tipo 1.6ie 88 rok, 20litrů na 100Km

Více
16 roků 1 měsíc zpět #16 od Předseda
Já jezdím podle počítadla kilometrů, palivoměru se nedá vůbec věřit. Taky najedu 250 kilometrů když už mi to dávno ukazuje prázdnou nádrž :roll:

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #17 od Jenda
Na rezervu ujedu 150Km místo nějakejch 50km

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 týdnů zpět #18 od MaxMotoz
Ty plováky jsou opravdu nespolehlivé.Natankuju plnou, Tam mi to ukazuje dobře, než se to začne blížit k polovině. Pak se začne ručička houpat, třepat, skákat a k tomu všemu se začne hlásit i hladové oko, které mrká jak se mu zachce. Když sem ho koupil ,bylo mi řečeno že ručička blbne ,ale na kontrolku se dá spolehnout. Tak sem jezdil a kontrolka se nehlásila. Pak to zacukalo a už sem potupně tlačil tipko ku krajnici. Jediná orientace je opravdu podle počítadla km. Můj jízdní dosah je kolem 400-450 km.Jezdím převážně ve městě a většinou jenom krátké vzdálenosti, kdy se motor nestihnne dobře ohřát při spotřebě kolem 9,5-10l/100 (tipo 1.6 55kw). No a dálnice kolem 8-9 při rychlosti cca. 160 .

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 týdnů zpět #19 od Ram512
Souhlasím plovák je prostě na prd hladové oko taktéž někdy mi bliká při pulce nádrže jindy při čtvrtce taky jezdím podle km. Nevím kolik to žere tak počítám cca 10l na 100km :( Když sem nabral plnou ukazovalo to třičtvrtě nadrže takže plovák KO

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
16 roků 3 týdnů zpět #20 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: tipo 1.6ie 88 rok, 20litrů na 100Km
Jak psal Ram512,u mě je to uplně to samé.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 týdnů zpět #21 od drto
robi mi to to iste a preto viem ze mozem jazdit s autom cca 2 tyzdne a potom idem dotankovat :wink: vzdy mi pri dotankovavani vyde zobrat cca 30L benalu. autom jazdim kazdy den do prace cca 45km(tam aj spat)
vychadza mi to zhruba 7,5 - 8L/100km. to jazdim 60% mesto a tych 40% cesta do mesta z domu :wink:

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vlado48
16 roků 3 týdnů zpět #22 od vlado48
Odpověděl vlado48 pro téma spotřeba
Já jsem měl spotřebu 15 l/100 km, vyměnil jsem čidlo sání teplého vzduchu a padlo to na 8,5 l. Za dva měsíce začaly znovu problémy 12l/ 100 km. Ještě k tomu když zapnu světla tak mi teplota na dig. ukazateli vyletí na maximum. Múže to mít nějaký vliv na spotřebu??? Dík, když se někdo ozve.javascript:emoticon(':roll:')
Fiat Tipo 2,0 ie GT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #23 od patrac
Ahoj jsem tu nový. Nevlastním Fiata ale Ladu 21043 1,7i. Proč tedy píšu sem? Jednoduše. Moje máti má Fiat Tipo 1,6ie SX typ motoru 835c 1.000 55kW.Spotřeba při jízdě po městě 12-14L !!! moje auto žere polovinu..
Včera nenastartovala. Letmá kontrola odhalila závadu zapalovacích kabelů. Provedu jejich výměnu, stejně tak výměnu svíček a filtru vzduchu. Nevěřím že spotřeba ,ale klesne protože svíčky byly měněny v loni a do teď maj najeto necelých 8 000km.V loni na podzim auto bylo v servisu kde mělo jít na diagnostiku. Vzhledem k tomu že máti nedostala ani výpis nevěřím že na diagnostice vůbec bylo.. Když jsem se dnes po motorovém prostoru poohlédl zjistil jsem že konstrukce motoru Fiata a Lady se vstřikem není až tak odlišná. Co mne ale zarazilo je to že lanko plynu je napojeno na táhlo které zřejmě ovládá škrtící klapku. Na jedné straně je ukotveno na blok klapky a je tam pevný doraz a na druhé straně je místo dorazu patrně mikrospínač. Typuju že se jedná o vypínač ekonomizéru - volnoběhu?? Jenže když pustím pedál tak se táhlo plynu na jedné straně přiblíží k pevnému dorazu asi na 3mm a na druhé straně ke spínači na 2mm tedy spínač vůbec nesepne.
Chtěl bych poprosit jestli by mi někdo dokázal poradit na co se podívat co zkontrolovat, proměřit a hlavně kde danou věc u motoru naleznu. Na co přesně slouží onen spínač a jak má fungovat.
Pokud je někdo z Brna a byl by ochotný se někdy na to na chvilku mrknout byl bych neskonale vděčný. Veškeré nářadí včetně multimetru vlastním a jsem celkem solidně manuálně zručný. Eventuelně po dohodě dojedu i k dotyčnému domů.
Děkuji moc. Kontakt viz profil popřípadě mobil 602 557 331 Pátrač
a ještě jedna věc. jaké svíčky tam přesně dát. momentálně tam jsou championy RC7YCC. šel bych i do Brisku ale podle katalogu nevím co použít.. v techničáku je napsáno Tipo 1,6ie SX ale když dám tohle v katalogu tak mi to nabídne jen obsah 1,8L.. takže co teď s tím? rv auta je 1994

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #24 od patrac
Podle čeho se dá poznat typ motoru??
V katalogu jsem typ motoru nenašel, na internetu jsem hledal ale verzi 1,6i.e SX jsem nenašel. Auto mělo po drobné kolizi v rakousku měněný motor. Auto je dovezeno z rakouska. Dnes jsem chtěl vyměnit zapalovací kabely ale ty co jsem objednal podle katalogu tam vůbec neseděly. resp nebylo kam dát kabel od cívky k "rozdělovači" Auto má jen 4 kabely od zapalovacího modulu ke svíčkám. Vzhledem k vysoké spotřebě a k tomu jak svíčky vypadají začínám mít podezření že původní motor 1,6i.e byl zaměněn za motor 1,8ie SX máte někdo nápad podle čeho zjistit typ motoru a jeho obsah???
Protože pokud by byl obsah 1,8 ie SX tak by svíčky měly mít odtrh tak 1,1mm to by mohlo být i příčinou vysoké spotřeby. za každý nápad ohledně toho jak motor identifikovat budu neskonale vděčný

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #25 od Charles
to patrac: vyfoť to a dej sem fotky, hnedka se bude vědět co je to zač ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #26 od rs
Tak podle cisla co pises ten motor nema rozdelovac.Jinak najit cislo motoru a porovnat.Jinak 1.8 ma dve vacky takze poznat se da hned.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #27 od ramon

zdravím hoši, možná nadpis zní neuvěřitelně, ale bohužel tomu asi tak je :!:

svítila mi rezerva, tak jsem natankoval 17litrů béňa, říkal jsem si, že mi to vydrží tak 200km (brácha s octavkou 1.6 najede 250km) ....

No jenže po 80km, co se nestalo, opět začala svítit rezerva, takže to připadá na nějakých 20 litrů na 100km :!:

Nevíte čím to může být? Zdá se mi že bych měl dirku ve výfuku, ale pochybuji že je to kvůli tomu!

Potom mi nějak blbne čidlo teploty, nastartuji a hne mi to vyhodí teplotu ke 100°C víc sice nejde, ale ani méně, třeba i když je ráno zima, tak hned vyleze na 100°.......

Nebo jsem myslel že mě blbne plovák, nevíte jak zjisti, jestli je v pořádku? Myslel jsem že prostě budu jezdit dokud mi to nechcípne a potom natankovat znova .......

prosím POMOC, nechce se mi do něj dávat 20litrů na 100km :-D .... to si můžu pořídit tank :-D a bude to žrát stejně :-D

Častá závada, řešení jednoduché, výměna termostatu. Stačí se dobře podívat, motor žehne ale chladič je studenej. Přežhavenej motor prostě žere.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #28 od Charles

Častá závada, řešení jednoduché, výměna termostatu. Stačí se dobře podívat, motor žehne ale chladič je studenej. Přežhavenej motor prostě žere.


no nevim, ale pokud by termostat nefungoval a byl pořád zavřenej, motoru nepomůže ani svěcená, v lepším případě jenom praskne hlava a v tom horším se zadře úplně :?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #29 od patrac

to patrac: vyfoť to a dej sem fotky, hnedka se bude vědět co je to zač ;)

foto udělám dneska odpoledne.
osobně mě čím dál tím víc zajímá co to je za motor a jak následně alespoň o 3 litry stáhnout spotřebu. našel jsem tu nějaký návody typy a triky tak postupně zkusím překontrolovat ty čidla.
Termostat otevírá určitě a nedokážu si představit jezdit v létě po městě bez funkčního chladiče...
Jinak včera večer po n astartování by se motor bez sešlápnutýho plynu neudržel. až tak po 5ti sec sem mohl pustit plyn a drželo to dost nepravidelnej chod tak 450 ot. pak jsem stiskl ten mikrospínač u táhla plynu a ejhle hnedle tam bylo 1100 ot a apravidelný chod. :roll:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #30 od Jenda
To sem zvědav,co v tom máš,aby to nebyl parní stroj. :D

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 3.729 sekund
Powered by Kunena fórum