2,0 8v kouri kdyz jedu rychle a dam nohu z plynu

Více
16 roků 4 měsíců zpět #16 od rs
A kolik ti toho oleje teda secpe?Ty svicky jsou vsechny stejne(bily povlak nebo vypalene).Barva koure modra?Kouri to kdyz se rozjizdis nebo jen pri brzdeni motorem?
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #17 od JARDAS
svicky jsou vsechny bile celkove jsou nove jsou tam asi mesic (DENZA)
za studena to vubec nekouri za tepla taky ne jenom kdyz brzdim motorem nebo kdys jeto hodne vytoceny a dam nohu splynu tak to zacne kourit lechce do modra ale spis bile

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #18 od Charles
Jo vačky mám taky v háji, respektive výfuková je v pytli, zrovna teď jsem rozdělal hlavu co mám doma na díly a tam jedna vačka vlastně není, ten vyntil se otevíral tak 3mm a to jsem možná ještě přidal....jinak Jenda má pravdu, pokud to bere olej, je potřeba to řešit, svíce se zaserou karbonem a lambda to vydrží chvíli

Jinak já bych možná udělal GO na té 1.6ce, dal tam písty z toho 2.0 a kroužky nechal z 1.6 pokud nežrala olej...protože pokud to nevíš, tak písty u 1.6DOHC, 1.8 8V, 1.8 16V, 2.0 8V a 2.0 16V maj stejné vrtání, liší se pouze zdvih kliky....vačku z 2.0 můžeš taky použít, vlastně klidně celou hlavu, jelikož jsou stejný...ono klidně můžeš použít blok z 1.6 DOHC a nabouchat tam vnitřek z 2.0 8V.....doufám, že TooM-As napíše taky něco dál

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #19 od rs
Jaky tam mas olej
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #20 od Charles

za studena to vubec nekouri za tepla taky ne jenom kdyz brzdim motorem nebo kdys jeto hodne vytoceny a dam nohu splynu tak to zacne kourit lechce do modra ale spis bile


Pokud by to kouřilo bíle, tak to by spíš vypadalo na to, že ti to bere vodu...není nálevací víčko na olej zespodu pokryté bílou emulzí? nebo nemáš mastnou a špinavou vodu v expanzce?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #21 od JARDAS
olej 10w40 superlube champion

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #22 od rs
A za studena ti to nedela.Kdyz to vytocis studene tak nekouri?

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #23 od JARDAS
vicko od oleje je cisty zadny bily povlak tam neni
voda neubejva a je cista
mam ale vykuchanej vejfuk nemam tam katik ani stredovej tlumic misto strediviho tlumice mam rezonator a nakonci ladak

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #24 od JARDAS
zastudena jsem to neskousel kdys jeto studeny tak jezdim pomalu az kdys je teplota na sedesati ta tomu zacinam davat

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #25 od Jenda
Tak to pro jednou vyzkoušej.Za studena je totiž malá roztažnost pístů a funkce kroužků je naopak větší než za tepla.Hodně to napoví.

Když to uděláš jednou,tak to motor ani nepocejtí,horší by bylo,kdybys takhle jezdil každej den.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #26 od JARDAS
tak tet jsem to byl skusyt a za studena to vubec nekouri jenom lechce bile ale to je tim ze venku prsi

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #27 od Jenda
A to si takhle koupil? Nebo se to děje po GO té hlavy.?

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #28 od TooM-As
Takže za 1) kroužky se daj koupit i jiné než nabízí charles .Samozřejmě od charlese (sám jsem jeho služby využil) jsou origo fiat ale ta cena je opravdu dost natažená. Když jsem scháněl ceny kroužků na mého starého 8V a kámoč mi povídal za neoriginál 1500,-. Jinak nějak jsem se nedočetl jestli olej ubývá a jak rychle.
To kouření pouze při brždění motorem může dělat jen neden typ kroužků (nevím jak se všem říká vím jen že každý má jinou funkci)

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #29 od JARDAS
motor jsem koupil byl potkanej tak jsem menil ventily koupil jsem ho i sprevodovkou za1000 kc

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #30 od JARDAS
mel jsem tam maximum najel jsem 5 tisic km
a jetam tak 4mm pod maximem

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.483 sekund
Powered by Kunena fórum