2,0 8v kouri kdyz jedu rychle a dam nohu z plynu
gufirka ventilu jsou nove
zabrousene ventyly
tesneni pod hlavou nove
koukal jsem a dve svicky jsou potopene v ojeji vsude je nove tesneni
tak nevim kde jse tam vzal ten olej
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vzduchovi filtr je cisty odvetrani z motoru to nedela skousel jsem hadici vypojovat a delato stejne
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a ty tvý kruhy budou už asi hodně špatný protože mě napadá že když jedeš rychle , máš vytočený motor , pokud ubereš plyn nastane podtlak tak to vycucá olej kde se dá .
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kroužky ...
Taky mě to napadlo,ale nechtěl sem ho strašit,přemejšlím,jestli to nezpůsobuje nějaká lechčí závada.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kroužky ...
Taky mě to napadlo,ale nechtěl sem ho strašit,přemejšlím,jestli to nezpůsobuje nějaká lechčí závada.
když už tak to na něj vybalíme natvrdo. tolik oleje aby to bylo vidět by se tam jinuny nedostalo , to leda pokud by nalil olej až po odfuk z klikovky.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nevite jak ma bejt dlouha merka oleje u 2,0 8v
kolik stojej nove krouzky
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kolik stojej nove krouzky
Tak tuto otázku jsem čekal....pokud chceš překroužkovat motor, připrav si 7000,- za sadu 12kroužků....lidová cena, že? za ty peníze máš pomalu dva motory jiné...btw. proč jsi nezůstal u 1.6 DOHC a šel na 2.0 ???
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
2,0 jem dal dohromady a vacky jsou vpohode
krouzky teda menit nebudu toje palka
budu muset jezdit takhle
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale ty valce nejsou vylitany o proti ty 1,6DOHC to vypada jako novy
u 1,6DOHC kdys jsem sundal hlavu tak jsem vydel na pistni krouzky
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.