Potvrzeno - špatný krokový motorek má vliv na spotřebu

Více
16 roků 11 měsíců zpět #31 od Charles
V tom že auto jede na volnoběh a nezdechne má pravdu, to jsem zkoušel taky...na jedničku a volnoběh jede moje tipo 7 km/h, na dvojku jede 12 a na trojku 17-18....na dvojku to je fajn při pomalym popjíždění v koloně, nemusíš pořád trápit spojku

Na druhou stranu, pokud začneš brzdit a nešlápneš na spojku, tak to zacuká a udusí se....nejde to do nekonečna

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #32 od Vali
No tak potom budu doma opravdu zkoušet, jako pravdou je, že když nebrzdíš, že by si to řj měla udržet. Nebudu se tady hádat, když to nemám pořádně vyzkoušeno na vlastní kůži :lol: Jsem zvědavej... :wink:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #33 od Ram512
Takže sem sundal krokomotorek a vyměnil, byl patný předchozí majitel ho vypodložil nákou destičkou protože byl pořád vysunutý.
Ted otáčky OK sem zvědav natu spotřebu jestli se to sníží ted mi to žere nákých 13L
doufám že to bylo tím krokomotorkem :?

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #34 od Tomas009

Snazi se do nekonecna. Delta II vlastne motor bravo, brava, 1,6 16V drzi rychlost na jednicku at jede z kopce nebo do kopce, proste nezdechne a drzi kolem 800 ot/min. Tipo se taky snazi a vydrzi i mensi kopecek.
To ti teda rict chci!


Ano, je to přesně tak. Motor zhasne jen když začneš brzdit brzdou, nebo když to neutáhne (např. pětka do kopce). Jinak udržuje rychlost. Taky si myslím, že to je standardní chování všech aut.

Tipo 1.4 i.e 160.A1.046, rv 1992, koupeno v ČR, najeto přes 240tis. km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #35 od Tomas009

Takže sem sundal krokomotorek a vyměnil, byl patný předchozí majitel ho vypodložil nákou destičkou protože byl pořád vysunutý.
Ted otáčky OK sem zvědav natu spotřebu jestli se to sníží ted mi to žere nákých 13L
doufám že to bylo tím krokomotorkem :?


Mně pro výměně krokomotorku spotřeba klesla. Z 12-13 na 8-10. 10 je v zimě při popojíždění po městě, takže to už je asi normál...

Tipo 1.4 i.e 160.A1.046, rv 1992, koupeno v ČR, najeto přes 240tis. km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #36 od Charles

Snazi se do nekonecna. Delta II vlastne motor bravo, brava, 1,6 16V drzi rychlost na jednicku at jede z kopce nebo do kopce, proste nezdechne a drzi kolem 800 ot/min. Tipo se taky snazi a vydrzi i mensi kopecek.
To ti teda rict chci!


Ano, je to přesně tak. Motor zhasne jen když začneš brzdit brzdou, nebo když to neutáhne (např. pětka do kopce). Jinak udržuje rychlost. Taky si myslím, že to je standardní chování všech aut.


Není to normální u všech, pouze po autech s řj, auta s karburátorem ti to dlouho nevydržej jet na volnoběh, zečne to cukat a bez trochy plynu to chcípne :lol:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #37 od Ram512
Takže dneska sem ujel 280km a spotřeba 5.8l parada před vyměnou ta samá délka spotřeba 10l takže krokomotorek má vliv na spotřebu!!!

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #38 od scherer012
je normálne, že pri zošľapnutej brzde a zaradenej rýchlosti auto ,,zdochne", keďže prevodovka je s motorom spojená skoro napevno- je to akoby si medzi ozubené kolesá položil železnú tyč
aj keď sa riadiaca jednotka snaží o chod motora a pridáva palivo- motor to nedokáže utiahnuť, pretože spojka neprekĺzne. stať sa môže to, že ,,prechlasceš" motor.
pri nebrzdení brzdovým pedálom si to RJ dokáže ustrážiť, aby motor nezdochol

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #39 od hanzs
Ram512: nechces si to jeste jednou spocitat na kalkulace, ted v zime bych ti 6,5-7 veril, ale 5,8 je nejaky podezrely :D :D :D

Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #40 od JohnRoss
5,8 je kravinka ikdyž 5,8 ve vzduchovém pytli za autem před tebou, nebo z kopce ne neutr. a taky přesnou spotřebu změříš opravdu velice orientačně. spíše se kloním k těm 7lt/100km

7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #41 od drto

Snazi se do nekonecna. Delta II vlastne motor bravo, brava, 1,6 16V drzi rychlost na jednicku at jede z kopce nebo do kopce, proste nezdechne a drzi kolem 800 ot/min. Tipo se taky snazi a vydrzi i mensi kopecek.
To ti teda rict chci!


Ano, je to přesně tak. Motor zhasne jen když začneš brzdit brzdou, nebo když to neutáhne (např. pětka do kopce). Jinak udržuje rychlost. Taky si myslím, že to je standardní chování všech aut.


Není to normální u všech, pouze po autech s řj, auta s karburátorem ti to dlouho nevydržej jet na volnoběh, zečne to cukat a bez trochy plynu to chcípne :lol:


presne tak ja mam karbec a ked mam zaradenu rychlost a prestanem pridavat auto brzdi motorom a nakokniec by zdochlo. uz sa mi to aj par krat stalo pri dojazde k semaforu :oops:

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #42 od Ram512
Tak si to přepočítejte natankoval sem za 500kč 16L a najel sem 280km
před tím kontrolka svítila přijel jsem a ještě nesvítí

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #43 od JohnRoss
NATURAL za 31.25 halířů ??? ty ho ale rozmazluješ.

7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #44 od Ram512

NATURAL za 31.25 halířů ??? ty ho ale rozmazluješ.

a co mu mám dávat technický benzín??

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #45 od Vali
Dneska jsem to zkoušel, no jo musím uznat, máte pravdu nezdechne to za 1 a 2 vůbec, za 3 to taky popojíždí ale zdá se mi, že už trošku přizdechává :wink: takže beru zpět, odstraněna další nevědomost :lol:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 2.860 sekund
Powered by Kunena fórum