvrda jako kamen. Navic se tyhle materialy nikdy poradne nespojej tudiz se to pri prvnim propruzeni plastu odloupne nebo praskne nekde jinde. Jedina spravna moznost je dovareni plastem. Pokud to udela nekdo, kdo to umi nikdy nepoznas, ze je to zpravovany.
ad 2.
Draty... za to bych sekal ruce Kdyz nekdo prilozi praskly kapoty k sobe a pajkou do toho zatavi kus dratu . Vareni plastu je proces hrozne nachylnej na dodrzeni spravny teploty. Pokud se prehreje (jako ze se pajkou prehreje) tak zkrehne a nasledkem vibraci praskne (je to jenom otazka casu). Takovy lidi na me potom cumej jak puk, kdyz jim reknu jak sem pulku ty kapoty musel vyriznout a dodelat....
To co sem tady napsal berte jako zkusenosti cloveka, pro kteryho je to jeho deni chleb Pokud sou dotazy rad vam s tim poradim jen prosim zadny prasarny jako draty.... Kdyz to nedrzi kdo to ma potom opravovat
uz si niekedy pocul o tvrdidle do pryskyrice, ktore zanechava pryskyricu pruznu ako plast? vyrabam tak prahy.. su z laminatu ale kvalitou sa vyrovnaju plastu..
dalsia vec je spajanie laminatu s ostatnymi materialmi... vsetko sa da, len treba byt dosledny...posielam ti foto z pred dvoch rokov, kedy bol dokonceny projekt green goblin.. ked si vsimnes pozorne, vsetko je pospajane do jedneho celku... mali sme len jeden problem s prasknutymi spojmi a to v oblasti zadneho blatnika a naraznika... a to len kvoli tomu, ze majitel chcel vyhrat spl sutaz'/v kufri mal instalaciu priamo od alpine...
takze musis suhlasit s porekadlom, viac majstrov, viac skusenosti...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jelikoz tam nejsou spoje nepoznam co vsechno je delany (sory pres auto sem bridil)... Pokud udelas celej dil z lamina (napr ten naraznik), spravne ho uchytis a sparu zatmelis pak v tom neni problem a nevidim duvod proc by to melo praskat. Ja mluvil o pripadech kdy si nekdo zaleje diru 10x10 v plastovym narazniku a pak se divy, kdyz se mu tam delaj prasklinky.
btw ten lak je iopravdu luxusni
Nejezdim rychle. To jenom litam nizko.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
hej, to beriem.. zaplaty z laminatu su blbost. sorry,, nepochopil som to z prveho prispevku... ja som myslel ze narazas napr na spajanie laminatoveho podnarazniku na plastovy.....Jak jiste vis, elasticitor se nada vyuzit ve vsech pripadech.
Jelikoz tam nejsou spoje nepoznam co vsechno je delany (sory pres auto sem bridil)... Pokud udelas celej dil z lamina (napr ten naraznik), spravne ho uchytis a sparu zatmelis pak v tom neni problem a nevidim duvod proc by to melo praskat. Ja mluvil o pripadech kdy si nekdo zaleje diru 10x10 v plastovym narazniku a pak se divy, kdyz se mu tam delaj prasklinky.
btw ten lak je iopravdu luxusni
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Už to mám tak spojeno víc něž 2 roky, škrkám s tím v létě i zimě o patníky, sněhové závěje apd. Stále to drží a není vidět známka poškození. Dokonce to přežilo zaboření do závěje v 40ti kilometrové rychlosti.
Tak nevím jaké máte zkušenosti, já dobré.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.