2,0 8v kouri kdyz jedu rychle a dam nohu z plynu

Více
16 roků 4 měsíců zpět #31 od Jenda
Tak tohle je divný,nic mě nenapadá.Co všechno si vyměnil,dělal na té hlavě?
Em,kroužky to na 80% nebudou,museli by se změřit tlaky aby se uplně vyloučili.Domnívám se,že problém bude někde v hlavě.Bud bude poškozená,nebo byla provedena neodborná práce opravy.Mohla se taky střihnout gumička na jednom z ventilů.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #32 od Jenda
Nadruhou stranu,4mm pod max za 5 000Km,to není zas tak špatný.Řekl bych vzhledem ke stáří motoru normální spotřeba oleje.I novej motor si vezme 1dc za 2000Km. (můj odhad)

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #33 od Jenda
Jsou mezi náma tací,co dolévaj 1L na 1000Km.
Kdy je spotřeba oleje velká? Když množství nevydrží od výměny do výměny.

Myslel sem, že ti to žere po litrech. Tohle bych nepokládal za závadu,spíš za běžnou spotřebu. Samozřejmě,pokud za tebou není vidět,tak to naznačuje problém,kterej by se musel začít řešit.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #34 od JARDAS
menil jsem vsechny gufera ventilu a tri ventily a vsechny jsem zabrousil ventily
kdyby to bily ty gufirka tak to kuori i za studena

na 1,6DOHC jsem mel spatny a kouriloto za studena

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #35 od JARDAS
jako zas tak moc to nekouri ale stve me ze jde citit olej kdys to zacne lechce kourit

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #36 od JARDAS
kolik maj bejt ty tlaky valcu? mam doma tlakomer na valce tak to muzu vyskouset

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #37 od Tomas-Oaza
jednou nam to delalo a byla prasklina ve valci

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #38 od Charles

kolik maj bejt ty tlaky valcu? mam doma tlakomer na valce tak to muzu vyskouset


No tlaky by měly být aspoň těch 10 Barů na každym, nevim jak na tom má být 2.0....hele drobný detail, nechával jsi tu hlavu otlakovat ?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #39 od Tomas-Oaza
tak dle me je to snad samozrejmy ze kdyz je hlava dole se udela tlak brus :wink:
nechapu toho kdo to nedela a riskuje znova rozdelavani

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #40 od JARDAS
nenechval kdys jsem ji udelal tak jsem tam dal svicky a otocil a nalil jem tam naftu nechal jsem tam naftu celou noc a koukl jsem jestly nakej ventil
nepropousi a nepropustil zadnej

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #41 od Charles

nenechval kdys jsem ji udelal tak jsem tam dal svicky a otocil a nalil jem tam naftu nechal jsem tam naftu celou noc a koukl jsem jestly nakej ventil
nepropousi a nepropustil zadnej


Aha a jsme u toho, je totiž možný, že jak se to potkalo, tak tam vzniklo napětí v materiálu a mohly se udělat někde mikro prasklinky, tak ti tam píst při pohybu dolů nasává trošičku vody nebo oleje a pak to kouří jak se vypařuje teplem

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #42 od JARDAS
hm jeto mozny uvydim co to udela casem jezdito skvele jsem spokojenej

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #43 od rs
Koukam za jste pokrocili od odpoledne od pistnich krouzku k hlave.Jak pise Jenda cca 1l oleje na 5000 km neni vudec moc.Jen tak nahodou nedela ti ten smrad spaleneho oleje okapavajici olej z krytu vyfukovach vacek na sberne potrubi nebo olej z vany ktary pada na vyfuk?
Jinak proto jsem se ptal na barvu svicek a dymu.Modry by byl jasny z oleje.Bily i svicky mi take pripada jak pise Cherles na vodu.Neubyva ti nahodou?
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #44 od Tomas-Oaza
me to delalo to samy na delte loni,ale pak semji prodal i s timto,nechtelo se mi to rozdelavat :lol:
ale jak sem psal vys,kdyz to bude rozdelany tak zkontroluj vlozky

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #45 od jirkaR

oleje tam je tak nad minimem 4mm jedine zebitam bila merka oleje z jineho motoru
nevite jak ma bejt dlouha merka oleje u 2,0 8v


kolik stojej nove krouzky


má tam být 5,2 l to víš?

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.548 sekund
Powered by Kunena fórum