2,0 8v kouri kdyz jedu rychle a dam nohu z plynu
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
za studena to vubec nekouri za tepla taky ne jenom kdyz brzdim motorem nebo kdys jeto hodne vytoceny a dam nohu splynu tak to zacne kourit lechce do modra ale spis bile
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak já bych možná udělal GO na té 1.6ce, dal tam písty z toho 2.0 a kroužky nechal z 1.6 pokud nežrala olej...protože pokud to nevíš, tak písty u 1.6DOHC, 1.8 8V, 1.8 16V, 2.0 8V a 2.0 16V maj stejné vrtání, liší se pouze zdvih kliky....vačku z 2.0 můžeš taky použít, vlastně klidně celou hlavu, jelikož jsou stejný...ono klidně můžeš použít blok z 1.6 DOHC a nabouchat tam vnitřek z 2.0 8V.....doufám, že TooM-As napíše taky něco dál
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
za studena to vubec nekouri za tepla taky ne jenom kdyz brzdim motorem nebo kdys jeto hodne vytoceny a dam nohu splynu tak to zacne kourit lechce do modra ale spis bile
Pokud by to kouřilo bíle, tak to by spíš vypadalo na to, že ti to bere vodu...není nálevací víčko na olej zespodu pokryté bílou emulzí? nebo nemáš mastnou a špinavou vodu v expanzce?
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
voda neubejva a je cista
mam ale vykuchanej vejfuk nemam tam katik ani stredovej tlumic misto strediviho tlumice mam rezonator a nakonci ladak
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Když to uděláš jednou,tak to motor ani nepocejtí,horší by bylo,kdybys takhle jezdil každej den.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To kouření pouze při brždění motorem může dělat jen neden typ kroužků (nevím jak se všem říká vím jen že každý má jinou funkci)
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a jetam tak 4mm pod maximem
1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.