Potvrzeno - špatný krokový motorek má vliv na spotřebu

Více
16 roků 7 měsíců zpět #46 od Jenda
Dneska sem to sledoval,aniž bych si přečetl toto téma.Když dám za 3 s kopce a pustím plyn,tak auto začne brzdit normálně motorem,po chvilce cejtím,jak ten motor začne brzdit razantněji,jako kdyby se tam najednou udělal nějakej podtlak,nebo jako kdyby ste vyply motor s kopce se zařazenou rychlostí za jízdy.Domnívám se,že řídicí jednotka zjistí,že se nedotknu plynem nějakou dobu,tak vypne přívod paliva uplně.Nebo že by tozpůsoboval zvětšujicí se podtlak v sání? :idea:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #47 od Charles
Tak to u mě je to nějak podobně, já sundám nohu z plynu a tak 2 sekundy jedu ještě pořád stejnou rychlostí a až potom je cítit nějaké zpomalení...bylo mi ale řečeno že to dělá vydřenej potenciometr klapky i když už se u mého auta ničemu nedivim :?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #48 od Jenda
no já sem se stouhle vlastností setkal na Citroenu AX 1.4 jednobod.stříkačka co sem měl před Tipem.Dělal to samé,tak to považuju za správnou funkčnost. :idea:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #49 od alain
U 1.8ie je to normální totiž ŘJ odpojí vstřiky od určitých otáček když to jede z kopce a bez plynu ze zařazenou rychlostí tak proto to začne brzdit razantnějí motorem.

Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #50 od bery1970
fotobery1970.webgarden.cz/galerie
už je to možná mimo mísu ty fotky,ale v prvních příspěvcích tématu to chtěl někdo vidět.

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #51 od Augustin
Pockejte a cemu se divite? Toto je zvlastni funkce vsech vstrikovani, rika se tomu "cut-off". Kdyz je splnena podminka, ze auto jede na vyssi otacky nez 1200ot/min a je plne uzavrena skrtici klapka, je uzavren privod paliva (vstrikovaci tryska je plne uzavrena). To znamena, ze se setri nejen spotreba paliva, ale i zivotni prostredi. Zadna skodovka nebo auto s karburatorem. Pri jizde z kopce nebo dojezdu do krizovatky nevyrazujte, ale pekne nechat rychlost zarazenou.
Takze asi tak :wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 3.423 sekund
Powered by Kunena fórum