velká spotřeba oleje

Více
17 roků 3 měsíců zpět #1 od michalkulistak
mám dotaz, tipo1,7 mi žere olej tak 1l na 400km, z výfuku jde kouř do modra, a hodně kouří, voda se neztrácí olej taky nikde neteče a spotřeba je většinou okolo 6litrů nafty, co způsobuje tu spotřebu oleje? kdyby to byly kroužky nebo ventily tak by byla i větší spotřeba paliva, nebo ne?

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #2 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: velká spotřeba oleje
Já bych to viděl na kroužky. Jak to startuje?Třeba v zimě?

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #3 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma spotřeba oleje
startuje to právěže výborně, na drc. když by to byly kroužky, neovlivnilo by to i spotřebu paliva?

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #4 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: velká spotřeba oleje
No jak je kouř do modra, tak to většinou někudma čůrá do spalování, taky bych to vyděl na kroušky. Nevím, nemyslím si, že by s etím nutně musela zvýšít spotřeba nafty .. můj odhad :lol:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #5 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma spotřeba oleje
jo kouř do modra to je a smrdí fest, lituju ty co jedou za mnou. jo ale výkon by se měl snížit, pokud jsou chytlé kružky, a zdá se mi že ten výkon je furt stejný(žádný :lol: ), jezdí to celkem dobře, každopádně mám náhradní motor ale až teď mě napadlo si ověřit co stím doopravdy je

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #6 od scherer012
Odpověděl scherer012 pro téma Re: velká spotřeba oleje
ak ti odišli stieracie krúžky, nemusí to ovplyvniť tlaky vo valci, takže výkon neklesne............
ale môže byť aj iná cesta, ktorou sa dostáva olej do spaľovacieho priestoru- okolo ventilov, alebo cez poškodené tesnenie pod hlavou........ 8)

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #7 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma spotřeba oleje
těsnění to nebude, to by bralo i vodu, jak zjistím že to jsou ventily? kroužky asi změřením tlaků, a jak ty stírací kroužky?. stírací kroužky jsou pístní kroužky, nebo je tam obojí( jsem s toho jelen) :oops: ? kolik by asi stála oprava?

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #8 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: velká spotřeba oleje
S tou vodou máš pravdu, ikdyž zase tak moc tomnu nerozumím, ale mylsím si, že pístní = stírací kroužky. No s tím měřením tlaků by se to asi projevit mělo,ale jak psal scherer nemusí to ovlivnit tlak ve válci.. tak newvím, jak říkám, nerozumím tomu až tak. Kdyby jsi šel na měření tlaku na válci, ti řeknou netěsnost, co konkrétně nevím ale nejčastěji asi ty kroužky. Ventily to by mohlo jít i nějakým zkušeným uchem poznat, jestli jsou OK..co myslíte. Samotného by mě to zajímalo, jak tohle zjistit :lol:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #9 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: velká spotřeba oleje
Tak oni ty špatná tlaky teď v létě ani nemusí jít poznat...To nakopneš a za chvilku je to ohřáté. Šel bych na ty tlaky. Můj názor je, že to jsou ty kroužky. Kdyby si měl TD, tak také turbo.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #10 od tomakecTD
Odpověděl tomakecTD pro téma Re: velká spotřeba oleje

Tak oni ty špatná tlaky teď v létě ani nemusí jít poznat...To nakopneš a za chvilku je to ohřáté. Šel bych na ty tlaky. Můj názor je, že to jsou ty kroužky. Kdyby si měl TD, tak také turbo.



:D Z tohoto prave mam strach ja a prodavam ho,sice majitel rikal ze v -10 pohoda ale ja neverim :lol:

jo a jinak me olej nezere vubec a nekouril ani mracek na nejvyssi otacky se starym cerpadlem to az cernej mracek s novym :D ja bych se toho auta zbavil bude to nakladna oprava kup radsi z aukra nakou 1.7D za 4000 celou co tam byvaji a vymen motor ja bych to nepsravoval :cry:

tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec :-D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #11 od rat21
Odpověděl rat21 pro téma Re: spotřeba oleje

startuje to právěže výborně, na drc. když by to byly kroužky, neovlivnilo by to i spotřebu paliva?


Ja mam tlaky pod hranicou opotrebenia a oleja mi to zerie 1 l asi na 800 km. Starty vyborne, dokonca startujem so svetlami. V zime to chytalo aj pri minus 20. Spotreba do 7 l po meste, dialnica 6,2.

Nastartuj motor a vyber merku oleja. Ak ti bude dymit z otvoru na merku, su to kruzky a dostavaju sa cez ne vyfukove plyny do bloku motora. Ak to nedymi, mozu to este byt tesniace kruzky okolo ventilov - to by bol ten lepsi pripad.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #12 od scherer012
Odpověděl scherer012 pro téma Re: spotřeba oleje

t
. stírací kroužky jsou pístní kroužky, nebo je tam obojí( jsem s toho jelen) :oops: ? kolik by asi stála oprava?


na pieste sú 3 krúžky- tesniaci- drží tlak vo valci
stierací- stiera prebytočný olej späť do vane
mazací- maže steny valca
krúžky musia byť pootočené tak, aby zámky (spoje krúžkov) neboli pod sebou
pri výmene krúžkov je potrebné meniť aj tesnenie pod hlavou (len ho ničím nenatieraj, ako ja, potom, po 250km, som musel tesnenie meniť znova
:? )
čo by to stálo netuším............ :roll:

ale najprv pozri to, čo vravel rat21

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #13 od vlkodlak
Odpověděl vlkodlak pro téma tipo
Neni těžké vyměnit kroužky,jen to chce opatrně a pomalu,nevim kolik stojej peněz na diezla,ale měnil jsem je na benzínu nedávno,sice francouz,ale komplet sada necelích 1500kč a máš vystaráno. 8)

Fiat Brava 1,9TD100
Fiat Punto 1,2 60 rv.99

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #14 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma spotřeba oleje
jo kouří to z měrky oleje.co všechno se musí na motoru rozebrat, abych jsem se k pístům dostal?. jednou jsem měnil kroužky na fichtlu, ale tam je to jednoduché. jo a nemel by být pak výbrus nebo něco takového? vím akorát že se to má zajíždět opatrně

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #15 od MichalW
Odpověděl MichalW pro téma Re: spotřeba oleje

jo kouří to z měrky oleje.co všechno se musí na motoru rozebrat, abych jsem se k pístům dostal?. jednou jsem měnil kroužky na fichtlu, ale tam je to jednoduché. jo a nemel by být pak výbrus nebo něco takového? vím akorát že se to má zajíždět opatrně


Nejjednodušší je vytáhnout motor ven. Musíš vlastně vytáhnout celou klikovku, tzn. rozebrat celý motor. Ale můžu Ti říct, že vyměnit jen kroužky na 99% stačit nebude. Tu bude chtít i výbrus válců a nové písty. Nové písty pořídíš kolem 10000,- Kč, připočti 1200,- za sadu těsnění na celý motor + něco tam ještě objevíš a jsi hned na 15000,- za generálku motoru.
Tak si musíš rozhodnout, jestli zbytek auta stojí za takovou investicí. Prostě jsi koupil vergl s motorem po smrti, ale nezoufej, taky jsem si tím prošel :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.534 sekund
Powered by Kunena fórum