BRISK Asi Vas prekvapim

Více
16 roků 6 měsíců zpět #46 od drto
Odpověděl drto pro téma Re: BRISK Asi Vas prekvapim
vcera som si kupil nove sviecky brisk LX 15 TC trojbodovky tak som zvedavy ako mi s nimi pojde auticko.
ale co som hlavne chcel je to ze u nas v trencine som ich nikde nemohol zohnat tak som pisal mail do brisku ci by mi ich oni nemohli poslat na dobierku lebo mam problem s ich zohnanim a asi tak za 10 minut po odoslani mailu mi volali priamo z brisku a povedal mi kde presne u nas v trencine urcite kupim tieto sviecky a ze ked nie tak nech sa mu ozvem ze to urcite nejako vyriesime. takze co sa tyka pristupu zo strany brisku tak klobuk dolu pred takymto pristupom ku zakaznikovi. vsetka cest :wink:

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #47 od Roman050
Odpověděl Roman050 pro téma Re: BRISK Asi Vas prekvapim
AK CHCETE ABY VAM TIPO DOBRE PALILO SU DVE MOžNOSTI JEDNO KONTAKTNA SVIEčKA POPRVE A PO DRUHE KED CHCETE NIEčO NAJ TAK iRIDIOVA TO Už JE JEDNO žI bOSCH NGK ALEBO DENSO VIEM OčOM HOVORIM RIEšIL SOM TO S KADE KIM LEBO čIM VIAC BODOU TI MENšIA ISKRA JA MAM TERAZ NGK KLASICKE V A JE TO UPLNE SUPER TERAZ JE NA NYCH NABEHANYCH CCA 1000KM A CHCEM ICH VYBRAT A KEKNUT AKO SU NA TOM A AUTIčKO CHODI POD MOJOU NOHOU VO VYSOKYCH OTAčKACHA 4 KONTAKTY čO SOM TAM MAL PREDTIM SOM UPLNE SPALIL CELE čIERNE A HRUZA A TO MALI 7000 KM NIč MOC žE TAK AK MOžEM PORADIT JEDINE 1 KONTAKT A NENEHJATE SI RADIT OD NIKOHO INEHO JE TO TAK ROBIL SOM SI AJ VLASTNU SKUšKU DOMA A JE TO TAK A AK CHCETE TAK NGKAčKA čO TAM MAM TAK MOžEM POSLAT PRESNY TIP

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #48 od boubik
Odpověděl boubik pro téma Re: BRISK Asi Vas prekvapim
Já tam mám DENSO W20EPR-U a jsou výborný. Po 20.000km pořád jako nový, pálí úžasně. Byl jsem překvapenej, už jsem je chtěl vyhazovat (jen tak z principu "už je to dlouho") ale když jsem je vymotal z motoru, jen sem je lehce očistil a zase dal hezky zpátky :)

Víc na: www.globaldenso.com/PLUG/

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #49 od drto
Odpověděl drto pro téma Re: BRISK Asi Vas prekvapim
no ja som po montazi spozoroval ze auticko lepsie chyta za tepla aj za studena. este som zvedavy co to spravi so spotrebou :lol:

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #50 od michal_tipar
sem zvědavej na tvoje reference, mechnik u fiatu mi řekl, že není nic horšího než dát vícebodové brisky do Tipa, že to nejezdí, jsou s tím jen potíže... Tak uvidíme jakou budeš mít zkušenost, já mám s obyč brisk dobrou zkušenost. Ale ty mi nikdo nehaněl.
Jezdil sem do servisu, když blbnul motor, a první co se ptal, jestli tam nemám vícebodové brisky....

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #51 od drto
Odpověděl drto pro téma Re: BRISK Asi Vas prekvapim
no zatial som toho na nich este moc nenabehal ale urcite dam potom vediet ako auticko slape. inak sa mi zda ze je trosku zivsie. mozno je to len moja vsugescia ale zda sa mi ze ide ozaj lepsie. a inak priamo na strankach brisku ich odporucaju aj pre motor aky mam ja. inak by som ich tam asi ani nedval. kazdopadne casom uvidim ako to bude jazdit :lol:

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #52 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: BRISK Asi Vas prekvapim

sem zvědavej na tvoje reference, mechnik u fiatu mi řekl, že není nic horšího než dát vícebodové brisky do Tipa, že to nejezdí, jsou s tím jen potíže... Tak uvidíme jakou budeš mít zkušenost, já mám s obyč brisk dobrou zkušenost. Ale ty mi nikdo nehaněl.
Jezdil sem do servisu, když blbnul motor, a první co se ptal, jestli tam nemám vícebodové brisky....

Já tam měl ty vícebodový Brisky a nic moc. Teď mám obyč Brisky a jsou o dost lepší.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #53 od drto
Odpověděl drto pro téma Re: BRISK Asi Vas prekvapim
no takze po dlhsom jazdeni na trojbodovych svieckach som meral spotrebu a klesla mi o 0,5L / 100km. co si myslim ze je celkom slusne :D

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #54 od mk-tec
Odpověděl mk-tec pro téma Re: BRISK Asi Vas prekvapim
...já mám teď Brisk Premium LGS s okruhovým jiskřištěm a zatím naprostá spokojenost. Pravidelnější a tižší chod, lepší starty... Měl jsem tento typ i před tím v Unu, najel jsem na nich okolo 40.000 a byly naprosto v pohodě.

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #55 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: BRISK Asi Vas prekvapim
Tak to mate asi dost stesti.Zatim jsem u vsech aut co jsem tu mel viceelektrodove svicky zahazoval.O tech s kruhovym jiskristem ani nemluve.Bud to spatne startovalo,nebo prozmenu nejelo v otackach.Budu se muset zamyslet cim to ze to nekomu funguje ke spokojenosti.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #56 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: BRISK Asi Vas prekvapim
Ja jsem si do marejky koupil take jedny Brisky, trielektrodove, ale vytahl jsem jej. Sice jsem na nich moc nenajezdil, ale pri rannim startu a naslednem rozjezdu se to chovalo nestandartne - propad pri pridani plynu a castecnem nekultivovanem chodu motoru. Pritom to mel byt ekvivalent k tem doporucenym.
Tak jsem tam dal ty doporucene NGKcka a zase mi to jezdi velice dobre. Rozdil v cene byl pritom 7Kc/svicka (100Kc vs. 107Kc).

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.443 sekund
Powered by Kunena fórum