Zadretý motor?
16 roků 7 měsíců zpět #46
od Hody
Slovakia, Fiat Tipo 1.7D, modrá metalíza tmavá, r.v. 1988
Odpověděl Hody pro téma Re: Zadretý motor?
No asi fakt to bude najskôr len nejaká novšia verzia motoru 1.7D (motor z Duny má označenie 149B.3000, kým motor z Tipa má označenie 149B.4000 oba motory by mali byť OHC) Zatiaľ ešte stále nemám ten motor vymenený. Mám v servise obe moje autíčka (Tipo aj Dunu) a čakám až to prehodia. Sľúbovali mi že do konca týždňa by to malo byť prehodené. Stále sa však bojím o rozvody v motore Duna, nakoľko nemám tušáka koľko majú najazdené a kedyli menené. No a bojím sa aby sa nestalo, že ten motor mi rachne :driver: po založení do Tipa. No a teraz znovu dávať meniť aj rozvod je výdavok min.5 000,-Sk To je moc výdavkov naraz. V Tipe som menil rozvody 14.2.2008 a Teraz som zadrel motor vďaka mojej nepozornosti. Preložiť tie rozvody z Tipa do motora z Duny je asi nemožná hlúposť čo???
Slovakia, Fiat Tipo 1.7D, modrá metalíza tmavá, r.v. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #47
od Kounect
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Odpověděl Kounect pro téma Re: Zadretý motor?
To ví asi jenom Ti nejzkušenější z nás...kdo to kdy dělal tak ví, ale takovýhle laborování asi moc lidí nedělá. Hele když Ti to budou dělat v servisu tak jim řekni ať kouknou i na tohle a máš pokoj ne? Krom toho i když to nepůjde, tak Tě můžou uklidnit anebo nasrat názorem na Tvůj řemen - vizuální kontrolou taky v klidu poznáš jak moc je v prdeli. Samozřejmě se to netýká kladky, ale víš jak...když jde do tuhého, zkusíš cokoli
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #48
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Odpověděl skypan pro téma zadřený motor
myslím že né,na 99%jsou stejné.ovšem pokud na rozvodech není přiřazené ještě něco jiného(myslím jiný agregát),pák by byl jiný rozměr řemenu(delší)..
ale myslím že né,jinak vůbec nevidím problém ze starého motoru sundat rozvodák(i skladkamy)kooor,kdyš jsou nové(jak píšeš)tak mají prd najeto
s původníma rozvodama bych moc nepočítal,nevíš jak tam sou dlouho,nikdo ti to nepotvrdil,ani nedoložil dokladem(ale pokud ti bejvalej majitel Duny doloží jak sou na tom,ciž zrejmě ani sám neví,tak pryč s nima a máš jistotu...
ale myslím že né,jinak vůbec nevidím problém ze starého motoru sundat rozvodák(i skladkamy)kooor,kdyš jsou nové(jak píšeš)tak mají prd najeto
s původníma rozvodama bych moc nepočítal,nevíš jak tam sou dlouho,nikdo ti to nepotvrdil,ani nedoložil dokladem(ale pokud ti bejvalej majitel Duny doloží jak sou na tom,ciž zrejmě ani sám neví,tak pryč s nima a máš jistotu...
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #49
od Hody
Slovakia, Fiat Tipo 1.7D, modrá metalíza tmavá, r.v. 1988
Odpověděl Hody pro téma Re: Zadretý motor?
Tak už je konečne moje Tipo z motorom z Duny doma. Šéfmechanik mi povedal, že to bol obrovský kus roboty až šialenstvo z dvoch motorov spraviť jeden. Vraj kopa vecí nesedela z Duny do Tipa. teráz mám taký motor "bastard" kríženec Tipa a Duny. Niečo s toho-ničo s toho. Motor z Duny ide dobre-až na to že zvuk je ako z Traktora. Motor klepe jak hovado (ten pred tým tak neklepal) Štartuje na prvý šup, no aj keď je motor zahriaty a optimálnu teplotu po vytočení otáčok dymí z výfuku čierny dym. Motor je zasratý od oleja-niekde je únik oleja. Jedno miesto som už utesnil včera-bolo to pod víčkom ventilov, kde som zistil že sú dva závity pretrhnuté. No Olej aj tak uniká niekde v blízko okolia kde je čerpadlo paliva a pod žhavičmi a steká to dole cez olejový filter a kvapká to na zem. Digi tachometer mi niekedy ukazuje nezmysel (idem cca 100 a on ukáže niekedy 25, 30 16, 87..Km/h a niekedy sa mi zdá že ukazuje v poriadku.Rozvody vraj museli nechať pôvodné z Duny pretože na Tipe sú rozvody a 2-3 zuby kratšie (staré rozvody však neviem koľko majú odjazdené). Olejovú vaňu použili z Tipa a naliali tam starý olej z Duny späť. Olej som si vymenil doma-použil som tam celoročný minerálny olej špeciálne určený pre motory starších typov SHELL X100 Super 15W-40. Kúpil som aj sajrajt Gold Eagle SMT OIL TREAMENT tzv prísada do oleja na zlepšenie činnosti starších motorov-MOTOR DOKTOR, no nemal som zatiaľ odvahu ho tam naliať a asi ho ani nenalejem-mám strach že to zas doje..m. Čo vy na to? Ja viem rieši sa to tu kdesi na fóre.
A teraz faktúra:
Tesnenie...................................38,-Sk
Spona.......................................12,-Sk
Tesnenie vane..........................180,-Sk
Hadica.......................................79,-Sk
Spona hadice.............................22,-Sk
Olej M8.....................................98,-Sk
Staho.súpona............................16,-Sk
Demontáž- montáž motora.....5 000,-Sk
Odpojenie motora od prevodovky..1 500,-Sk
Prestavba motora.........................1 000,-Sk
Spolu........................................7 896,-Sk s DPH
plus vrak FIAT DUNA 1.7DS som kúpil za 5 000,-Sk
A teraz faktúra:
Tesnenie...................................38,-Sk
Spona.......................................12,-Sk
Tesnenie vane..........................180,-Sk
Hadica.......................................79,-Sk
Spona hadice.............................22,-Sk
Olej M8.....................................98,-Sk
Staho.súpona............................16,-Sk
Demontáž- montáž motora.....5 000,-Sk
Odpojenie motora od prevodovky..1 500,-Sk
Prestavba motora.........................1 000,-Sk
Spolu........................................7 896,-Sk s DPH
plus vrak FIAT DUNA 1.7DS som kúpil za 5 000,-Sk
Slovakia, Fiat Tipo 1.7D, modrá metalíza tmavá, r.v. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #50
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: Zadretý motor?
sakra,za 14 000 by se dalo sehnat ještě pěkné tipko,treba s rezom,ale dobré.
Škoda že ses takhle rozhodl.No to už nevrátíš,hlavně že se to dalo do kupy.
Já bych tam nic lepšího nelil do toho motoru,nevíš na co to jezdilo,volil bych taky 15W-40,je to takoví střed.
Škoda že ses takhle rozhodl.No to už nevrátíš,hlavně že se to dalo do kupy.
Já bych tam nic lepšího nelil do toho motoru,nevíš na co to jezdilo,volil bych taky 15W-40,je to takoví střed.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 7 měsíců zpět #51
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: Zadretý motor?
sakra,za 14 000 by se dalo sehnat ještě pěkné tipko,treba s rezom,ale dobré.
Škoda že ses takhle rozhodl.No to už nevrátíš,hlavně že se to dalo do kupy.
Já bych tam nic lepšího nelil do toho motoru,nevíš na co to jezdilo,volil bych taky 15W-40,je to takoví střed.
Škoda že ses takhle rozhodl.No to už nevrátíš,hlavně že se to dalo do kupy.
Já bych tam nic lepšího nelil do toho motoru,nevíš na co to jezdilo,volil bych taky 15W-40,je to takoví střed.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.355 sekund