tipo 1.6ie 88 rok, 20litrů na 100Km
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vychadza mi to zhruba 7,5 - 8L/100km. to jazdim 60% mesto a tych 40% cesta do mesta z domu
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vlado48
Fiat Tipo 2,0 ie GT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Včera nenastartovala. Letmá kontrola odhalila závadu zapalovacích kabelů. Provedu jejich výměnu, stejně tak výměnu svíček a filtru vzduchu. Nevěřím že spotřeba ,ale klesne protože svíčky byly měněny v loni a do teď maj najeto necelých 8 000km.V loni na podzim auto bylo v servisu kde mělo jít na diagnostiku. Vzhledem k tomu že máti nedostala ani výpis nevěřím že na diagnostice vůbec bylo.. Když jsem se dnes po motorovém prostoru poohlédl zjistil jsem že konstrukce motoru Fiata a Lady se vstřikem není až tak odlišná. Co mne ale zarazilo je to že lanko plynu je napojeno na táhlo které zřejmě ovládá škrtící klapku. Na jedné straně je ukotveno na blok klapky a je tam pevný doraz a na druhé straně je místo dorazu patrně mikrospínač. Typuju že se jedná o vypínač ekonomizéru - volnoběhu?? Jenže když pustím pedál tak se táhlo plynu na jedné straně přiblíží k pevnému dorazu asi na 3mm a na druhé straně ke spínači na 2mm tedy spínač vůbec nesepne.
Chtěl bych poprosit jestli by mi někdo dokázal poradit na co se podívat co zkontrolovat, proměřit a hlavně kde danou věc u motoru naleznu. Na co přesně slouží onen spínač a jak má fungovat.
Pokud je někdo z Brna a byl by ochotný se někdy na to na chvilku mrknout byl bych neskonale vděčný. Veškeré nářadí včetně multimetru vlastním a jsem celkem solidně manuálně zručný. Eventuelně po dohodě dojedu i k dotyčnému domů.
Děkuji moc. Kontakt viz profil popřípadě mobil 602 557 331 Pátrač
a ještě jedna věc. jaké svíčky tam přesně dát. momentálně tam jsou championy RC7YCC. šel bych i do Brisku ale podle katalogu nevím co použít.. v techničáku je napsáno Tipo 1,6ie SX ale když dám tohle v katalogu tak mi to nabídne jen obsah 1,8L.. takže co teď s tím? rv auta je 1994
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
V katalogu jsem typ motoru nenašel, na internetu jsem hledal ale verzi 1,6i.e SX jsem nenašel. Auto mělo po drobné kolizi v rakousku měněný motor. Auto je dovezeno z rakouska. Dnes jsem chtěl vyměnit zapalovací kabely ale ty co jsem objednal podle katalogu tam vůbec neseděly. resp nebylo kam dát kabel od cívky k "rozdělovači" Auto má jen 4 kabely od zapalovacího modulu ke svíčkám. Vzhledem k vysoké spotřebě a k tomu jak svíčky vypadají začínám mít podezření že původní motor 1,6i.e byl zaměněn za motor 1,8ie SX máte někdo nápad podle čeho zjistit typ motoru a jeho obsah???
Protože pokud by byl obsah 1,8 ie SX tak by svíčky měly mít odtrh tak 1,1mm to by mohlo být i příčinou vysoké spotřeby. za každý nápad ohledně toho jak motor identifikovat budu neskonale vděčný
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Častá závada, řešení jednoduché, výměna termostatu. Stačí se dobře podívat, motor žehne ale chladič je studenej. Přežhavenej motor prostě žere.zdravím hoši, možná nadpis zní neuvěřitelně, ale bohužel tomu asi tak je
svítila mi rezerva, tak jsem natankoval 17litrů béňa, říkal jsem si, že mi to vydrží tak 200km (brácha s octavkou 1.6 najede 250km) ....
No jenže po 80km, co se nestalo, opět začala svítit rezerva, takže to připadá na nějakých 20 litrů na 100km
Nevíte čím to může být? Zdá se mi že bych měl dirku ve výfuku, ale pochybuji že je to kvůli tomu!
Potom mi nějak blbne čidlo teploty, nastartuji a hne mi to vyhodí teplotu ke 100°C víc sice nejde, ale ani méně, třeba i když je ráno zima, tak hned vyleze na 100°.......
Nebo jsem myslel že mě blbne plovák, nevíte jak zjisti, jestli je v pořádku? Myslel jsem že prostě budu jezdit dokud mi to nechcípne a potom natankovat znova .......
prosím POMOC, nechce se mi do něj dávat 20litrů na 100km .... to si můžu pořídit tank a bude to žrát stejně
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Častá závada, řešení jednoduché, výměna termostatu. Stačí se dobře podívat, motor žehne ale chladič je studenej. Přežhavenej motor prostě žere.
no nevim, ale pokud by termostat nefungoval a byl pořád zavřenej, motoru nepomůže ani svěcená, v lepším případě jenom praskne hlava a v tom horším se zadře úplně
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
foto udělám dneska odpoledne.to patrac: vyfoť to a dej sem fotky, hnedka se bude vědět co je to zač
osobně mě čím dál tím víc zajímá co to je za motor a jak následně alespoň o 3 litry stáhnout spotřebu. našel jsem tu nějaký návody typy a triky tak postupně zkusím překontrolovat ty čidla.
Termostat otevírá určitě a nedokážu si představit jezdit v létě po městě bez funkčního chladiče...
Jinak včera večer po n astartování by se motor bez sešlápnutýho plynu neudržel. až tak po 5ti sec sem mohl pustit plyn a drželo to dost nepravidelnej chod tak 450 ot. pak jsem stiskl ten mikrospínač u táhla plynu a ejhle hnedle tam bylo 1100 ot a apravidelný chod.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.