problém s teplotou vody
- Pavel Jandák
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 95
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zkus termostat ve vodě s teploměrem doma a uvidíš, jestli je v poho...
A druhá věc..Když sahneš na hadice, řekl bys, že motor má cca 90 ???
Jestli jo, tak čidlo... Stojí asi 120 Kč...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak pokud vyleze po 4km na tu čárku a zůstane tam, tak ti termostat nejspíš funguje dobře, protože jinak by se to ohřálo takhle až po ujetí tak 10km. Ale je možný, že něco pouští do chladiče.
Mrkni na čidlo, jestli je dobrej kontakt na tom konektoru, případně to očisti. Ještě vyzkoušej, jestli ti ukazuje dobře budík, že když ten kabel, co jde k čidlu dáš na kostru přímo, musí budík na palubce ukázat 130°.
No a pokud je vše ok, tak vyměnit čidlo. Je levný, protože to je takovej univerzál pro všechny možný druhy fiatů
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale u 1.8 je to stejný jako u mě a dá se vyměnit pouze ta vložka, která stojí nějakých 390Kč
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale když jsem měl analog tak mi ukazoval taky hrozně malo pak jsme koupil předělal na digi a než mi odešel termostat tak to ukazovalo správně musíš to zkusit no s tima hadicema to máš asi nejistější
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Pavel Jandák
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 95
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Pavel Jandák
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 95
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Po ujetí 20ti kilometrů mám ručičku na budíku od vody na čárce mezi 60 a 90 a víš se za jízdy nedostanu.
Je kosa, takže nejspíš pořád topíš, navíc se zapnutým ventilátorem topení a tak motor neustále chladíš výměníkem topení. Mně to v tomhle režimu dělá totéž.
Teď bych to neřešil, počkej na jaro, nebo zkus několikrát jet s vypnutým topením, jestli se to nezmění.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
motor se na vic neohral ani pri 100km ceste od charlese - a to po zkusenem odvzdusneni a doliti 2 l vody u charlese
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
U mě to blbě topí, vim to, ale je to asi tim, že mi pořádně nedovírá klapka na studenej vzduch, asi se na to v nejbližší době (sobota) podívám.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.