vysoká spotřeba 1,6 - rada
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To Augustin: No tak vzheldem k tomu, že je tam lambda úplně nová, tak bych předpokládal, že jde. Relé taky chodí, přehodil jsem to na chvíli na palivové čerpadlo. Jedině by byla zrada někde při cestě do řj. Ted asi nejspíš v nejbližší době pojedu do Přerova, prý tam je servis, který se zabývá přímo systémy Bosh, tak ta diagnostika asi konečně k něčemu bude (a né jak tady u náš Fiat Rolný, tam jsem se nedozvěděl nic, jen jsem byl pěkně nasr.. ) a rovnou se s nima domluvím i na změření směsi. Stejně tam někde bude zakopanej pes s těma teplejma startamam při vysoké venkovní teplotě. Sám jsem zvědavej, jak to dopadne
škoda, že to máš tak daleko na Severní moravu. V Litoveli je servis kde je dost dobrý diagnostik. Už hodně lidem pomohl.
Ten člověk se jmenuje František Hetcel a má doskonce vlastní fórum na netu. Je dost dobrý, smekám před ním klobouk :god: :god: :god:
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A co tam stojí ta diagnostika, já byl kdysi tady u nás ve Fiatu, stálo mě to 500 a nic mi neřekli, jen jsem já byl maximálně nasr..nej
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ty jeho stranky jsou predpokladam tyto www.hetcl.cz/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- LZdenda
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak k zjištěným věcem - paměť závad čistá a pak měření dalších věcí - emise super, poťák už má trošku otřepanější průběh, ale na výměnu to až tak asi nebude + je otřepené lanko v bovdenu, takže to způsobuje záškuby - to vyměním. Dva kabely ke svícím jsou špatné - koupím nové, doporučené od Tesly a origo sada na můj vůz 303 Kč super cena. Asi vyměním i svíčky za NGK nebo Denso - doporučeno, teď tam mám Brisk (starty v poho, pálí hezky cihlová barva.. ale slyšel jsem že Brisk a Fiat se někdy rády namají tak nevím)
Ale teď hlavní věc, což si myslím, že asi i souvisí s těma teplejma startama ( jasný je, že se to neprojevilo když jsem potřeboval, tak se to zjišťuje špatně.. prostě startovalo hezky) Měření tlaku paliva bylo 0,9 baru mám mít 1,1 baru... teď je otázka jestli je špatné už čerpadlo nebo regulátor tlaku paliva. Bylo mi řečeno, že ten regulátor nejde vyměnit a je třeba sehnat celej vrch vstřiku. Tak se ptám co vy na to?? Jestli to je ten regel nebo čerpadlo, případně jak to zjistit. Ten snížený tlak asi má i vliv na výkon a bylo mi řečeno, že může mít vliv i na spotřebu, sice chudší směs ale v důsledku tomu musím víc šlapat, než by bylo normálně třeba.
Budu rád, za každý váš názor
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pro tebe to bude dost nedostupné a z ruky, je z Litovle, takže pochybuju. www.hetcl.cz/ tady nějaké info
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Btw. co myslíš tím měřením tlaku v nádrži?? Jako změřit tlak kolik dává před vstřikem čerpadlo, případně jak to upravuje regulátor, ale tlak v nádrži???
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tyjo za 300 to je zadarmo
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tady jsem opravdu koukal, už to samotné jednání, asi ještě jeden z mála servisů, kde jim jde o to poradit a né okrást.
Jinak ohledně toho tlaku, mi právě dává málo, ale nevím, jestli je to špatné čerpadlo nebo regulátor. Já jsem nad tím přemýšlel, až když jsem jel domů, ale tam jsme se bavili o regulátoru, psal jsem mu email, čekám, že mi v pondělí odpoví.
Říkal jedině sehnat celej vrch vstřiku, že ostatní jde nahodit (poťák, krokáč), ale ten regel je nastavenej prej přesně z fabriky a musí to být přesně ten vrch z 1,6 a označení motoru (můj případ), já bych mohl mít z 1,4 ale ten prej být nemůže. Je tam rozmezí tlaků 1,0 -1,2. Tak přemýšlím co s tím, asi se to bude dost blbě shánět. Jedině vrakáč.
Jinak to měření toho tlaku je celkem jednoduchý, zhodíš před vstřikem hadici s přívodem a nasadíš tam jakoby prodlužku na které je tlakoměr zatáhneš pořádně sponky, aby netekl benzín a utěsníš to (kvůli tomu tlaku) a nastartuješ káru a ono ti to hodí kolik tam je. To stejný pak na druhé odvodní hadici. To už ale nevím, co a kolik to má ukazovat a dávat
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.