2,0 8v kouri kdyz jedu rychle a dam nohu z plynu

Více
16 roků 4 měsíců zpět #46 od TooM-As

me to delalo to samy na delte loni,ale pak semji prodal i s timto,nechtelo se mi to rozdelavat :lol:
ale jak sem psal vys,kdyz to bude rozdelany tak zkontroluj vlozky

tento motor nemá vložky , blok je litina.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #47 od Tomas-Oaza
jo vim, ja si to uvedomil az sem to odeslal :wink:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #48 od rs
Podle katalogu pokud mas motor 159A6.046 tak kompres by měl být mezi 9-15 bary
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #49 od JARDAS
voda neubiva a na vejfuk nic netece.Jenom ty dve svicky jsou utopene v ojeji vzdicky to visusim a za 14dni to tam je zas tesneni je nove pod vackama i na viku ventilech (skusim koupit jeste jednou nove)

kde najdu oznaceni motoru? motor jsem mel venku cistil jsem ho a zadne cislo jsem tam nevidel

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #50 od Charles

voda neubiva a na vejfuk nic netece.


Jsi si jistý na 110%, že ti neubývá voda? jako nepočítej, že by ti to muselo chlastat litr na 1000km, ale klidně velkej panák nebo deci to může být....já měl taky v expanzce stále stejné množství vody a přitom mi tekla vodní pumpa, když jsem si toho všimnul, tak v expanzce bylo dost a dolil jsem tam skoro půl litru :idea:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #51 od JARDAS
ja jsem tam nalil 5litru a na merce to ukazovalo maximum

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #52 od JARDAS
skousel jsem dolejvat a jenom se plnila nadobka a voda neklesala

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #53 od Charles
A změřil jsi teda ty tlaky? Kolik ti to ukázalo?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #54 od JARDAS
jeste ne buduto delat zejtra

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #55 od JARDAS
tak talaky nezmerim vyboural jsem tipo dopadlo zle zustal jsem na strese motor je ok uz jsem ho natocil

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #56 od Jenda
A sakra,ty seš celej?

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #57 od JARDAS
me vubec nic neni kazdej se divil kdys vydely to auto tak rikaly zeto neni mozny

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #58 od TooM-As
upřímnou soustrast...

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #59 od JARDAS
dik auto je total

1.6DOHC vymena motoru za 2,0 8v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.499 sekund
Powered by Kunena fórum