tipo 1.6ie 88 rok, 20litrů na 100Km

Více
15 roků 10 měsíců zpět #31 od patrac

To sem zvědav,co v tom máš,aby to nebyl parní stroj. :D

No tak pára tam není určitě to jedině až by rupla palice a nebo těsnění pod ní :lol: ale osobně mě to fakt zajímá protože dokud nevím co v tom je tak netuším jak to "léčit" :twisted:
ale každopádně to začíná vypadat na 1,6i.e to SX podle mne ne protože jsem hledal podle kabelů zapalování. abcence kabelu k cívce to zužuje a ejhle koukl jsem na web tesly blatná a tu sou kabely které potřebuji. dokonce sedí i udávaný typ motoru 835c1.000
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovaci-kabely-sada,fiat-tipo-1-6-i-e-rok-10-92-04-95-motor-160e2-011-835c1-000-objem-1600-55-60,656,115#kompatibilni-automobily-pro-115

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #32 od ramon

Častá závada, řešení jednoduché, výměna termostatu. Stačí se dobře podívat, motor žehne ale chladič je studenej. Přežhavenej motor prostě žere.


no nevim, ale pokud by termostat nefungoval a byl pořád zavřenej, motoru nepomůže ani svěcená, v lepším případě jenom praskne hlava a v tom horším se zadře úplně :?

Ono to tak zpravidla dopadne, pokud se s tím dál jezdí. Vadou teploměru to rozhodně není, ta teplota tam je. Často odejde jen těsnění, ale hlava taky. To už to začne i blbě startovat, vyšroubuješ svíčky, protočíš startér a ohodí tě kýbl vody. Prostě chladič bude mít na tuti furt studenej, a to je základ.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #33 od patrac
vadnej termostat to nebude. auto se ohřívá naprosto normálně sahara nespíná, naopak bych řekl že se auto ohřívá pomaleji než má lada ale to je ruský auto a topí za 30s po nastartování. dnes odpoledne upravím táhlo aby spínalo mikrospínač tak jak má a uvidím jestli se to projeví na spotřebě, následně se pustím do kontroly čidel. pokud by tam byl opravdu motor uvedený v TP 835c1.000 kde najdu co to je za obsah a podrobnější specifikace tohodle typu. jaký odtrh na svíčky a tak...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #34 od Charles
to ramon:
samozřejmě že chladič bude studenej, od toho tam je, aby ochlazoval a obzvlášť bude studenej, když je venku pod nulou. Prostě kdyby byl vadnej termostat a neotevíral (u tipa jsem se s tim nesetkal, spíš nezavíral), poznáš to hned, bude se to přehřívat a to pozná každej laik. dokonce bych si troufl tvrdit, že u starýho tipa by bouchla některá z hadic, jsou ve většině případů už dost poznamenaný zuby času.
Jinak nemusí odejít žádný těsnění nic, jen se přehřeje hlava a praskne, buď jde voda ven a nebo jde do válce..u TD tipa dost častá věc :?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #35 od ramon

to ramon:
samozřejmě že chladič bude studenej, od toho tam je, aby ochlazoval a obzvlášť bude studenej, když je venku pod nulou. Prostě kdyby byl vadnej termostat a neotevíral (u tipa jsem se s tim nesetkal, spíš nezavíral), poznáš to hned, bude se to přehřívat a to pozná každej laik. dokonce bych si troufl tvrdit, že u starýho tipa by bouchla některá z hadic, jsou ve většině případů už dost poznamenaný zuby času.
Jinak nemusí odejít žádný těsnění nic, jen se přehřeje hlava a praskne, buď jde voda ven a nebo jde do válce..u TD tipa dost častá věc :?

Reagoval jsem na první příspěvek, když ti vyletí teplota na 100 a drží, tak se nezlob, chladič by fakt byt studenej neměl... Je to známá závada, nejčastěji to bylo na Unech, to už se lidí divilo že motor 1.1 bere 15 na 100 a pátrali po všem možnym a nemožným.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #36 od rs
Tak to jsi prisel trosku z krizkem po funuse kdyz kouknu na datum toho prvniho prizpevku. :lol:
Z druhe strany pokud se mu teplota hned po nastartovani zvedla na 100°C tak to zcela urcite nebylo termostatem. :lol:

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #37 od ramon

Tak to jsi prisel trosku z krizkem po funuse kdyz kouknu na datum toho prvniho prizpevku. :lol:
Z druhe strany pokud se mu teplota hned po nastartovani zvedla na 100°C tak to zcela urcite nebylo termostatem. :lol:

Já to sem napsal jen jako informaci, protože to jak vidím nikdo nevyřešil dosud...když tedy víš čím to bylo, tak sem s tím :lol: :lol: :lol: Hádat se nepotřebuji, ale vidím starou známou závadu, vidím souvislosti, teplota a ta spotřeba , kdyby to byla jen teplota nebo jen spotřeba, je jasné že to může být spousta věcí...No chtěl jsem jen poradit, nic víc.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #38 od patrac
já děkuju za všechny podněty. Auto s novejma svíčkama startuje na brnk. Včera jsem posunul táhlo plynu a uvidíme co to bude dělat dál, a asi o víkendu se mrknu na to čidlo teploty a ošahám trubky vody po nastartování. uvidím jak moc a která se bude ohřívat a jestli je termostat death.
Akorát k tomu čidlu teploty. v jednom příspěvku jsem našel že by mělo mít určitý odpor při teplotě 20°c a pak jiný při teplotě myslím 70°C tu druhou můžu odjhadnout podle teploměru auta ale tu první budu dost blbě simulaovat když venku je -2° :(no snad to bide stačit orientačně jestli se prostě změní odpor. :wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #39 od Charles
podívej se sem na tohle téma, je tam o čidle a měření dost informací
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...viewtopic&t=9476

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #40 od patrac

to patrac: vyfoť to a dej sem fotky, hnedka se bude vědět co je to zač ;)

takže konečně jsem se dostal k tomu to vyfotit http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=205302#205302

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #41 od Charles
no nevím, chtělo by to více fotek, ale řekl bych že jde opravdu o 1.6ie...1.8 vypadá podobně jako mám já, má dvě vačky nahoře, ale má 4bodové vstřikování. jako 1.6 MPI se mi to nezdá, ale možné je všechno.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #42 od patrac

no nevím, chtělo by to více fotek, ale řekl bych že jde opravdu o 1.6ie...1.8 vypadá podobně jako mám já, má dvě vačky nahoře, ale má 4bodové vstřikování. jako 1.6 MPI se mi to nezdá, ale možné je všechno.

doplnil jsem ještě další fotky

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #43 od oBzB
Je to 1,6ie 55kW, 835.C1.001. Můj motor sice vypadá jinak (jako 57kW verze), ale podle vzhledu to je on. Měl by ho tu mít třeba stiglitz

dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #44 od patrac
tak spotřeba 15,2L čidlo teploty vody reaguje naprosto regulérně podle teploměru na palubce i podle ohmatu rukou hodnoty se mění v podstatě přesně podle grafu. Dokonce termostat otevírá při cca 92°a je to krásně cítit na trubkách ohmatem rukou. nevíte nějaký další nápad na co se podívat??
mmj při kontrole čidla jsem dnes sundal ten plast nad motorem ( filtrbox) a zjistil že tlustá hadice co vede z klikovky a je rozdělená téčkem nahoru do filtrboxu a do vstřiku ( myslím že se jedná o přimazávání mechanizmu pomocí výparů z klikové skříně) byla úplně skřípnutá takže do vstřiku nic nešlo, a taky dvě hadičky které vedou od vstřiku a patrně ovládají podtlakem klapku teplého/studeného vzduchu byly utržené. Dál jsem našel tu papírovo hliníkovou trubku co přivádí teplý vzduch do sání jako totál na prach.
hadičky byly nahrazeny za silikonové na podtlak a trubka od klikovky posunuta a uvolněna.
Papírové potrubí bohužel musím nejprve někde koupit..
Nezdá se mi ale že by ani jedna z těchto věcí mohla způsobit tak vysokou spotřebu. Takže na co se podívat dál? termostat a čidlo vody je 100% funkční.
dotaz pokud by se něco zapsalo do RJ motoru vlivem dlouhodobě špatného propvozu vymaže se paměť odpojením motoru od baterky? tedy pokud by něco už bylo špatně načteno má smysl odpojit baterku aby se načetly výchozí hodnoty?
edit: má smysl pokusit se vyblikat chybové kódy pomocí diagnostické zásuvky??

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #45 od patrac
helppp už sem s pokusy v koncích. Volal jsem teď do jednoho servisu kamarádovi a ten mi proadil zkontrolovat nasazení řemenu rozvodů. Prý by mohl být posunutý o zub a prý to dělá divy. s poškozeným čidlem teploty vzduchu se ještě nestkal. pak už jedině prý vstřikovací jednotka ( vadná tryska) ale po 89 000 km se mu to moc nezdálo.. takže se touto cestou ptám nemáte někdo doma jeden vstřikovací modul na zapůjčení na otestování??? napadá Vás ještě něco čím by mhla být tak vysoká spotřeba???? prosím. pokud se mi to nepodaří vyřešit do 3měsíců půjde auto asi do šrotu.. :?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.378 sekund
Powered by Kunena fórum