2,0 8v kouri kdyz jedu rychle a dam nohu z plynu

Více
16 roků 4 měsíců zpět #1 od JARDAS
cau kluci mam 2,0 8v kdis jedu 150-180 km a dam nohu splynu tak najednou auto zacne kourit nebo kdys zacnu brzdit kvaltama jde citit olej

gufirka ventilu jsou nove
zabrousene ventyly
tesneni pod hlavou nove

koukal jsem a dve svicky jsou potopene v ojeji vsude je nove tesneni
tak nevim kde jse tam vzal ten olej

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #2 od Jenda
Co hladina oleje? Není ho tam moc? Svíčky máš dotažené? Jak pálí? Vyndej všechny svíce a koukni na ně,svíčka hodně napoví. Ten olej u těch svíček se tam musel někudy dostat. Taky se mrkni na sání,jestli není filtr od oleje.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #3 od JARDAS
svicky maj barvu bilou a jsou dotazeny oleje tam mam mezi maximem a minimem nekde v pulce
vzduchovi filtr je cisty odvetrani z motoru to nedela skousel jsem hadici vypojovat a delato stejne

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #4 od Jenda
Zkus sem hodit foto motoru,nebo odkaz na fotku.Když to člověk vidí,líp se mu přemejšlí :wink:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #5 od JARDAS
musim to nafotit venku uz je tma zejtra to nafotim a nak to sem vlozim

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #6 od jirkaR
kolik litrů tam toho oleje máš?

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #7 od TooM-As
Takže mě konkrétně to dělaly kroužky ... nic jinýho to ani bejt nemůže pokud máš gufera těsnění pod hlavou nový a dobrý.jo a svíčky potopený v oleji to je špatné těsnění krytu domků vaček nebo ti to tam teče přes víčko. Pozor, kryt domku nepřetahovat , ta příčka v domku ráda praská.

a ty tvý kruhy budou už asi hodně špatný protože mě napadá že když jedeš rychle , máš vytočený motor , pokud ubereš plyn nastane podtlak tak to vycucá olej kde se dá .

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #8 od Jenda

kroužky ...


Taky mě to napadlo,ale nechtěl sem ho strašit,přemejšlím,jestli to nezpůsobuje nějaká lechčí závada.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #9 od TooM-As

kroužky ...


Taky mě to napadlo,ale nechtěl sem ho strašit,přemejšlím,jestli to nezpůsobuje nějaká lechčí závada.


když už tak to na něj vybalíme natvrdo. tolik oleje aby to bylo vidět by se tam jinuny nedostalo , to leda pokud by nalil olej až po odfuk z klikovky.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #10 od JARDAS
oleje tam je tak nad minimem 4mm jedine zebitam bila merka oleje z jineho motoru
nevite jak ma bejt dlouha merka oleje u 2,0 8v


kolik stojej nove krouzky

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #11 od Charles

kolik stojej nove krouzky


Tak tuto otázku jsem čekal....pokud chceš překroužkovat motor, připrav si 7000,- za sadu 12kroužků....lidová cena, že? :lol: za ty peníze máš pomalu dva motory jiné...btw. proč jsi nezůstal u 1.6 DOHC a šel na 2.0 ???

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #12 od JARDAS
u 1,6 DOHC mi odchazely vacky menil jsem je dvakrat a dvakrat se ohoblovaly a kekonci jeste zacala bouchat klyka

2,0 jem dal dohromady a vacky jsou vpohode

krouzky teda menit nebudu toje palka
budu muset jezdit takhle

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #13 od Jenda
No,zachvilku to bude na takové úrovni,že se ti zachlastaj svíce olejem a ani to nenatočíš.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #14 od JARDAS
zatim budu jezdit a uvidim coto udela
ale ty valce nejsou vylitany o proti ty 1,6DOHC to vypada jako novy
u 1,6DOHC kdys jsem sundal hlavu tak jsem vydel na pistni krouzky

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #15 od Jenda
Bude to mít i snížený víkon a o lamda sondě ani nmluvim,tu odrovnáš.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.469 sekund
Powered by Kunena fórum